Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Potentiel 2. mand søges

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

En af mine "etablerede" besøgende kunne godt tænke sig at tilføje en mand mere i vores møder af og til - dvs. en mand mere, som tænder på at kneppe mig sammen med ham.

Jeg troede, at jeg havde fundet en egnet kandidat, men det viste sig at være en "fejl-disponering", som jeg ikke kunne regne med - så - derfor søger jeg nu en sådan mand.

Tænder du på at være 2 mænd om et stks. liderlig kvinde - og har du måske ikke selv mulighed for at sætte det op - fordi du mangler en mand til at stå ved din side (ell i den anden ende ell hvor det nu er.. smf) - så skriv og få mere at vide.

Det vil være i dagstimerne og en evt. aftale vil typisk finde sted 10 dage efter, vi først starter den målrettede dialog op.

Kom frisk - det er r@v-uartigt at være 3...

Kys Ms Kitty aka FrokostUartig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Enzo L'uri skrev, for 52 minutter siden:

Kan man forvente et lille honorar for sine anstrengelser?:)

Enzo

Good one - men nej - det er helt som standard for mit og andres oplæg - men det ved du sikkert allerede.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Good one - men nej - det er helt som standard for mit og andres oplæg - men det ved du sikkert allerede.. :D

Jeg havde måske en mistanke,men standard er vist at trådstarter i efterlysninger normalt må til lommerne:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Enzo L'uri skrev, for 10 minutter siden:

Jeg havde måske en mistanke,men standard er vist at trådstarter i efterlysninger normalt må til lommerne:P

Tja... jeg har nu set standarder herinde, som ikke ligger i tråd med de anførte retningslinier, såååååå mon ikke at det går... - men det husker du måske for min "debut" på EG.. LOL ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 10 timer siden:

Kan man forvente et lille honorar for sine anstrengelser?:)

Enzo

Haha - hun vil da selvfølgelig have betaling fra både gæsten og 2. personen - der er ikke meget i denne branche som er gratis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
JeppeK skrev, for 4 minutter siden:

Haha - hun vil da selvfølgelig have betaling fra både gæsten og 2. personen - der er ikke meget i denne branche som er gratis :D

Det giver vel næsten sig selv... - til gengæld kan man(d) få indfriet en uartig fantasi, som er pænt svær at sætte i scene selv.. 

- selv om der var det friske initiativ, hvor en EG-bruger skrev til en anden og fik sat et oplæg op.. ;-) - hvilket jeg synes var ret fedt..

Men faktum er, at der er mange, som læser med og ikke er brugere og derfor ikke har nogen anden mand, de lige kan få indfriet denne fantasi med.. - sååå... 

Sex Netværk tror jeg er rette betegnelse... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
JeppeK skrev, for 3 timer siden:

Haha - hun vil da selvfølgelig have betaling fra både gæsten og 2. personen - der er ikke meget i denne branche som er gratis :D

Så skulle hun måske ha valgt annoncering,når hun nu vil ha betaling fra begge parter.

Er du en af de få der aldrig har fået det gratis hos din favorit glædespige?;)

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

... måske en opdate, som vækker interesse...

I fredags havde jeg de første 2 mænd i min seng til en usædvanlig hed og liderlig session..

Så frækt.. Glæder mig til den næste.. lige om lidt...

2 mænd er bare skøønt ! <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 9/4/2018 at 11:16:

... måske en opdate, som vækker interesse...

I fredags havde jeg de første 2 mænd i min seng til en usædvanlig hed og liderlig session..

Så frækt.. Glæder mig til den næste.. lige om lidt...

2 mænd er bare skøønt ! <3<3

Frækt. Fortæl mere....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor lang skal den efterlyste pik være for at det bliver sjovt..?

Eller er det bedre at være "lille og vågen"..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@AmagerLarsen - Tak for dit kandidatur - normalt plejer jeg at modtage en mail fra interesserede - det er jo til et GP-oplæg...  dvs. at betaling indgår.. - så - feel free og skriv til [email protected], hvis du fortsat er interesseret... :P

Kys fra ms Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@ppd - når der er 2 mænd, bliver det altid sjovt.. ;-) - er min erfaring.. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, Lige nu:

@ppd - når der er 2 mænd, bliver det altid sjovt.. ;-) - er min erfaring.. <3

Så er der flere hænder og 2 pikke at holde om

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 17 minutter siden:

@AmagerLarsen - Tak for dit kandidatur - normalt plejer jeg at modtage en mail fra interesserede - det er jo til et GP-oplæg...  dvs. at betaling indgår.. - så - feel free og skriv til [email protected], hvis du fortsat er interesseret... :P

Kys fra ms Kitty

Du har fået en mail ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

.. jeg er dog fortsat forundret over de mange tilkendegivelser - også på mail - og hvor få realiserede, det egentligt er blevet til... ærgerligt nok.. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@FrokostUartig jeg synes faktisk det kunne være interessant med en anmeldelse (behøver nu ikke at være i denne specifikke sammenhæng) fra jer piger. En omvendt trustpilot. 

Er sikker på det kunne være sjov og interessant læsning. Måske endda lærerigt! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

OM G @Kokkenolufs - jeg troede, at vi havde lukket den debat i PB - og du skrev tillige, at du ville opføre dig ordentligt.. Hvordan synes du lige det ser ud pt.. ??? 

Jeg har redegjort min 5 måske adskillige gange mere om årsagen og at du på denne måde bare stikker en ikke-afdækkende/ikke-indsigt melding ud - ja, hvad ønsker du egentligt at opnå med den melding ??

Det vil jeg faktisk rigtigt gerne læse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@underdog40 - tja.. spørgsmålet er, om du er alene med den slags ønsker ?
Da jeg blev tvunget ind på EG (vi mindes vist alle årsagen.. suk) - så var det faktisk et af mine første egne indlæg.

Men det blev da i den grad manet til jorden, som værende en selvudslettende tanke...såå ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 timer siden:

@underdog40 - tja.. spørgsmålet er, om du er alene med den slags ønsker ?
Da jeg blev tvunget ind på EG (vi mindes vist alle årsagen.. suk) - så var det faktisk et af mine første egne indlæg.

Men det blev da i den grad manet til jorden, som værende en selvudslettende tanke...såå ;-)

Nu står det ikke i frisk erindring hvorfor du blev tvunget ind på denne side. Så det kan jeg ikke udtale mig om.

Nu mente jeg det sådan set også kun i overordnet forstand. Hvordan er et godt besøg, set fra jeres point of view og omvendt. Hvordan forløb det bedste og det værste besøg du fx har haft.

Jeg er ekstremt nysgerrig. Måske værre end godt er. Men hvis det vil skabe problemer for den intellektuelle garde som huserer på siden her, stikker jeg naturligvis piben ind igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...