Hop til indhold
Guest Knajten

Gangbang f eks på Valhalla hvordan foregår det

Recommended Posts

Guest Knajten

Da jeg har set nogle har spurgt hvordan det foregår vil jeg

da gerne afklare mysteriet i alle tilfælde på Valhalla men

også de fleste andre steder..

PÅ Valhalla er det så nemt for der er GB første onsdag hver måned

kl 12-14 og man kan få 1 time til en tusse 1 1/2 time for 1500 og 2 timer,

for kun 2 tusser og man kan ringe og tilmelde sig eller bare møde op,

telefonpigen tager imod efter du har parkeret og drister dig ind i løvens hule og spørger så

om du skal med til GB og hvor lang tid du vil deltage, du betaler og får anvist et omklædningsrum,

der smider du tøjet og lade værdierne blive ude i bilen fordi selvom der er vagtpige på

kan man jo aldrig vide, derefter ud på badeværelset hvor du kan vaske apparaturet

eller evt tage en douche, så napper man et håndklæde om livet og dapper ovenpå

der findes den store sekskantede seng med pigerne som hvis du ankommer efter 12

allerede er i gang, ellers kommer du til start så giver pigerne pænt hånd til goddag

og måske et bette møs, og så spørger de blot om hvem der vil med på madrassen.

Jeg har tit oplevet at komme lidt senere , og hvis en pige stikker røven ud, så et kondom på og

så igang med at kneppe hende bagfra..

Alle kommer jo for at få noget frækt og ingen sidder for at studere hvordan

de andre ser ud, når man er færdig , kan man afmontere og pudse ettallet med

vådservietter, få sig noget kaffe eller sodavand spise lidt chips eller frugt og

når så man er klar igen kaste sig ind i kampen, pigerne tager villigt imod hele tiden

der er meget sjædent pauser, fordi der jo hele tiden kan komme nye tyre til..

Og man er pænt i kø hele tiden og venter til den foregående er færdig

nogle piger tilbyder også græsk eller sandwich som er en mand i røv og fisse på en gang

Man plejer selv at holde øje med tiden og har man købt en time smutter man efter en

time, det plejer folk at være flinke til at overholde selv.

Det er sgu lækkert nogle kan mange gange andre sidder og lader sig inspirere

jeg synes det er lækkert at få blidt blow og derefter blive kneppet af Sabina

derefter pause og se på de andre forlyster sig med pigerne, når så lysten melder sig

tage en tur med pige nr 2 som altid skifter, derefter plejer jeg at dampe af..

Flere af fyrene har være med flere gange så vi taler hyggeligt sammen

og udveksler info om hvor der evt har været andre arrangementer

eller hvor der måske snart komme noget..

Jeg behøver ikke som RN 3-4 timer 1 time er såmænd nok for mig

jeg kan alligevel ikke klare en 4-7 udladninger som nogen kan.. og har

heller ikke altid lyst til at bruge en hel dag på det..

Men det er let og uden problemer at deltage og husk kommer der en i kender

jamen så har han samme ærinde og det er så det..

Mødes vi en dag ?? :D

KH Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valhalla Pigerne :)

http://www.valhallapigerne.dk/index.html

Hej Knajt

Det var en meget informativ indføring i hvordan gangbang foregår hoa Valhalla Pigerne, og vel sådan ret generelt.

Forstår at gangbang hos Valhalla Pigerne har udviklet sig til lidt af en institution ovre hos jer. Det er godt at se stedet har succes og stamgæster nok til at kunne afholde arrangementet 1 gang hver måned.

Herovre i hovedstaden ligger genren gangbang/party hos klasse stederne desværre helt dødt, efter en periode, hvor der ellers var ved at udvikle sig flere tilbud fra flere klinikker, lidt oftere end tidligere set.

SMS Planet der ellers havde succes med at holde igen med deltager antallet og prisen, har nu skruet prisen op, og kommer ikke med de nye arrangementer, som de stiller i udsigt, Pussy Galores ser ud til ikke længere som tidligere at holde sexparty ret regelmæssigt, og Seduction Girls kan se ud til helt at have droppet tanken.

Cassiopeia Stars tog et par tilløb, men kom aldrig igang.

