Hop til indhold

Recommended Posts

Lige ved Hvidovre station ligger siam lotus massage, man kan se bygningen fra S-toget, så nemmere kan det ikke være. Der er også gode parkeringsforhold hvis man er i bil. Selve bygningen er lidt slidt at se på og indgangen er ikke specielt diskret da der er en del trafik pga. stationen. Men man kan gå lige ind ad døren og op til 1. sal hvor siam lotus ligger.

Jeg ringede på og blev modtaget af en omkring 35 årig thai. Hun så helt ok ud, lidt kraftig, men alligevel en flot krop. En time kostede 350. Stedet er pænt rent, pæne værelser og varme i madrassen, men madrassen måtte godt være hårdere.

Selve massagen blev rimeligt kompetent udført, ikke det bedste jeg har oplevet men godkendt. Pigen talte godt dansk og er der kun i weekenderne, jeg fik ikke fat i navnet. Tiden blev fint overholdt og jeg gik derfra med en god fornemmelse i kroppen også i de nedre regioner

De har også en hjemmeside siamlotus.dk, men priserne er ikke helt opdateret

marx

Årsag til redigering: rette URL, tak til Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft nogle infiltrationer, som jeg skulle have fixet.

Var i Hvidovre i embeds medfør og faldt over denne, som jeg jeg hverken havde hørt om eller set før.

Enig i beskrivelsen af stedet:

Udefra ligner det noget, der burde rives ned.

Det gør det til gengæld ikke indefra.

Det er enkelt og stiligt og simpelt dekoreret.

Der dufter dejligt at thailandske aromatiske olier, der straks fik mig til at drømme mig tilbage til de professionelle klinikker jeg har besøgt i Thailand.

Jeg blev budt velkommen med et smil af en lille kampvogn, af en "ældre model" - hun angav sin alder til 48.

Hun vinder ingen skønhedskonkurrencer, men den krop havde styrke til at knække mig midt over, hvis hun var i det humør. - Lige hvad jeg havde brug for i dag.

Hun viste menu-kortet og spurgte til om jeg ønskede blidt eller hårdt. Det var underforstået at der var mulighed for mere - men det var ikke det de "anbefalede".

Jeg valgte 1 times klassisk Thai af den hårde slags til 350,-

Jeg fik beskeden "2 minutter" - og det tager jo ikke længere tid at smide tøjet. Jeg beholdt underbukserne på - bare lige for at sende "det ekstra signal".

Boy that did the job.

Maj (på knækket dansk sagde hun, at hendes navn skulle udtales "Majs - uden "s"" ), var dygtig. Rigtig dygtig. Ikke Wat - po, genial dygtig .- men den bedste klassiske Thai massage jeg ha r fået i mange år(den bedste var i Wat Po).

Maj anbefalede mig at bruge hendes chef June, næste gang - hvis jeg havde brug for noget mere hårdt, men er ikke helt sikker på at jeg har modet :-)

Stedet: 85 %.

Savner lidt mere interiør a'la Thai design. Men der var simpelt, enkelt, rent, pænt og en god temperatur.

Massagen: 90 %.

Mit problem blev fixet. Hun havde styr på både sine og min muskler.

Maj kan bestem anbefales.

Stemningen / Service: 93 %.

Maj var høflig og afdæmpet i starten. Jeg tænkte jeg lige ville løfte stemningen - og SÅ startede snakkeriet. Maj er snakkesalig - hvis man selv lægger op til det. Hun har en føling med humøret og hvad kunden trænger til.

Jeg tror hun har et eller andet med bagdele, for hun klaskede blidt bagi, når hun fyrede en punch-line af.

Bagefter blev jeg introduceret til at hilse på resten af personalet, der jeg gik derfra. De var alle i kampvognskategorien af den ældre solide slags. Søde, venlige og nogle der kan få jobbet fixet.

Jeg gav Maj en 50,- i drikkepenge bagefter. Det manglede bare. Den behandling er mere end 350 værd. Er det fedtet? Jeg plejer normalt at give 10% på en restaurant, hvis servicen har været mere end forventet eller "lidt ekstra".

Jeg vil helt klart anbefale Siam Lotus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...