Hop til indhold
fatimeee

tager kun imod skandinaviere

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr
Tyrkeren82 skrev, for 11 minutter siden:

Læs dog hvad jeg skriver menneske. Jeg skriver at en gp skal have lov til at vælge fra, det syntes jeg er i orden. Men at vælge en hel gruppe fra på baggrund af nogle dårlige oplevelser er forkert. 

Forestil dig du har en kurv med 100 æbler. Hvis 5 af dem er rådne, vil du så smide resten ud????

Nej det er bestemt ikke forkert, at hun følger det hun har det bedst med! Uanset om det er at vælge hele grupper fra.. 

Som du selv skriver “en GP skal have lov at vælge fra.. selvfølgelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 5 minutter siden:

Nej det er bestemt ikke forkert, at hun følger det hun har det bedst med! Uanset om det er at vælge hele grupper fra.. 

Som du selv skriver “en GP skal have lov at vælge fra.. selvfølgelig

Jeg syntes det er forkert at hun vælger 100 fra på baggrund af 5 dårlige oplevelser. Alle er ikke ens. Men det er hva jeg syntes. Men det skal en gp selvfølgelig have lov til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 29 minutter siden:

Læs dog hvad jeg skriver menneske. Jeg skriver at en gp skal have lov til at vælge fra, det syntes jeg er i orden. Men at vælge en hel gruppe fra på baggrund af nogle dårlige oplevelser er forkert. 

Forestil dig du har en kurv med 100 æbler. Hvis 5 af dem er rådne, vil du så smide resten ud???? 

@Tyrkeren82

Forestil dig du har en kurv med 100 æbler. Hvis 5 af dem er rådne, vil du så smide resten ud????    - -  en noget mere vrangforestillet sammenligning skal man sgu lede længe efter - - endnu en gang GPérne er altså ikke mekaniske bolledukker du bare kan sammenligne med æbler - -  de er rigtig nok levende kvinder der skal respekteres når de siger NEJ - - og det uanset om de har haft en eller flere dårlige oplevelser - eller ingen - eller er blevet advaret af deres medsøster, om kunder fra en bestemt trosretning.

Og det samme gælder ude blandet den øvrige danske befolkning - et nej er et nej - hvor svært kan det være?!?!?

Hvis man vil sikre sig som kautionist - hvordan gør man det ???? - - lade være at kautionere. 

Mange hilsner

Nyder livet

- - og lige forresten - din egen mor er også kvinde

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

For Helvede,

denne diskussion har kørt siden klør konge var knægt, er det virkeligt nødvendigt at vende de samme argumenter igen og atter igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 1 minut siden:

Jeg syntes det er forkert at hun vælger 100 fra på baggrund af 5 dårlige oplevelser. Alle er ikke ens. Men det er hva jeg syntes. Men det skal en gp selvfølgelig have lov til

Jeg kan sq godt følge dig. Og det er da pisse ærgerligt det skal være sådan. Men sådan er det nogen gange. Nogle få tosser ødelægger det for tusinde andre. Og nu taler jeg hverken om hudfarve, religion eller musiksmag. Hvis man åbner en historiebog kan man opleve det igen og igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo
Tyrkeren82 skrev, for 2 timer siden:

Vil ikke give liderlig fyr og allo allo ret. en gp kan godt selv vælge hvem de vil møde. De kan godt sige nej til en svær overvægtig hvis de ikke syntes om ham. De kan godt sige nej til udlændinge de har haft dårlige oplevelser med, men at sætte folk i samme kattegori er meget forkert. Jeg er selv tyrker som fatimee, det skal da ikke gå udover mig hvis en har behandlet en pige meget forkert. 

Man skal aldrig generalisere

Jeg forstår godt, at du ønsker en mere individuel selektering, men hvis nu det samlede billede er, at forretninger med mænd fra en bestem kulturkreds eller et særligt geografisk områder er nederen, så er det vel rimeligt at tage det valg allerede på annonceniveau. Så er forventningsafstemningen på plads, og ingen behøver at spilde mere tid på den umulige aftale.

Jeg er selv til den tunge side med et BMI på godt 30, og jeg bliver da ind i mellem også stødt eller skuffet, når en lækker steg skriver, at hun kun tager i mod normalvægtige mænd. Men jeg vil da ti gange hellere have, at hun skriver det i annoncen, så jeg slipper for en afvisning i døren - det er s'gu' nederen og spild af både hendes og min tid.

På samme måde håber jeg, at alle brødre herinde accepterer, når en GP skriver, at hun ikke servicerer med anale ydelser, bæ, tis etc. Så i min optik gælder "al magt til forventningsafstemning på et tidligt tidspunkt".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 12 minutter siden:

Forestil dig du har en kurv med 100 æbler. Hvis 5 af dem er rådne, vil du så smide resten ud????    - -  en noget mere vrangforestillet sammenligning skal man sgu lede længe efter - - endnu en gang GPérne er altså ikke mekaniske bolledukker du bare kan sammenligne med æbler - -  de er rigtig nok levende kvinder der skal respekteres når de siger NEJ - - og det uanset om de har haft en eller flere dårlige oplevelser - eller ingen - eller er blevet advaret af deres medsøster, om kunder fra en bestemt trosretning.

