Hop til indhold
Lulu

Kragen er blevet nysgerrig.

Recommended Posts

Heysa fyre. 

Er blevet lidt nysgerrig efter at vide, hvad I vægter i en annonce? 

Er det billederne I først og fremmest går efter, teksten, om den også er oversat til engelsk eller er det det pigen tilbyder. 

Hilsen den nysgerrig gamle krage ♿

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lulu skrev, for 1 minut siden:

Heysa fyre. 

Er blevet lidt nysgerrig efter at vide, hvad I vægter i en annonce? 

Er det billederne I først og fremmest går efter, teksten, om den også er oversat til engelsk eller er det det pigen tilbyder. 

Hilsen den nysgerrig gamle krage ♿

Bedst er billeder helt uden filtre og i alm lys taget “on location” ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Lulu

Altså hvis billeder er ægte, uden photoshop. Så er det skønt, og jeg er klar. Det er desværre langt, fra det er tilfældet. Jeg personlig, fatter ikke det er nødvendigt. at fifle med billederne og alderen. Men det, er så bare mig. I piger må selv bestemme hvordan i agere i jeres forretning.  Flere har bedt om, retvisende billeder og alder. Jeg kan,håbe en dag, at i kære piger.viser jeres rigtige jeg!!!! Uden at afslører jeres identitet, det må kunne lade sig gøre. Og jeg tror det vil ændre meget. 

Ha en god lørdag og påske.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 51 minutter siden:

Hej @Lulu

Altså hvis billeder er ægte, uden photoshop. Så er det skønt, og jeg er klar. Det er desværre langt, fra det er tilfældet. Jeg personlig, fatter ikke det er nødvendigt. at fifle med billederne og alderen. Men det, er så bare mig. I piger må selv bestemme hvordan i agere i jeres forretning.  Flere har bedt om, retvisende billeder og alder. Jeg kan,håbe en dag, at i kære piger.viser jeres rigtige jeg!!!! Uden at afslører jeres identitet, det må kunne lade sig gøre. Og jeg tror det vil ændre meget. 

Ha en god lørdag og påske.

KK

@Kanonkongen.

Er helt enig med dig i, der er alt for megen fotoshop i mange af billederne. Havde selv fået lavet mine uden for megen "shop". Dejligt at vide, I mænd søger det naturlige, samt oprindelige alder. 

Tak i lige måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart billederne. Drop fotoshop....vis præsis hvordan man ser ud.Flotte lyse billeder er viser alle vinkler af personens godter. Gerne ansigt da jeg tænder på det visionær men da diskrektion fra jeres side ønskes kan jeg godt forstå et sløret ansigt billede. En go tekst hvor i en beskrivelse hvad i gør og ikke gør.

Vil siges du er utrolig smuk kvinde med forme. Da jeg elsker kvinder med forme og store bryster vil jeg uden tvivl besøge dig igen en dag Lullu i Hvidovre.

Kys Kim Madsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, 1 time siden:

Helt klart billederne. Drop fotoshop....vis præsis hvordan man ser ud.Flotte lyse billeder er viser alle vinkler af personens godter. Gerne ansigt da jeg tænder på det visionær men da diskrektion fra jeres side ønskes kan jeg godt forstå et sløret ansigt billede. En go tekst hvor i en beskrivelse hvad i gør og ikke gør.

Vil siges du er utrolig smuk kvinde med forme. Da jeg elsker kvinder med forme og store bryster vil jeg uden tvivl besøge dig igen en dag Lullu i Hvidovre.

Kys Kim Madsen

@Kim Madsen. 

Skønt Kim, dejligt at høre du besøger mig igen.

Også godt at høre du vægter de uredigeret billeder, samt en god tekst. 

Knuzz Lulu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes også at "rigtige" billedere uden alt for meget fotoshop er at fortrække, for selv om man altid kan vælge at tage hjem igen, så er det surt at have taget en lang tur og sat sig op til det helt store, og så måtte tage hjem igen.

Jeg syntes også at det er vigtigt med hvad der står i selve annoncen, så man har en ide om at GP'en har nogenlunde de samme præferencer, for så tror jeg at sandsynligheden for at begge får en god oplevelse er størst.

Foreksempel hvis man er til stille og rolig blid sex og der i annoncen står, jeg er en vildkat i sengen, som godt kan lide mange forskellige stillinger samt hård og avanceret sex, så er det måske ikke lige det bedste match ... (kunne ikke lige komme på et bedre eksempel). Jeg kigger også på hvad der står i annoncen samt eventuelle anmeldelser jeg kan finde.

Håber dette indlæg kan hjælpe/bruges ... rigtig god påske til alle :).

