Hop til indhold
Cogb

manglende info i annoncer

Recommended Posts

Guest Milfen Stella
mature man skrev, for 10 timer siden:

Jeg har nu aldrig spurgt på prisen hvis den stod i annoncen ;):P

Men det sker men tænker ofte det mere for at være helt sikker på der ikke tages ekstra for kys osv. ;) 

Redigeret af Milfen Stella

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Cogb skrev, den 17/3/2018 at 18:31:

Kære Camilla

Mange vil måske gerne tilkøbe tillægsydelser og kan ikke lægge 600 til 200... eller måske de håber på en bedre pris hvis de har flere ønsker.

uanset pris på 20-30 1 time så er der mange piger der har ekstra priser.... feks for at  blive slikket, kys, finger i fisse så der er hele tiden tillægs priser... kan du NU forstå at vi mænd gerne vil have en prisliste, og er billede af det vi køber, inden vi kører X antel km for at møde pigen

Kære ven self forstår jeg men syntes det kan bli klarlagt i tlf så du ik kører forgæves. Et er at se en annonce men måske blir du mere klar på mange ting ved li at få tingene kliret af i tlf og her kan du også fornemme lidt kemi. Det kan jeg ihvertfald 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
mature man skrev, den 18/3/2018 at 08:24:

Jeg har nu aldrig spurgt på prisen hvis den stod i annoncen ;):P

@mature manDu da en mand der seriøs går efter den pige du finder sexet og gerne vil hygge med uafhængig af pris lyder det til. Det kunne mange godt lærer lidt af i stedet mange gange alt det ævl om pris, det dyrt, ej så nøjes jeg og bl.a bl.a ja så røg lysten godt nok for en hyggestund for mit vedkommende. 

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er gode og dårlige annoncer, sådan er det.  Annonce udformningen hænger jo også i en vis udstrækning sammen med hvad pigen gerne vil udvælges på. Er man primært en GFE pige, og det gælder vel relt også alle piger, så ønsker de,  at blive betragtet og udvalgt som et spændende menneske. Det er nok særligt specielt for GFE, at man ikke viser for vulgære billeder, eller billeder der viser at ens skamlæber er lidt længere eller har en farve der adskiller sig lidt for normen, vel sagtens fordi de ikke ønsker at blive udvalgt på et så spinkelt grundlag. Det er jo også nærliggende i sådanne situationer, at tænke og føle, ok det er altså bare mine brystvorter, skamlæber at manden vil besøge, og ikke mig.

Derved ikke sagt, at der er noget galt i at tænde visuelt mere på noget end andet, men det ville være trist hvis nogle detaljer skulle være altgørende for, om en pige kan falde i ens smag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Kinky Camilla skrev, den 19/3/2018 at 13:39:

@mature manDu da en mand der seriøs går efter den pige du finder sexet og gerne vil hygge med uafhængig af pris lyder det til. Det kunne mange godt lærer lidt af i stedet mange gange alt det ævl om pris, det dyrt, ej så nøjes jeg og bl.a bl.a ja så røg lysten godt nok for en hyggestund for mit vedkommende. 

Det er nu ikke helt rigtigt – jeg kan godt finde på at vælge fra hvis prisen ligger alt for højt – men det fravælger jeg bare med at undlade at kontakte pigen ;)

Men ellers har du jo ret – hvis man står i situationen og fravælger en eller anden lille ting som koster ekstra så er stemningen jo allerede kørt lidt ned – pigen føler sig måske nedgjort og resten bliver jo nok lidt op af bakke :(

Derfor kontakter jeg aldrig piger med en lang “ekstra liste” – kys koster lige xxx kr. og blow uden osse et eller andet, dildoshow osse noget ekstra  – jeg bliver så træt :rolleyes: kommer til at tænke på vaskehallen til bilen hvor man lige skal betale lidt ekstra for “undervognsskyl”, “sprøjtevoks” “fælgrens” osv. :mrgreen:

Jeg er vild med de piger som beskriver klart hvad de tilbyder, samt sætter en timepris på – så undgår man mange dumme ting og akavede situationer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
mature man skrev, for 2 timer siden:

Det er nu ikke helt rigtigt – jeg kan godt finde på at vælge fra hvis prisen ligger alt for højt – men det fravælger jeg bare med at undlade at kontakte pigen ;)

Men ellers har du jo ret – hvis man står i situationen og fravælger en eller anden lille ting som koster ekstra så er stemningen jo allerede kørt lidt ned – pigen føler sig måske nedgjort og resten bliver jo nok lidt op af bakke :(

Derfor kontakter jeg aldrig piger med en lang “ekstra liste” – kys koster lige xxx kr. og blow uden osse et eller andet, dildoshow osse noget ekstra  – jeg bliver så træt :rolleyes: kommer til at tænke på vaskehallen til bilen hvor man lige skal betale lidt ekstra for “undervognsskyl”, “sprøjtevoks” “fælgrens” osv. :mrgreen:

Jeg er vild med de piger som beskriver klart hvad de tilbyder, samt sætter en timepris på – så undgår man mange dumme ting og akavede situationer.

 

Jeg helt enig og smiler da du lyder sjov og go humor :) tak. Rigtig go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...