Hop til indhold

Til jer der interesserer jeg for bindelege

Featured Replies

Skrevet

Til info:

Ikke at dette interesserer mig, men måske I er nogle med denne interesse som ikke kender denne lounge?

KinbakuLounge.dk
Kinbaku Lounge er et fællesskab for alle rebpassionerede og -nysgerrige, hvor japansk bondage kan udforskes med fuld lyst og passion – i selskab med andre ligesindede.
http://kinbakulounge.dk/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Til info:

Ikke at dette interesserer mig, men måske I er nogle med denne interesse som ikke kender denne lounge?

KinbakuLounge.dk
Kinbaku Lounge er et fællesskab for alle rebpassionerede og -nysgerrige, hvor japansk bondage kan udforskes med fuld lyst og passion – i selskab med andre ligesindede.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Tak for tippet. 

Ved hvor seksuelt det kan være, at lege med reb på denne måde. 

Redigeret af Lulu
Hedder selvfølgelig sensuelt.

Skrevet

Tak  for  tippet  - desværre på  Sjælland.  Ville  ellers  gerne  være prøve-kanin.  

Skrevet
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Tak  for  tippet  - desværre på  Sjælland.  Ville  ellers  gerne  være prøve-kanin.  

Jeg er sikker på, at der også findes ‘rebklubber’ udenfor København. Hvis ikke andre herinde kan hjælpe, så prøv evt. at kontakte din lokale SMil.

Skrevet

Der er to rebklubber i Århus. 

Kinbaku og Nawa. 

• 1 month later...
Skrevet
Rejsenetværk skrev, den 25/3/2018 at 20:57:

Til info:

KinbakuLounge.dk

Venlig hilsen
Rejsenetværk

det laver Madame også på sine gæster, så smukt

Skrevet
Nemtøs skrev, den ‎26‎-‎03‎-‎2018 at 06:39:

jeg har da reb i lange baner og mangler da et "offer", men er ikke pro på nogen måde...;):D:P

Skrevet
Madame M skrev, for 19 timer siden:

det laver Madame også på sine gæster, så smukt

Det lyder spændende, har fået lyst til at prøve.

Skrevet
Herhid skrev, for 3 timer siden:

Det lyder spændende, har fået lyst til at prøve.

Du kommer bare ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.