Hop til indhold
J@n38

Liste over fake fyre?

Recommended Posts

Jeg ved ikke om denne tråd skulle være under efterlysninger af piger? 

Men jeg prøvede at skrive til denne pige tidligere https://annoncelight.dk/showad/246949. Efter lidt mailen frem og tilbage, så fortæller hun mig lige pludselig, at hun har fået en liste over fake fyre af en veninde. Og jeg/min adresse skulle angiveligt være på denne liste. Og så syntes hun at vi skulle stoppe her.

Jeg er ikke nogen fake fyr og har ikke oplevet det med denne liste før. Så jeg undrer mig meget over hendes udmelding. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mitficker

hun er blot en fake... og en undskyldning... for ikke at gå videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der rent faktisk er tale om en liste så må det være en hun/hendes veninde selv har fabrikeret. Tror ikke der cirkulerer en liste bland annoncører på AL med useriøse/fake fyre selvom jeg sgu nogen gange har ønsket det. For hold da op der er mange useriøse fyre derude der laver aftaler og skriver beskeder og mails i ét væk, for så at udeblive fra en indgået aftale.....

Men hvis du siger du ikke er fake/useriøs så tror jeg som @mitficker at det bare er en undskyldning for at gå videre. Så måske HUN er fake i stedet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 53 minutter siden:

Men jeg prøvede at skrive til denne pige tidligere https://annoncelight.dk/showad/246949. Efter lidt mailen frem og tilbage, så fortæller hun mig lige pludselig, at hun har fået en liste over fake fyre af en veninde. Og jeg/min adresse skulle angiveligt være på denne liste. Og så syntes hun at vi skulle stoppe her.

Jeg er ikke nogen fake fyr og har ikke oplevet det med denne liste før. Så jeg undrer mig meget over hendes udmelding. 

Hop du videre til en anden sød pige, det hun skriver er sikkert løgn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
J@n38 skrev, for 4 timer siden:

Pas på. Der er mange fake links og piger der spøger pt. 2/3 af dem er fra polen og ungaren og et par danske. Der findes sku ingen liste og hvordan en den blevet lavet og af hvem? Tror mere på de ikke har nogen fast løbende indtægt enten fordi de er for dyre som denne dame på linket...også brokker de sig over at man ikke hopper på deres limpind med 2 hurtige og så blive sat på gaden efter 20- 30 min hvorefter man har betalt for 1 time. Har selv prøvet mange fakes...enten de ikke er de piger på billedet elller man skal forbetale på mobilpay eller bankoverførelser.

Mit råd.....sms dig godt med dem du søger efter...spørg frem og fastslå hvad de giver og gør af ydelser. Fastslå prisen og hvis du møder op og intet af tingende stemmer...så smutter man.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun nikke genkende til underlige undskyldninger, og ved jeg er sikke blokeret hos nogen, men bestemt ikke en der sidder hjemme og spiller min pik til en aftale, møder skam op, men sker tit folk har fået kolde fødder, men ved ikke hvorfor, og får heller ikke svar på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
B-ande skrev, for 17 minutter siden:

Kan kun nikke genkende til underlige undskyldninger, og ved jeg er sikke blokeret hos nogen, men bestemt ikke en der sidder hjemme og spiller min pik til en aftale, møder skam op, men sker tit folk har fået kolde fødder, men ved ikke hvorfor, og får heller ikke svar på det. 

Det er ok at få kolde fødder... Det ka alle få af en ell anden grund.. Men ikke bare at blive væk så... Så melder man fra... :) 

En liste kender jeg heller ikk noget til men ja den ku nogen gange være go og ha.. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 21 minutter siden:

Det er ok at få kolde fødder... Det ka alle få af en ell anden grund.. Men ikke bare at blive væk så... Så melder man fra... :) 

En liste kender jeg heller ikk noget til men ja den ku nogen gange være go og ha.. :) 

Helt bestemt ikke ok og blive væk, uden og afmelde.

og ja en liste var ikke tosset, men også rat at vide hvorfor man er på den, hvis man er på den, og eventuelt blive slettet, hvis ikke det er berettet man er der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
B-ande skrev, for 3 minutter siden:

Helt bestemt ikke ok og blive væk, uden og afmelde.

selvfølgelig....om der er en mail liste duno, men ved med sikkerhed at der har cirkuleret en liste med mobil nummre over udeblivere blandt nogle piger, om det er lovligt skal være usagt, på den anden side kan man jo vende skuden 180 grader...hvordan syntes pigerne i branchen selv de præsterer på lige netop dette område ???...

bruger ikke selv booking i forbindelse med besøg, lige netop for ikke at sætte en selv under tidspres, og det samme gælder for pigen, samt bryder mig ikke om den samlebånds mentalitet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes den ku være rar nogen gange, men så mange har jeg ikk der udebliver... Og om jeg rent faktisk ville ha den hvis jeg fik sådan en ved jeg ikk.. 

Tænker EG i den grad bruges overfor pigerne, så om en liste om pigerne skal findes er jeg ikk sikker på.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...