Hop til indhold

Recommended Posts

Ok før vi begynder vil jeg lige undskylde evt jordskælvs lignende rystelser.....min fejl, jeg har bare været på gudinde besøg :D

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=607

Cassiopeiastars, for dem der ikke kender det, er en super stilet og smagfuldt indrettet klinik. Altid rent og pænt. Og så er der her ingen banken på døren, kun 3 små røde lamper der lyser så pigen ved når tiden er gået.....

Nina er som billeder og tekst ligger op til, en rigtig lille godte...smukt ansigt og en drømme krop. Nipse elskere det er her det sker, alt andet er en efterligning :)

Men en advarsel inden anmeldelsen. Skal hun besøges så skal man altså være i god form, for der bliver gået til den. Hun må være den bedste slankekur længe set, en time med Nina og tusinder af kalorier er brændt af.

Fra hun trådte ind af døren, iklædt et lækker sæt småt lingeri, var der kontakt. Hen og kramme og kysse, vådt og dybt. Pengene for timen blev smidt på et bord og mit tøj flået af...en lille grin og en kommentar blev dyret af grundet min ret voldsomme morgenrejsning.

Og i sengen til kyssen, pillen, slikken og snaven. Spindende, ja hos Nina er der lyd på hele vejen, ikke så meget snak (eller jo det er der også meget af) men mere sådan en miauven og spindend, gled hun ned og tog den store stive under behandling. Et kondom røg på og supersuperepisk fransk, med MEGET dybe synk og masser af mundvand blev fyret af. Nina er den eneste jeg har prævet der kan give et blow så man helt glemmer der er gummi imellem.

Den næste times tid forsvandt i et sandt orgie af sex, bollen og knalden. Den ene mulige og umulige stilling flyver forbi, spinkel og meget smidig er der ikke meget der ikke kan lade sig gøre. Svedige og totalt opslugt af hinanden bliver der dyrket elskov liggende, sidende, stående og kravlende. Vi er overalt i sengen og på hinanden.... I visse stillinger er jeg helt i bund i den skønne, HELT i bund....og hendes stønnen bliver noget højlydt!

Trekvart vej igennem seancen kommer kun i en sengerystende, meget voldsom (og højlydt!) orgasme. Huner selv meget overrasket da det sjældent sker og skal lige have et par minutter til at lande igen, men så heller ikke mere "pauser er kedelige", som hun siger. Kondom nr 4 eller 5 bliver rullet på, de andre er slidt op, og lidt mere stille og tæt sex, i ske og front mod front bliver afslutningen på dagen.....med mig brølende kaskader af sperm udover hendes mave og bryster....lidt på lagnet...og et skud på spejlet.

Vi ligger omslynget, efter aftøring, og snakker. Nina er kvik og super sød så tiden går alt for hurtigt og jeg må til at i tøjet igen. Hun er i lokalet og hjælper med klæderne, og et par kys, inden hun åber døren og giver tegn til vi kommer ud. Den anden pige der er på vagt og åbentbart ikke har haft det store at lave, stikker hovedet ud for at se hvem det er der med hendes ord "har voldbollet hendes kollega og at jeg bare har at besøge hende næste gang, så hun også kan få en tur"

Lidt pjatten og et Kys fra Nina og jeg glider ud i det dejlige forårsvejr....totalt drænet for alt energi...

Stedet: 10 (pænt, rent og lækkert)

Pigen: 9,9 (kun Helena Christensen er en ren 10'er)

Akten: 10 (seksuel kemi i verdensklasse, og totalt umættelig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Plasker

Meget velskrevet, informativ og indlevet beretning, der både fortæller om pigens karakteristiske engagement, og din egen gengældte aktive medvirken til at det blev en rigtig god oplevelse for dig sammen med Nina på det meget velrenommerede bordel Cassiopeia Stars.

Håber at du fortsættende vil berige forum med anmeldelser af dine oplevelser i dette univers.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...