Hvis man vil sikre sig som kautionist - hvordan gør man det ???? - - lade være at kautionere. 

I tyrkerens forsvar mener han nok det er os mænd som er “æblerne” i denne sammenhæng :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 12 minutter siden:

@Tyrkeren82

Og det samme gælder ude blandet den øvrige danske befolkning - et nej er et nej - hvor svært kan det være?!?!?

Mange hilsner

Nyder livet

- - og lige forresten - din egen mor er også kvinde

Jeg har på ingen måde givet udtryk for at kvinder er mekaniske.

Jeg ved heldigvis hvordan kvinder skal behandles, det skal du ikke kommentere overhovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har givet udtryk for det modsatte

Du forarges eller irriteres over at en pige kan vælge en hel gruppe fra. Det er da hendes ret, såvel som det er min eller din.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 19 minutter siden:

Du forarges eller irriteres over at en pige kan vælge en hel gruppe fra. Det er da hendes ret, såvel som det er min eller din.

Gud hjælp mig dog: hvordan skal jeg få mine med mennesker til at forstå mig. 

Jeg er hverken forarget eller irriteret. Det ikke mig som har startet tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er thai gift selv og da min kones søster var her oppe arb. Havde de detsværre næsten altid problemer med kunder af mellemøstlig herkomst når det kom til betalingen, enten ville de ikke betale fuld pris eller krævede pengene tilbage efter endt tur, og det gjorde at klinikken valgte dem fra, at det er at generalise kan jeg kun give ret i men når det sker gang på gang så rammer det detsværre alle. I thailand er der også mange af pigerne der ikke går hjem med russere og israelere men det er fordi de er nogle svin overfor pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist ingen der har sagt at alle mellemøstlige gæster er dårlige. Men det er vel sådan i denne branche, som i resten af samfundet at visse grupper er overrepræsenteret på den kedelige måde. Derfor tænker pigerne vel at kan de slippe for 50% af de dårlige oplevelser, ved kun at vælge 10% af kunderne fra, så giver det god mening. 

Personligt syntes jeg at det er et stort + hvis en pige skriver i sin annonce at der er visse typer hun ikke modtager(alder, kropsbygning, etnicitet, etc), ligesom jeg også syntes det er et stort + hvis hun direkte skriver at sex altid er med gummi. Falder dette uden for ens egne præferencer, så er markedet vist så stort at der stadig er muligheder for en ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 23 minutter siden:

Gud hjælp mig dog: hvordan skal jeg få mine med mennesker til at forstå mig. 

Jeg er hverken forarget eller irriteret. Det ikke mig som har startet tråden

Når alt det her så er sagt, så har du vel i princippet heller ikke lyst til at lægge dine penge og være sammen med en GP'er der ikke er i stand til at skelne mellem høflige og ikke-høflige ikke-skandinaviske mænd, vel? 

Hvis GP'ere har den holdning at det stort set kun er skandinaviske mænd der kan finde ud af at opføre sig ordentligt, så undlader jeg  at besøge hende, da hendes værdigrundlag og menneskeopfattelse tydeligvis ligger milevidt fra min egen. Og det på trods af at jeg falder fint ind under kategorien "skandinaviske mænd". (Det er mere den med overvægten hvor jeg falder for grænsen ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal vi til den diskussion igen. Jeg synes de må selv om hvem det lukker ind, men det er ikke ensbetydende med at jeg bryder mig om udelukkelse af andre på grund af hudfarve eller etnicitet. Når man vælge sådan et erhverv er dette slet og ret en forskelsbehandling, det er et eller andet sted virkeligt overfladisk, Hvis vedkommende viser sig at være et dumt svin truende eller fuld er det en helt anden sag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 4 timer siden:

Udfra hva jeg har hørt, så er de agressive, stjæler penge, behandler dem dårligt

Jeg har aldrig oplevet at nogen har stjålet penge.. Deres hang til at prutte om prisen kan godt pisse mig af dog.. Og det at de unge jeg har været sammen med knalder mig som om de tror jeg hedder Tarok synes jeg heller ikke er fedt.. Det faktum at de ikke kan respekterer når jeg fortæller dem at jeg ikke kysser på munden andet end i særlige tilfælde kan også godt irriterer mig.. Det at jeg er nødt til at fortælle dem 100 gange at de ikke skal tage fat i mit hår eller holde på mit hoved og prøve at tvinge deres pik ned i halsen på mig kan også godt sætte mit pis i kog så jeg næsten gå hen og spørger dem om de ikke forstår dansk.. Jeg er en meget tålmodig og uponminded person og jeg mener at alle burde have en chance for at bevise at de ikke er som folk tror.. Men jeg mener også at man ikke skal gå på kompromis med sin sjæl og integreret.. Derfor udvælger jeg de mænd af anden etnisk oprindelse som jeg vælger at have besøg af ud fra kemi og hvor jeg fra start føler de har en respekt for mig og min krop.. Nogen gange giver det bagslag.. Men den tager jeg gerne på mine skuldre til gengæld for at kunne sige at den her branche ikke har ændret min åbenhed.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eller andet sted er jeg frygtelig ked af at måtte generalisere, men det jeg har set/oplevet på mine "jagtmarkeder" gør at jeg til fulde forstår GPér der foretrækker skandinaviske mænd. Ja gu er det synd for dem der kan opfører sig ordenligt, men virkeligheden er som den er. Mage til dis-respekt og nedladenhed overfor GPérne har jeg ene og alene oplevet fra en og samme gruppe. God aften til alle, og velkommen til dem der kan og vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 6 timer siden:

