Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Hvor ofte ?

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Nysgerrig som jeg er - må jeg vide, hvor ofte du gør brug af GPere ?

Og vælger du en ny hver gang ?

Ell vender du tilbage til din yndlings GP ?

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg tænker, at man gerne må SKAM-rose yndlingsGPeren, hvis man synes det er passende (og hun ønsker det)... smf...

Del dette indlæg


Link til indlæg
loverboy18 skrev, for 4 minutter siden:

Nu jeg nysgerrig og måske et dumt spørgsmål men hvad er gp

Gp = glædespige 

Redigeret af jens69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babsfan

For mit vedkommende er det lidt perioder. Gerne engang om ugen. Har 3-4 “faste” som besøger med jævne mellem, men vil også gerne prøve nye. 

Men som sagt er det i perioder. Nogle gange holder jeg en pause på 2-3mdr. Har gjort det i snart 20 år og en af de piger jeg besøgte i starten er stadig aktiv. Skønt!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det gør jeg da gerne det er Kira 24 år som er på svalereden hun er noget af det sødeste jeg har mødt <3

FrokostUartig skrev, for 45 minutter siden:

Jeg tænker, at man gerne må SKAM-rose yndlingsGPeren, hvis man synes det er passende (og hun ønsker det)... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Har glemt at føre statistik :) Men mellem 0 og 15 piger om måneden er nok det typiske. Sjældent det kun bliver til 0 :rolleyes: 

Vil meget gerne prøve nye. Men der er bestemt også Piger som fortryller mig og det bliver til mange besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ca. 40 gange pr. År. 

Har flere faste dejligheder, som jeg gerne er sammen med igen og igen. Samtidigt med at jeg er åben for nyt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

Nysgerrig som jeg er - må jeg vide, hvor ofte du gør brug af GPere ?

Og vælger du en ny hver gang ?

Ell vender du tilbage til din yndlings GP ?

:P

Det er da noget af en marketingmaskine du har gang i her, med dine daglige posts?...griner...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Det bliver til mange ture, navnlig i den varmeste halvdel af året...

Hun er oprindelig fra Tyskland, men har det meste af livet boet i USA og fylder 45 i sensommeren...

Alderen kan fornemmes, men hun er stadig stram på de rigtige steder og vidunderlig at køre i.

Vi har lige aftalt, at hun snarest skal have den helt store tur allover - incl. undervognen.

Hun hedder Mercedes 300 SEL 6,3...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Johnsonrocks skrev, for 9 minutter siden:

Det er da noget af en marketingmaskine du har gang i her, med dine daglige posts?...griner...

Hør her - du må gerne anskue det, som du ønsker.. men jeg er oprigtigt nysgerrig og da dette forum er helt nyt for mig - og jeg normalt ikke får mulighed for at stille spørgsmål til mænd, som tillige svarer - jamen så er det det, som jeg benytter mig af..

Der er ikke nødvendigvis et match mellem mig og mænd, som svarer - og som du kan se, så svarer andre GPer også - dvs. at alle får mulighed for at syne.. - det er jo også det, denne platform kan.

Og har du en yndlingsGP, som gør hende glad og vis hende frem - jeg er bare nysgerrig.. og spørger. og svarer ingen, jamen så må det jo være fordi, det er irrelevante spørgsmål, jeg stiller.. men det virker vist ikke helt sådan.. såååå.... <3 til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som regel en gang om måneden, når jeg vil give mig selv en lille løncheck-gave :D

Og ret ofte en ny pige, fordi jeg er den eksplorative type. 

Problemet opstår dog, når der pludselig uventet er en tidligere favorit i byen. Så håber jeg ikke jeg har brændt budgettet af forinden.

Men omvendt, jeg kan også sagtens springe en måned over, hvis jeg ikke lige synes pengene rækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 15 minutter siden:

Det bliver til mange ture, navnlig i den varmeste halvdel af året...

