Hop til indhold
Oldtimer

Maria Morena hos Seduction Girls

Recommended Posts

Weekendliderlig støvede jeg rundt på de mere etablerede steder efter en pige, der kunne hjælpe mig. Jeg endte med Maria hos Seductiongirls.  Det var ikke så ringe endda, som jyderne siger ;)

Jeg ankom til tiden og måtte vente lidt før hun fik sagt pænt farvel til den foregående gæst.

Morena er en lille, lidt "curvacious" pige, køn, en numse for "booty-fans" og hjulpne pæne bryster. Hun er oprindeligt spansk, så man taler engelsk med hende. Vi forsøgte med tysk, da hun også har boet der, men skiftede på hendes initiativ tilbage til engelsk. Det var hendes første vagt på Seduction (sagde hun), så på en eller anden måde følte jeg mig mere hjemmevant end hun.

Selve akten vil ikke gå over i GP-knaldenes annaler, men dejligt var det nu. Hun giver et fortræffeligt blow, lidt vel meget svensk accent til tider, reagerer fint på det franske til hende og (for første gang) klagede hun over størrelsen på minitimeren :o Hun syntes den var stor. og det var faktisk lidt svært at komme ordentligt til i missionæren. Dejlig stram var hun og pillow-talken var hun også hyggelig med. Hun inviterede mig til at komme igen og det kan da godt komme på tale.

Alt i alt et knald lidt over middel, men ikke oppe at ringe.

Link: http://seductiongirls.dk/pigerne/maria/

Og det er hende på billederne.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lacroix skrev, for 51 minutter siden:

Udfra billederne ligner det Mia som var på Cassiopeiastars

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, da jeg aldrig har mødt Mia hos Cassiopeia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...