Godt skrevet

jeg syntes det er ok at en gp vælger nogle personer fra i en gruppe. Men at vælge en hel flok gruppe fra, fordi der er nogen der ikke kan opføre sig ordentlig, det syntes jeg er at generalisere. 

Hvis der er en person der lugter, f.eks. En overvægtig, jamen så sig dog han skal i bad. Ellers kan han smutte. 

Det er op til gpen hvem hun vil være sammen med.

Syntes det er ok at en gp vælger folk fra med anden etnisk herkomst hvis hun ikke tænder på dem. Men at vælge dem alle fra på baggrund af en dårlig oplevelse er forkert

Jeg modtager også kun skandinaviske/østeuropæer og asiater pga dårlige oplevelser mere end en gang.

Vil du så forklare hvordan vi på forhånd kan gennemskue at den gruppe vi har valg fra vil opføre sig artigt og ikke mase på. Gøre som han har lyst til og i den grad overskride ens grænser.?

Det er absolut ikke sjovt at skulle afslutte midt i legen kan jeg fortælle dig.

Derfor skære jeg alle over en kam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg er vild med Iscenesat Virkelighed manifestation om, at vi i endnu højere grad skal vælge og vælge fra. Som regelmæssig gæst hos GP’er vælger jeg hele tiden ud fra lyst og lyster, tidligere erfaringer - gode og dårlige, hudfarve, drøjde og en masse andet. Så hvorfor ikke bare acceptere, at GP’er ogsåvælger fra c og siger det klart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 6 timer siden:

Hvis det så bare var 5 ud af 100.. Men jeg vil sige at indtil jeg begynde at vælge fra var 90% dårlige oplevelser.. En ud af ti var måske en god oplevelse.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Onslow skrev, for 8 timer siden:

For Helvede,

denne diskussion har kørt siden klør konge var knægt, er det virkeligt nødvendigt at vende de samme argumenter igen og atter igen?

Det er lidt samme opfattelse man får,hvis man læser lidt i det politiske forum:)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Jeg modtager også kun skandinaviske/østeuropæer og asiater pga dårlige oplevelser mere end en gang.

Vil du så forklare hvordan vi på forhånd kan gennemskue at den gruppe vi har valg fra vil opføre sig artigt og ikke mase på. Gøre som han har lyst til og i den grad overskride ens grænser.?

Det er absolut ikke sjovt at skulle afslutte midt i legen kan jeg fortælle dig.

Derfor skære jeg alle over en kam.

Hvis du vil skære alle over en kam så gør du bare det, det har du vel ret til. 

Men det vil måske hjælpe hvis der er kemi når du åbner døren og står og snakker med ham. Det vil måske hjælpe lidt. Hvis du ikke syntes om dem er der ikke meget at gør ved det

Del dette indlæg

Link til indlæg
fatimeee skrev, for 21 timer siden:

Hej, hvad syntes i om at nogle glædes piger kun tager imod skandinaviere? jeg er selv en tyrkisk pige, og jeg syntes ikke at andres opførsel skal gå ud over mig, ville ønske jeg ku besøge alle glædes piger.  men der er nogle som dsv kun tager imod skandinaviske kunder, meget ærligt.

Jeg synes det er helt ok. De fleste muslimske menn har et kvinnesyn som ikke er spesielt respektfuldt. Så om du kurv med 100 æbler og 85 af dem er rådne...

Jeg for egen del unngår blant annet Romenske og asiatiske gatepiger. Dette på grunn av mine erfaringer og fordi jeg ser at dette er et mønster blant enkelte etnisiteter. Sikkert ikke politisk korrekt, men det gir jeg lett en fin fuck i. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En GP kan afvise hvem de vil, om det er pga. race, størrels, hår på ryggen, lugt, måden de banker på, en mavefornemmelse, osv.
Ligeså vel som at jeg kun besøger danske piger der ikke er alt for unge. Dermed har jeg også lavet et bevidst valg og sorteret en stor gruppe GP'er fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes ikke det er forkert at generalisere i forhold til visse kulturelle folkeslag.  Tror vi alle er så oplyst så vi ved, at en del kulturer har et andet syn på respekt for det kvindelige køn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 12 timer siden:

Hvis du vil skære alle over en kam så gør du bare det, det har du vel ret til. 

Men det vil måske hjælpe hvis der er kemi når du åbner døren og står og snakker med ham. Det vil måske hjælpe lidt. Hvis du ikke syntes om dem er der ikke meget at gør ved det

Hvis bare det var så nemt. 

Så er det nemmer at afvis dem i telefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...