Hop til indhold
Aarhusfyr1974

Ung dansk amatør pige søges

Recommended Posts

Er der ikke en hjælpsom sjæl der kan hjælpe mig :-)

jeg søger en yngre pige 18-25 gerne dansk som tager imod besøg og gerne privat,hun skal se rigtig sød ud og yde god service.

jeg syntes der er rigtig mange useriøse annoncer så har ikke haft heldet med mig siden Bella huserede i Aarhus.

håber nogle har haft bedre held end mig og vil dele ,:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Hvis du forventer at du skal besøge en pige privat, er udbudet nok større i segmentet sugardating. 

Ja det har jeg også overvejet men har bare ikke haft modet til at oprette profil.

nogle gode råd med hvor det er bedst at oprette profil og hvordan man bedst sikrer sin anonymitet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusfyr1974 skrev, for 5 minutter siden:

Ja det har jeg også overvejet men har bare ikke haft modet til at oprette profil.

nogle gode råd med hvor det er bedst at oprette profil og hvordan man bedst sikrer sin anonymitet?

Umiddelbar vil jeg foreslå https://sugardaters.dk/  

Her på EG er der jo også et specielt anmelderforum for sugerbabes. Det er typisk til sugardaters der linkes til. 

Jeg tror at det omkring anonymitet er nogenlunde det samme som her på EG, bortset fra at du skal betale et eller andet når prøveperioden er udløbet på sugardateres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...