Hop til indhold

Recommended Posts

http://sexyclub.dk/girls/monique2/index.php

Jeg ved, at Monique Manifique i flere tråde får rigtig mange rosende ord med på vejen, men det er ældre tråde, så nu synes jeg godt, at jeg kan tillade mig at friske roserne lidt op.

Jeg har haft kig på hende gennem længere tid – faktisk 3 år, kan jeg se – men når jeg så lejlighedsvis endelig tog mig sammen ku’ jeg aldrig finde hende.  Da jeg så opdagede hun var at finde på SexyClub, som ligger forholdsvis tæt på min arbejdsplads, bestilte jeg tid dagen i forvejen og besøgte hende den 20. februar.

Jeg mødte op, og da alle formalia var i orden og vi skulle i gang med det rent praktiske, spurgte hun om jeg gerne ville kysse. Der var næsten ikke noget jeg hellere ville, når jeg stod foran en model som hende, så det blev til en hel del dybe kys med kælen for hendes bryster.

 Jeg kan godt lide smagen af kvinde og det praktiske gik ud på at jeg kunne fornøje mig med hovedet mellem hendes ben, mens hun sørgede for at den lille også fik value for money. Det var jo så nemt nok, for Monique er en erfaren pige, som forstår at positionere sig rigtigt og med krop og lidt dæmpet lyd, giver hun udtryk for, at det der foregår, absolut ikke er hende imod.  

Efter seancen fik vi en sludder om, hvad vi går og laver til daglig, og den lille sludder til afslutning  er noget jeg holder meget af. Hun er selvfølgelig en smule ældre end de averterede 25 år, men det anser jeg blot som en kæmpe fordel.

At hun all-over er en rigtig smuk kvinde med en god bagdel og nogle rigtigt flotte babser, som man gerne må vise lidt opmærksomhed, er næsten en detalje i forhold til den GF-fornemmelse, jeg fik sammen med hende. Hun dufter neutralt og godt, hun smager godt og med risiko for at blive beskyldt for skjult reklame, så må jeg sige, at jeg ikke rigtig kan finde noget negativt at sige. Det skulle da lige være, at hendes billeder ikke er helt nye, men i forhold til virkeligheden ser jeg ikke noget problem i dette.

Monique er selvfølgelig ikke billig set i forhold til hvad der ellers er af tilbud, men jeg forlod hende med fornemmelsen af, at dette havde været en byttehandel i min favør, som jeg nok bliver nødt til at gentage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at jeg har besøgt Monique 10 gange - det er dog noget siden.

Hvergang har jeg fået superskøn GFE sex- Hun er mega dejlig og smuk.

Hun burde åbne en aftenskole for amatør kvinder der gerne vil lære hvad lækker sex er :o)

Yes jeg er altid lidt forelsket i hende :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...