Kvindebeundre

 

Redigeret af Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 8 minutter siden:

Jeg syntes også at "rigtige" billedere uden alt for meget fotoshop er at fortrække, for selv om man altid kan vælge at tage hjem igen, så er det surt at have taget en lang tur og sat sig op til det helt store, og så måtte tage hjem igen.

Jeg syntes også at det er vigtigt med hvad der står i selve annoncen, så man har en ide om at GP'en har nogenlunde de samme præferencer, for så tror jeg at sandsynligheden for at begge får en god oplevelse er størst.

Foreksempel hvis man er til stille og rolig blid sex og der i annoncen står, jeg er en vildkat i sengen, som godt kan lide mange forskellige stillinger samt hård og avanceret sex, så er det måske ikke lige det bedste match ... (kunne ikke lige komme på et bedre eksempel). Jeg kigger også på hvad der står i annoncen samt eventuelle anmeldelser jeg kan finde.

Håber dette indlæg kan hjælpe/bruges ... rigtig god påske alle :).

Kvindebeundre

 

Heysa Kvindebeundre. 

Det kan helt bestemt bruges. Syntes det er rigtigt dejligt, med den respons, der er kommet. For det er en rigtig god ledetråd, at gå efter. 

Giver dig helt ret i, både match og ydelser er vigtigt, for at få den optimale oplevelse. 

Oz god påske herfra. 

Knuzz Lulu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, 1 time siden:

@Lulu for mig betyder det naturlige meget. Billeder man tydeligt kan se ikke er pyntet og redigeret. 

Kommer du snart til Vejle igen ? <3

@Captain. 

Syntes det er skønt naturlige billeder er at foretrække. 

Har pt ikke planer om Vejle, men....nok muligt med omegn. Ved godt Vojens ikke lige er rundt hjørnet, er der på mandag. Hvis du kan lokkes. 

Knuzz Lulu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

nu bruger du udtrykket 'vægter' det kan jo tolkes på mange måder....det jeg prioriterer er om annoncen er 'ærlig' det være sig billeder, hvis pigen vælger at bruge billeder og der er faktisk rigtig mange der overhovedet ikke bruger billeder i deres annoncering, og det kan jeg personligt godt lide (hvad gjorde man da ruder konge var knægt) det giver en mulighed for kunden selv at danne sig et billede ud fra annoncen, og jo mere simpelt den er bygget op.. jo bedre, kort beskrivelse af pigen' dejlig naturlig pige med kvindelige former, tilbyder hyggeligt samvær' ....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lulu

Jeg er meget enig med Kvindebeundrer.

Jeg synes også, at I bør oplyse hvad jeres forventninger til os er:wub: ergo at vi møder op friskbadet og dufter godt. Jeg har besøgt en del piger efterhånden og har altid fået at vide at jeg dufter godt. Det betyder det mindste vi kan gøre for jer. Hvis der er mulighed for at starte med et bad, så er det megafrækt:wub:

God påske

Småkagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en tendens til at vælge piger, hvor de fleste ydelser er incl.

Jeg kan da godt forstå at f.eks anal er ekstra, men kan bedst lide at det hele er med i timepris

Jeg ved jo ikke på forhånd, hvad der kommer til at ske og syntes at det kan være forstyrrende hele tiden at blive stoppet eller at skulle bekymre sig om man gør noget, der ikke er "med" i prisen.

Derudover vil jeg sige ærlighed i en annonce

Det vil sige ægte billeder og alder osv.

 

Toddy :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det billederne der fanger mit øje og på den måde jeg ville vælge vedkommende til en hyggestund , 
Billederne må meget gerne være så naturlige som muligt , forstået på den måde at det man ser er det man kan forvente når man ankommer :)

Div filtre forstår jeg simpelthen ikke der bruges i flæng, kan forstå man gerne vil dække tatoveringer og andre let genkendelige ting , men ellers ikke.

Teksten skal gerne være velskrevet og velovervejet og med de relevante oplysninger om hvad der kan tilbydes af lækre ydelser.

det må vist være det jeg syntes er det mest væsentlige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lulu, jeg foretrækker naturlige billeder. Der er mange mænd som tænder på naturlige billeder, især mænd som kan lide frodige kvinder. For at være ærlig,  kan jeg bedre lide dine gamle billeder som var naturlige, men gerne flere naturlige billeder af dig, med lår, mave, og din bagdel.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 24/3/2018 at 09:59:

nu bruger du udtrykket 'vægter' det kan jo tolkes på mange måder....det jeg prioriterer er om annoncen er 'ærlig' det være sig billeder, hvis pigen vælger at bruge billeder og der er faktisk rigtig mange der overhovedet ikke bruger billeder i deres annoncering, og det kan jeg personligt godt lide (hvad gjorde man da ruder konge var knægt) det giver en mulighed for kunden selv at danne sig et billede ud fra annoncen, og jo mere simpelt den er bygget op.. jo bedre, kort beskrivelse af pigen' dejlig naturlig pige med kvindelige former, tilbyder hyggeligt samvær' ....:)

@Røvslikker, ja hvad gjorde man dog dengang :-) Kan sagtens følge pointen, specielt mht billederne, pga men hurtigt danner sig et indre billede, som kan  misvejle grundet fotoshop, kemi, udstråling mm opleves kun ved selvsyn. Ja "roman/novelle beskrivelser" er nok ikke de mest eftertraget.  Så..... Måske et kig på egen novelle, kunne være en ide. 

