Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Hvor skal der sprøjtes... ?

Recommended Posts

Guest OdEnSe
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

Her er både indsigt og læring og hands-on erfaring.. total winwin... hahahaah

Kan godt dele lidt viden fra dengang hvor jeg skulle have et kamera op bagi og undersøgt min tyktarm :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdEnSe skrev, for 3 minutter siden:

Kan godt dele lidt viden fra dengang hvor jeg skulle have et kamera op bagi og undersøgt min tyktarm :D:P

Ja, og så turen fra briksen og ud til bilen, med glidecreme løbende ned af lårene :rolleyes: OG da jeg satte mig i bilsædet ??? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
OdEnSe skrev, for 4 minutter siden:

Kan godt dele lidt viden fra dengang hvor jeg skulle have et kamera op bagi og undersøgt min tyktarm :D:P

Sprøjtede du af det ??? 

Så må du gerne. hahhaahah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Ja, og så turen fra briksen og ud til bilen, med glidecreme løbende ned af lårene :rolleyes: OG da jeg satte mig i bilsædet ??? 

 

Jeg måtte faktisk med toget og tarmen var godt fyldt med luft. 

Men inden jeg kom så langt startede det som en rigtig lorte oplevelse med et par stikpiller. På sygehuset fik man så smurt numsen ind i vaseline eller glidecreme og derefter blev der kørt slange op. Da doktormanden var færdig og slangen kommet ud blev jeg så tørret rent bagi med en ordentlig vind som belønning. :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Sprøjtede du af det ??? 

Så må du gerne. hahhaahah

Fik da sprøjtemalet mit wc i en brun farve ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdEnSe skrev, for 2 minutter siden:

Jeg måtte faktisk med toget og tarmen var godt fyldt med luft. 

Men inden jeg kom så langt startede det som en rigtig lorte oplevelse med et par stikpiller. På sygehuset fik man så smurt numsen ind i vaseline eller glidecreme og derefter blev der kørt slange op. Da doktormanden var færdig og slangen kommet ud blev jeg så tørret rent bagi med en ordentlig vind som belønning. :D:P

Jeg blev sgu lidt varm under undersøgelsen. Ikke fordi den blev foretaget af 90+ kg tyrkisk læge, med hår ud af alle knaphuller, eller fordi der stod to stramtandede sygesøstre og kiggede på, men fordi han sammen med kameraet havde indført en sonde, så han kunne stimulere min prostata. Det var fanermeme rart :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Iscenesat Virkelighed skrev, for 37 minutter siden:

Kender så udemærket til tarmskylning, det overlader bare ikke plads til synderlig meget spontanitet. :D 

Helt enig

Det er jo ikke lige der vi på en dårlig dag,kan redde den i land ved enten at "hælde" eller "mase" en hængebro i mål:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
FrokostUartig skrev, den 20. marts 2018 at 21:41:

Jeg er nysgerrig...

Hvor er du vildest med at sprøjte din sperm ud ?

Meget gerne i en stram nummi, for derefter at se spermen løbe stille og roligt ud :P Men godt nok nogle år siden, at jeg har haft den oplevelse. :(

Ellers er et godt håndjob bestemt heller ikke så ringe endda. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Det handler heller ikke om analsex og afføring der står i endetarmen og venter, det sker udelukkende hvis manden får udløsning i min røv, uanset hvornår jeg så sidst var på toilettet, eller lavede en grundig skylning af understellet. :D 

Selv LOL... 

Så brug sgu da en buttplug, evt. en af dem med gevind, måske med pigtail eller hvad ved jeg  - så er den tyndskid slået...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, den 21/3/2018 at 09:24:

Normalt vil jeg da mene, at tandpasta og tandbørste bruges samtidig, men der kan selvfølgelig være undtagelser...:)

Dit gæt er lige så godt som mit. Men det forekommer, og jeg forholdt mig til det hun skrev. Vi er helt enige om at tandbørstning øger smitterisiko.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kinky Camilla skrev, Lige nu:

8DCCB74A-B4C6-4D93-819E-172CE5EFB60C.png

Fræk saftig påskehilsen til alle liderlige frækkerter ;) :wub::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Så giver det bedre mening med stilheden.. Alle mændene er hos bageren... det er dælmer også et godt tilbud... 

Mon det også gælder til kvinder ??? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænder 100 % på synlig udløsning og gerne over bryster, mund eller ansigt, alt efter hvad der er aftalt på forhånd. Jeg besøger kun danske kvinder som tænder på sperm ovennævnte steder :)

kh Rubert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Kinky Camilla skrev, den 27/03/2018 at 14:39:

Fræk saftig påskehilsen til alle liderlige frækkerter ;) :wub::P

Hvor er den bager??! Af sti afsted!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, den 27/3/2018 at 14:39:

8DCCB74A-B4C6-4D93-819E-172CE5EFB60C.png

Oplevede i dag i dyrehandlen da jeg købte hundemad, at den unge dame ved kasse spurgte:

Skal du ha' en guffer til hunden for 15 kr.?  -  det var en pose hunde-snacks der stod på disken hun henviste til.. :-o

Kunne ikke få mig til at spørge om det kun gjaldt hunden...

 

Og som svar på tråden:

Ud over hende når hun sidder på gulvet foran mig og leger med sig selv...

 

/Norten

Redigeret af North
Manglede lige at svare på tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, den 21/3/2018 at 19:11:

;);) det et værre sprøjteri i har gang i herinde..... SMILER:Djeg syntes det pisse frækt på babser, over ballerne, op af maven og ansigtet. For mig er ansigtet også intimt men tænder vi på hinanden og heden stiger og pulsen slår ja så sprøjt ;) go aften derude alle piger/mænd :) 

HØRT<3;)<3:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...