Hop til indhold
Onslow

Mon

Recommended Posts

vi snart får hende at se på lagnerne?

Nu, hvor hendes karriere som gårdsanger forhåbentlig har lidt endeligt skibbrud?

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/medina-undskylder-kokainkoersel-jeg-er-flov/7090941

Skrigeriet kan jeg godt undvære, men den krop gad jeg godt opleve.

Og noget skal hun vel lave for at opretholde sit ekstravagante, men indholdsløse liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha,,,,,,  Det vil næppe få den store indflydelse på om folk vil høre hendes musik eller ej. Ok det vil sikkert betyde at dens slags koncerter som kommuner arrangere, da vil hun for en periode været udelukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Ha ha,,,,,,  Det vil næppe få den store indflydelse på om folk vil høre hendes musik eller ej

Undskyld, læste jeg rigtigt? Kaldte du det for musik?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun siger nok "synger" jeg er ligeglad, jeg er ligeglad... resten er en underlig uforståelig mumlen hvad synger eller rettere hvad synger hun ikke 

Det er mit kendskab til nok en af de mest overvurdere kunstner herhjemme.

men jo køn pige :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Undskyld, læste jeg rigtigt? Kaldte du det for musik?

Det hedder det uagtet at ingen af os sikkert lytter til hendes sange. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 minutter siden:

Er det noget, du ved noget om? Kanske hun finder mening og indhold i andre ting, end lige netop du gør. 

@Onslow er nok bare bitter over at hun foretrækker yngre mænd.  ;)

Hvilket må siges at være noget mere indholdsrigt end det liv som han ønsker at hun får.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Vist ikke ligefrem det mest sympatiske indlæg man kan finde på EG. Men hvad er det egentligt der skal debateres? Om Medina bliver GP?  Mon ikke vi bare skal lade hende om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 13 minutter siden:

@Onslow er nok bare bitter over at hun foretrækker yngre mænd.  ;)

Hvilket må siges at være noget mere indholdsrigt end det liv som han ønsker at hun får.

Ha ha... Hvis vi nu skal være en smule fair  er der vist markant flere piger i hendes fankreds end unge mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 2 minutter siden:

Vist ikke ligefrem det mest sympatiske indlæg man kan finde på EG. Men hvad er det egentligt der skal debateres? Om Medina bliver GP?  Mon ikke vi bare skal lade hende om det?

Det er nok mest @Onslow der skal af med noget galde og nogle fordomme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Bear skrev, for 4 minutter siden:

Muligvis. Og nu er tråden så flyttet til hyggesnak, selv om det er svært at se hyggen i det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg gad godt høre Medinas holdning til os ældre mænd,som tilbringer en stor del tid på anonymt forum for prostitution.:)

Der er vel ikke nogen der tror hun vil finde det indholdsrigt?

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Er det noget, du ved noget om? Kanske hun finder mening og indhold i andre ting, end lige netop du gør. 

Det har du i og for sig ret i. :)

Men det er lidt svært at måle med et andet bånd end det, man selv har i hånden.

Og i mine øjne er den selviscenesættelse, hun i sin narcissistiske hungren efter "se mig se mig" anelkendelse, som ikke giver vore dages helte i form af realitydeltagere noget efter, ikke noget, der kan betegnes som et liv med reelt indhold.

Men i en verdensopfattelse, hvor alt er lige godt, er det måske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Hvad er galde og fordomme i min trådstart?

At jeg godt ville betale for at knalde hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne i den grad godt ;) Især hvis hun havde de hvide støvler på - de er bare for frække.

Og tænker at hun kan vel ikke synge med min ... i munden :D 

20150718-Groen-Koncert-Aarhus-2015-1687.jpg

Redigeret af tja66

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Er der nogen her der kan føre bevis for at hun er et dårligt menneske? Nej vel. Så hold da kaje!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen her der kan føre bevis for at hun er et dårligt menneske? Nej vel. Så hold da kaje!!!

Jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at gennemskue dit behov for her at optræde som "a knight in shining armor".

Men i håbet om, at du vil opklare mig, skal jeg da gerne svare på dit indlæg.

Dårligt menneske, nok ikke specielt, ejheller et godt ditto, snarere en prototype på ikke specielt godt begavede, letbenede starletter i reality segmentet.

I min optik er det ikke speciel positivt, at man konverterer tvivlsom berømmelse til narkotika afhængighed og demonstrere dette for åbent tæppe.
Endvidere finder jeg det forkasteligt i lyset af, at hun og en del andre ligesindede er rollemodeller for et hav af unge menneskers gøren og laden.

Og du må have mig undskyldt, men hvis ubegrænset popularitet og rigdom ikke genererer andet end lysten til at fylde næsen, inden man skal ud at køre, så finder jeg det ikke blot dadelværdigt, men uhyggeligt tomt.

Og med hensyn til hendes menneskelige kvaliteter, så er det jo åbenlyst, at hun lyver, når et par glas vin over et døgn skulle generere en promille på over 1,1, og når hun lyver her, hvor mange baner har hun så lige snuset, hvis sandheden skal for dagen?

Spritbilisme er nogo, også når det handler om kendis'er, og kola oveni, når man ved, man er på vej ud i trafikken, er i den grad ude i hegnet.

Du bedes venligst forholde dig til ovenstående, når du nu har været så stilfuld at angribe mit handle og dermed min mening om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Du bedes venligst forholde dig til ovenstående, når du nu har været så stilfuld at angribe mit handle og dermed min mening om hende.

Jeg har skam ikke angrebet dit handle og ej heller din mening om hende, men udelukkende dit behov for at udgyde den på den meget lidt sympatiske måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har skam ikke angrebet dit handle og ej heller din mening om hende, men udelukkende dit behov for at udgyde den på den meget lidt sympatiske måde.

Ok, så må jeg igen bede dig om at uddybe, hvori det usympatiske består.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Ok, så må jeg igen bede dig om at uddybe, hvori det usympatiske består.

F.eks. at ønske det skal gå et andet menneske dårligt. Det synes jeg er usympatisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 14 minutter siden:

F.eks. at ønske det skal gå et andet menneske dårligt. Det synes jeg er usympatisk. 

Og hvor mener du, at jeg ønsker hende noget dårligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Onslow skrev, den 3/23/2018 at 15:10:

Nu, hvor hendes karriere som gårdsanger forhåbentlig har lidt endeligt skibbrud?

I det jeg antager at hun naturligvis har sin karriere kær :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, Lige nu:

I det jeg antager at hun naturligvis har sin karriere kær :)

Ok, der har du da en pointe, men det var så bare fra min side et udtryk for det efter min mening manglende kunstneriske indhold i hendes karriere.

Men lad mig hermed beklage den passus.

Er du ellers uenig i min karakteristik af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Ok, der har du da en pointe, men det var så bare fra min side et udtryk for det efter min mening manglende kunstneriske indhold i hendes karriere.

Men lad mig hermed beklage den passus.

Er du ellers uenig i min karakteristik af hende.

Ok, jeg forstår. Når man ikke kender folk er det svært at vide hvad der skal lægges i ordene, så jeg tog det for bogstaveligt. :)

Jeg er enig med dig mht. problematikken omkring rollemodeller, der ikke nødvendigvis er de bedste for vores påvirkelige unge. Og ja, hun har i den grad dummet sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunst og smag kan diskuteres; men tilhører den enkelte. Personligt hører jeg heavy rock fra halvfjerdserne og klassisk musik. Et sstort spring vil nogen mene; men det er musik fra menesker der kan spille et instrument, ikke en computer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...