Hop til indhold
Selected9000

PussyKat Aalborg - klub og bio, anyone?

Recommended Posts

Hejsa, er der nogen af jer der kommer i PussyKat på Vesterbro i Aalborg?

Jeg er godt klar over de delte meninger der er om stedet, men personligt har jeg haft positive oplevelser der :)

Jeg er med spørgsmålet interesseret i om der er her på ERO er grundlag for at søge personer er til et GB lign. setup med en villig Q. (Man skal være til en stor piger med former, ellers vil man ikke få noget ud af det)

God søndag :)

Redigeret af Selected9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Selected9000 skrev, for 1 minut siden:

Hejsa, er der nogen af jer der kommer i PussyKat på Vesterbro i Aalborg?

Jeg er godt klar over de delte meninger der er om stedet, men personligt har jeg haft positive oplevelser der :)

Jeg er med spørgsmålet interesseret i om der er her på ERO er grundlag for at søge person er til et GB lign. derop med en villig Q. (Man skal være til en stor piger med former, ellers vil man ikke få noget ud af det)

God søndag :)

Vil gerne have lidt mere info, hvornår og hvorledes, alder mm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Jeg har gæstet Pussycat. Det er en flot klub, ikke så stor, men deres store rum er perfekt til GB. Og jeg ved der er et andet par fra scor som jævnligt holder GB dernede. Det er så uden kr indblandet og der er mange som dukker op.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har gæstet Pussycat. Det er en flot klub, ikke så stor, men deres store rum er perfekt til GB. Og jeg ved der er et andet par fra scor som jævnligt holder GB dernede. Det er så uden kr indblandet og der er mange som dukker op.

 

Men helt igennem elendige badeforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 6 timer siden:

Har ikke besøgt stedet, men jeg har hørt, ja, lidt blandet... 

men kunne bestemt være interesseret i at besøge det, hvis der kom et arrangement som det nævnte:-) 

Scor har div loger hvor der jævnligt er frække folk der søger sjovt derinde. 

Vil tro at der er størst held derigennem .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...