Tak for responsen. God påske. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
småkagen skrev, den 24/3/2018 at 10:30:

Hej Lulu

Jeg er meget enig med Kvindebeundrer.

Jeg synes også, at I bør oplyse hvad jeres forventninger til os er:wub: ergo at vi møder op friskbadet og dufter godt. Jeg har besøgt en del piger efterhånden og har altid fået at vide at jeg dufter godt. Det betyder det mindste vi kan gøre for jer. Hvis der er mulighed for at starte med et bad, så er det megafrækt:wub:

God påske

Småkagen

@Småkagen.

Tak, det er bestemt taget til efterretning. 

Også god påske til dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, den 24/3/2018 at 11:20:

Jeg har en tendens til at vælge piger, hvor de fleste ydelser er incl.

Jeg kan da godt forstå at f.eks anal er ekstra, men kan bedst lide at det hele er med i timepris

Jeg ved jo ikke på forhånd, hvad der kommer til at ske og syntes at det kan være forstyrrende hele tiden at blive stoppet eller at skulle bekymre sig om man gør noget, der ikke er "med" i prisen.

Derudover vil jeg sige ærlighed i en annonce

Det vil sige ægte billeder og alder osv.

 

Toddy :)

@ Today. Ærlighed er en god ting, uanset hvad, ved man jo aldrig helt om det skrevne er rigtigt, udseende kan jo snyde meget. Mht til at købe ekstra ydelser, under seancen, har jeg altid fået pengene når vi er færdige, om det er naivt el ej at tro det altid vil være sådan, er muligt, vælger nu at tro mine gæster er ærlige og reelle, i den sammenhæng.

Tak for bidraget. 

God påske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, den 24/3/2018 at 12:38:

For mig er det billederne der fanger mit øje og på den måde jeg ville vælge vedkommende til en hyggestund , 
Billederne må meget gerne være så naturlige som muligt , forstået på den måde at det man ser er det man kan forvente når man ankommer :)

Div filtre forstår jeg simpelthen ikke der bruges i flæng, kan forstå man gerne vil dække tatoveringer og andre let genkendelige ting , men ellers ikke.

Teksten skal gerne være velskrevet og velovervejet og med de relevante oplysninger om hvad der kan tilbydes af lækre ydelser.

det må vist være det jeg syntes er det mest væsentlige :)

@Naboen det er også derfor mine sidste billeder kun er shoppet lidt, dvs dem med trus/bh samt lak korsettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 24/3/2018 at 17:04:

Lulu, jeg foretrækker naturlige billeder. Der er mange mænd som tænder på naturlige billeder, især mænd som kan lide frodige kvinder. For at være ærlig,  kan jeg bedre lide dine gamle billeder som var naturlige, men gerne flere naturlige billeder af dig, med lår, mave, og din bagdel.;)

@Canelo Saul Alvarez her må jeg korrigerer dig. De gamle billeder var fotoshoppet alt for meget, de sidste kun lidt :-) Dejligt at vide, du sætter pris på min frodihed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kalder du dig selv for krage. :P

Du er da mere som en Nattergal smuk og elegant...  :wub:

Billedresultat for nattergalen

eller en isfugl ikke fordi du er kølig som en isvinter ;)

Billedresultat for isfugl

p.s. billederne er ikke fotoshoppet man ser hvad man ser:)

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 3 timer siden:

Kalder du dig selv for krage. :P

Du er da mere som en Nattergal smuk og elegant...  :wub:

Billedresultat for nattergalen

eller en isfugl ikke fordi du er kølig som en isvinter ;)

Billedresultat for isfugl

p.s. billederne er ikke fotoshoppet man ser hvad man ser:)

@Romantikkeren mange tak for de smukke ord, de varmer rigtig meget. Ja kalder mig en krage, er jo en gammel krage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg foretrækkker også naturlig billeder og en ærlig tekst hvor der beskrives hvad der tilbydes. 

Derudover kan jeg også godt lide at der står om fransk er med eller uden. Og om kys tilbydes ved kemi. 

Endelig foretrækker jeg annoncer med en mailadresse så man kan få klaret eventuelle spørgsmål inden besøg. 

God påske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...