Hop til indhold
klinikfuckers

Endnu et vellykket besøg hos sweet Sophie

Recommended Posts

klinikfuckers skrev, den 18.3.2018 at 11:32:

14 dage efter mit første besøg hos sweet Sophie, endnu en total lækkert GFE besøg, hun er simpelthen så dejlig lækker og naturlig. Tidligere i en tråd var der en fyr der kritiserede hende at hun var træls og kun efter penge, jeg må igen sige at hun lever fuldt ud op til hendes navn sweet. Hun rejser om ikke så længe, men kommer tilbage i april. 10/10 i karakter herfra. See you again soon Sweetie. https://annoncelight.dk/showad/245220

I ÅLBORG !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 8 timer siden:

Hvis det er mit indlæg du spørger til, så har jeg møde alle 5 piger på stedet i Aalborg Centrum. 

Flot sted og piger i særklasse. 

We are still all different and you can’t compare us :) totally different body shapes and characters.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 17 timer siden:

Jeg er også stor fan af Sophie har besøgt hende 2 gange og hun er helt fantastisk. 

 

Generelt vil jeg sige, at pigerne på det sted er fantastiske. Jeg har mødt Nicole, Mia, Kamilla og Michelle på samme sted og flotte piger og suveræn service fra dem alle. 

We are still all different and you can’t compare us :) totally different body shapes and characters.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 8 timer siden:

Hvis det er mit indlæg du spørger til, så har jeg møde alle 5 piger på stedet i Aalborg Centrum. 

Flot sted og piger i særklasse. 

I understand that you are new and  just registered on forum and you could just write something nice about me as this topic about me (if you ever been with me, of course), but you mention other 5 girls in my topic :D ok, but thank you. That’s bit strange. And strange to use my name on only one review about only one another and totally different from me girl (you never wrote real review about me actually) in next topic even you could use any other name of other 5 girls, whom you was mentioned in this my topic. Maybe because you liked that I have many nice reviews, which could be useful for other girl too :D but then all that makes situation more than “strange” and not really nice.

Redigeret af Sweet Sophie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 11 timer siden:

Hvis det er mit indlæg du spørger til, så har jeg møde alle 5 piger på stedet i Aalborg Centrum. 

Flot sted og piger i særklasse. 

ok tak, ja det stedet med flere fantastiske piger, jeg ved at Sophie er  super, hende har jeg besøgt et par gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
1980kkt skrev, for 31 minutter siden:

ok tak, ja det stedet med flere fantastiske piger, jeg ved at Sophie er  super, hende har jeg besøgt et par gange. 

Ja enig. Skal jeg fremhæve en pige særligt fra det sted så er det Sophie hun er uden sammenligning den sødeste, flotteste og omsorgsfulde pige jeg nogensinde har mødt i branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Sweet Sophie skrev, for 3 timer siden:

I understand that you are new and  just registered on forum and you could just write something nice about me as this topic about me (if you ever been with me, of course), but you mention other 5 girls in my topic :D ok, but thank you. That’s bit strange. And strange to use my name on only one review about only one another and totally different from me girl (you never wrote real review about me actually) in next topic even you could use any other name of other 5 girls, whom you was mentioned in this my topic. Maybe because you liked that I have many nice reviews, which could be useful for other girl too :D but then all that makes situation more than “strange” and not really nice.

Sorry but I Think you misunderstood my intentions. I wanted to write to The other users in this platform that The place you stay is a very Nice place and The girls there have a very High service level. 

If you want to know I Can tell you that you are my favorite Girl on The place. 

It is more than 2 monts ago I visit you and I have just have my profile in a couple of days. But you are right you derserve your own review from me.  Because  I enjoyed our meeting so much specially last time I saw you. 

You are so amazing and kiss like a dream. 

Take Care, Sophie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 1 time siden:

Sorry but I Think you misunderstood my intentions. I wanted to write to The other users in this platform that The place you stay is a very Nice place and The girls there have a very High service level. 

If you want to know I Can tell you that you are my favorite Girl on The place. 

It is more than 2 monts ago I visit you and I have just have my profile in a couple of days. But you are right you derserve your own review from me.  Because  I enjoyed our meeting so much specially last time I saw you. 

You are so amazing and kiss like a dream. 

Take Care, Sophie. 

Ouch... that backfired...
Det er træls når en pige man er så vild med ikke lige er helt ening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
AalborgLook skrev, for 15 minutter siden:

Ouch... that backfired...
Det er træls når en pige man er så vild med ikke lige er helt ening.

Ja, det er pisse træls. Jeg nævnte hendes navn for at gøre opmærksom på, hvor vidunderlig hun er, men hun har fuldstændig misforstået mig og min hensigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 6 timer siden:

Sorry but I Think you misunderstood my intentions. I wanted to write to The other users in this platform that The place you stay is a very Nice place and The girls there have a very High service level. 

If you want to know I Can tell you that you are my favorite Girl on The place. 

It is more than 2 monts ago I visit you and I have just have my profile in a couple of days. But you are right you derserve your own review from me.  Because  I enjoyed our meeting so much specially last time I saw you. 

You are so amazing and kiss like a dream. 

Take Care, Sophie. 

Misunderstanding could happen, just you never wrote before any review about me and how could I know who are you and if we have ever met. Sorry for inconvinience. Now all clear.

Thank you and I appreciate your words <3

I am always nice to nice people :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Ouch... that backfired...
Det er træls når en pige man er så vild med ikke lige er helt ening.

It was misunderstanding from both sides :) Now it’s all clear. I am never unfriendly to adecvate and nice people :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte
Sweet Sophie skrev, 1 time siden:

It was misunderstanding from both sides :) Now it’s all clear. I am never unfriendly to adecvate and nice people :D 

The important lesson as I see it is that the misunderstandings have been cleared and the fact remains. 

You are truly in a league of your own and every guy spending time with you is fortunate because of your nature,  please never change the way you are.

Until next time....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 20 minutter siden:

The important lesson as I see it is that the misunderstandings have been cleared and the fact remains. 

You are truly in a league of your own and every guy spending time with you is fortunate because of your nature,  please never change the way you are.

Until next time....

Thank you honey :wub: 

I keep myself best and even better!

Hug and kiss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himmerlændingen skrev, for 20 minutter siden:

Er det bare mig eller er Sofie ude med riven? Jeg kan se hun er aktiv i flere tråde. Men kommunikation kan være svært. :huh::rolleyes:

Now I am just here :D don’t worry. And yes, all users can write in all topics, not just in one.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
hackman skrev, for 5 timer siden:

Min tinnitus gik lige væk, efter at have fulgt denne tråd ,:)TAKKER.

Og hvad mener du helt bestemt med det indlæg? 

Vil du uddybe, tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Bonderoeven skrev, for 8 minutter siden:

Har booket tid hos Sophie i morgen eftermiddag... håber virkelig hun lever op til alle de gode anmeldelser herinde. :)

Det er jeg ret sikker på, at hun gør. Du har hendes fulde opmærksomhed og tror de fleste der møder hende bliver ret betaget af hende. Hun er dejlig! 

God fornøjelse i morgen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...