Hun er oprindelig fra Tyskland, men har det meste af livet boet i USA og fylder 45 i sensommeren...

Alderen kan fornemmes, men hun er stadig stram på de rigtige steder og vidunderlig at køre i.

Vi har lige aftalt, at hun snarest skal have den helt store tur allover - incl. undervognen.

Hun hedder Mercedes 300 SEL 6,3...:P

Vel ikke 6,3 ??.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 11 minutter siden:

Hør her - du må gerne anskue det, som du ønsker.. men jeg er oprigtigt nysgerrig og da dette forum er helt nyt for mig - og jeg normalt ikke får mulighed for at stille spørgsmål til mænd, som tillige svarer - jamen så er det det, som jeg benytter mig af..

Der er ikke nødvendigvis et match mellem mig og mænd, som svarer - og som du kan se, så svarer andre GPer også - dvs. at alle får mulighed for at syne.. - det er jo også det, denne platform kan.

Og har du en yndlingsGP, som gør hende glad og vis hende frem - jeg er bare nysgerrig.. og spørger. og svarer ingen, jamen så må det jo være fordi, det er irrelevante spørgsmål, jeg stiller.. men det virker vist ikke helt sådan.. såååå.... <3 til dig 

Bare rolig :-) jeg overvejet et besøg hos dig...smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når trykket i hovedet bliver for stort, og jeg har brug for en times fred. Oftest med den samme, men hun oplyste mig, at hun har søgt lejlighed andet sted. Så skal snart ud og finde en ny fast :ph34r:

BH 

Savføren 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Johnsonrocks skrev, Lige nu:

Bare rolig :-) jeg overvejet et besøg hos dig...smiler

Nu er du vel ikke for gammel ell for ung ell... ? hahahahaahha <3 - jeg er ret selektiv.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

En gang om måneden, men der kan også gå længere tid i mellem, har nogle få jeg skifter mellem, og  kommer både hos de blide piger, men også hos dominaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I snit 1 gang i måneden, og ja der har været et par gengangerbesøg, og et par stykker mere i kikkerten ;)

Ellers er det ofte en ny pige jeg besøger :mrgreen:

kh bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Savføren skrev, for 8 minutter siden:

Når trykket i hovedet bliver for stort, og jeg har brug for en times fred. Oftest med den samme, men hun oplyste mig, at hun har søgt lejlighed andet sted. Så skal snart ud og finde en ny fast :ph34r:

BH 

Savføren 

Ærgerligt når en god relation ændres ell mistes... håber, at du finder et skønt alternativ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Nå jeg fandt en jeg syntes var sød så 1-2 gange om ugen ind til hun tog hjem ;) 

Det er dog over et år siden jeg sidst var på GP besøg i klassisk form :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

for mit vedkommende er det omkring 1 gang om måneden,

jeg fortrækker at finde 1 dejlighed og så bruge hende "fast", sexen bliver bare SÅ meget bedre når man kommer igen hos den samme.

for mig er det Thai piger der "trigger" mig,, startede med den normale Massage og sex.... nu.. er det på hendes opfordring at vi bare sexer,, "you no need massage" med et glimt i øjet :)

 

cheers

Canadus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Johnsonrocks skrev, for 41 minutter siden:

Vel ikke 6,3 ??.....

Jo da - og cifrene står endda for 3 ting...

Hendes motorvolumen = 6,3 liter

Hendes spurt fra 0-100 km/t = 6,3 sek.

Hendes tørst = 6,3 km./l. ( og det er kun, hvis du ikke støder pedalen helt i bund - selvom det er fristende :D )

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 48 minutter siden:

Nu er du vel ikke for gammel ell for ung ell... ? hahahahaahha <3 - jeg er ret selektiv.. :D

Tror jeg passer ret godt ind..hehe...så vær du bare selektiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Johnsonrocks skrev, for 3 minutter siden:

Tror jeg passer ret godt ind..hehe...så vær du bare selektiv

Og hvem markedsfører nu sig selv.... ? (love it btw) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...