Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle,

Efter i længere tid at have overvejet at besøge, Chantall (efter at have læst de mange gode anmeldelser) fik jeg taget mod til mig, og fik booket et besøg, hos Chantall, det kom jeg ikke til at fortryde.

Jeg dukkede op i lidt god tid og blev taget imod af en venlig kvinde, som jeg antager er telefondamen, hun viste mig hen til et rum hvor jeg kunne vente, og jeg fik tilbudt noget at drikke imens jeg ventede.

Kort tid efter blev jeg vist ind i et andet rum, hvor jeg mødte Chantall, Chantall var smilende og imødekommende, og hun virkede til at være i rigtig hopla/godt humør, vi fik aftalt en time med b2b (hvilket Chantall formåede at gøre til ug kryds og slange), tiden fløj afsted, og jeg kan ikke sige hvor lang tid der reelt gik for jeg mistede al tidsfornemmelse i Chantalls skønne selskab, men et er jeg sikker på, jeg fik en super dejlig oplevelse, bagefter lå vi og talte sammen (virkelig dejligt afslappende, og Chantall virkede som om hun havde god tid), inden det var tid til et hurtigt bad, og et sidste kram.

Chance for gentagelse: 100%, det var en skøn oplevelse jeg havde sammen med Chantall, og jeg kan kun anbefale et besøg hos denne dejlige Kvinde :wub:.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=321

Kvindebeundre

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Ufatteligt at hun skriver 35 år i sin annonce, når hun er betydeligt tættere på det 50 år. Tåbelig misforståelse, at de fleste mænd tænder på unge kvinder. Vi er mange, som tænder på en super velskabt, lækker og sexet  (og erfaren kvinde) som Chantall, så hvorfor dog lyve så tykt om sin alder(?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Manden1960

Det er flere år siden jeg sidst har været hos en GP,  og måske 12 år siden jeg besøgte Chantall.

Hende glemmer man aldrig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, den 22/3/2018 at 20:35:

Hej Alle,

Efter i længere tid at have overvejet at besøge, Chantall (efter at have læst de mange gode anmeldelser) fik jeg taget mod til mig, og fik booket et besøg, hos Chantall, det kom jeg ikke til at fortryde.

Jeg dukkede op i lidt god tid og blev taget imod af en venlig kvinde, som jeg antager er telefondamen, hun viste mig hen til et rum hvor jeg kunne vente, og jeg fik tilbudt noget at drikke imens jeg ventede.

Kort tid efter blev jeg vist ind i et andet rum, hvor jeg mødte Chantall, Chantall var smilende og imødekommende, og hun virkede til at være i rigtig hopla/godt humør, vi fik aftalt en time med b2b (hvilket Chantall formåede at gøre til ug kryds og slange), tiden fløj afsted, og jeg kan ikke sige hvor lang tid der reelt gik for jeg mistede al tidsfornemmelse i Chantalls skønne selskab, men et er jeg sikker på, jeg fik en super dejlig oplevelse, bagefter lå vi og talte sammen (virkelig dejligt afslappende, og Chantall virkede som om hun havde god tid), inden det var tid til et hurtigt bad, og et sidste kram.

Chance for gentagelse: 100%, det var en skøn oplevelse jeg havde sammen med Chantall, og jeg kan kun anbefale et besøg hos denne dejlige Kvinde :wub:.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=321

Kvindebeundre

Tak for de fine ord og et virkelig dejligt besøg. Lækker sex og fantastisk selskab. Hvad mere kan man ønske? : ).                        Jeg glæder mig til at se dig igen.                      

Knus og kys, 

Chantall 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en meget mærkelig oplevelse for mange år siden på Cassiopeia Star.

Jeg have netop bestilt tid hos Chantall, og ind kom en meget venlig kvinde, som jeg antog var telefondamen, hun var dog meget meget langt væk fra de billeder som var på annoncen dengang.

Jeg har ikke noget imod voksne kvinder, men de skal stadigværk være hotte.

Nå needless to say - jeg smuttede igen, uden samkvem, jeg har siden tænkt at Chantall var blevet forhindret og at Telefondamen eller rengøringsdame forsøgte at vikariere :o)

Det har dog betydet at jeg ikke har gæstet stedet siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er virkelig fantastiske billeder Skønheden har.

Hun holder sig evig ung og særdeles smuk.

Det er kræs for ægte livsnydere!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig. Chantall har godt styr på tingene. Jeg har selv haft fornøjelsen af hende ved flere besøg gennem mange år. Selve stedet er også en fornøjelse. Dyrt, men et af de meget få steder, hvor jeg altid har følt mig pænt behandlet, aldrig er gået skuffet fra, og ofte er gået fra med et smil på læben og en anelse lommesmerter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til info, så er smukke Chantall nu at finde hos Pussygalores på Lyngbyvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I sin tid da jeg besøgte alle de danske lysthuse læste jeg ofte om Chantall og hun var meget hype'd. Da jeg endelig fik besøgt hende var jeg ærligt talt lidt skuffet - måske var hun for hype'd og mine forventninger for høje men det blev altså kun til det ene besøg for mit vedkommende.

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...