Som jeg ser det, er det der skal til at samarbejdende mutre og piger, går sammen om at organisere events, og organisere mændene der er til det. Hvis pris og tilbud så ellers hænger så godt sammen at flest mulige interesserede mænd gerne deltager så ofte som muligt, kunne det sandsynligvis udvikle sig til en succes.

Gerne som jeg ser det med eksempelvis Eroguide.dk som omdrejningspunkt for en satsning på nichen i markedet gangbang/sexparty.

Ja, jeg sætter pris på at have god tid, en del timer i klubben på dagen, men jeg er ikke en tyr der kan komme og komme flere gange. Det er mere det der åbne miljø for åbne døre der tiltaler mig, kaffe/te, lidt fast føde, flere gange bad i løbet af dagen - den gode tid i det hele taget med og uden sex :)

Foreksempel er det tydeligt, hvor meget pigerne er på hele tiden, som du beskriver det hos Valhalla Pigerne, mens som Copenhagen berettede om sin tur fornylig til gangbang hos Erlebniswohnung, der kunne man sexe, spise og drikke over op til 10 timer for det det kostede at deltage, men så var heller ikke de 8 skønheder på i 10 timer, men i begyndelsen kun 1 pige, men så 3 - 4 piger hen over dagen.

Men igen afspejler den højere pris sig hos Valhalla i op til mange mænd, der får meget sex af få kvinder over kortere tid, mens mange mænd, får mindre sex hos måske relativt betragtet færre piger, over lang tid hos Erlebniswohnung i Berlin.

Selvfølgelig vil det samme ikke kunne lade sig gøre til samme pris i Danmark, men jeg tror at det vil kunne lade sig gøre til den rigtige pris i Danmark.

Hvis man fandt et sted, der ikke partout skulle ligge i hovedstadsområdet, men blot trafikalt optimalt, såvel i bil som med offentlig trafik, et sted på Sjælland, tror jeg såmænd nok det kunne lykkes for de rigtige mutre med de rette piger.

Men ok, det så en kort overgang lysere ud med SMS Planet i spidsen, men nu ser det ud til, at interesserede må tage turen til Valhalla Pigerne i Jylland i stedet - det ser ud til at det kunne være turen værd.

Lykke til, selv er jeg meget snart på vej til Berlin :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Knajten for en god og ligetil forklaring på hvordan et GB kan forløbe - det giver jo lyst til at overvære/deltage i 8-) .

Så må man lo leve med det hvis man som nybegynder rammes af akut præstationsangst, det kan nok blive en interessant oplevelse alligevel ;) .

Vi håbe, at hvis de etablerede klinikker på Sjælland vil tage ideen op igen, at det så annonceres på de relevante fora hvor vi kunder færdes og ikke kun lidt skjult på den aktuelle kliniks egen hjemmeside :idea: .

Venligst

Spunsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Tak for info, det lyder jo mægtigt.

Hvor mange deltager der normalt til et GB?

Jeg tænker nok mest på hvor meget kø der er et sådant sted under normale omstændigheder.

Da jeg også bor i området skal jeg indrømme, at det mest grænseoverskridende er hvem jeg skulle rende ind i derude.

Pigerne ser fine ud på Valhalla, så det er slet ikke der problemet er.

Jeg har tidligere testet et GB, men var heldig. 1 gæst før mig der var ved at klæde sig på da jeg ankom, så jeg havde pigen for mig selv, den luksus kan man jo ikke forvente hver gang.

Dette er jo også anderledes end FKK, der cirkler man jo blandt andre mænd i badekåbe og udvælger en pige man så kan tage med på et værelse for at lege med hende. Det er også testet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Spunsen

Du tænker nok på Cassiopeia sidst de forsøgte, og nogen knap opdagede det før det var for sent.

Alle der følger admins udmeldinger, ved at han arbejder på højtryk med en ny version, og det er formentlig bredt indtrykket at han er på vej med det mest seriøse langsigtede bud på et nyt professionelt community til kommende gavn for både piger, mutre og gæster i branchen.

Jeg ville ønske at nogle mutre vil gå forest med at benytte de faciliteter, der allerede udgør et gratis tilbud om at sprede et budskab i tide, eksempelvis et arrangement som det Cassiopeia ikke fik kommunikeret godt nok ud tidsnok til mange nok interesserede.

Det kan også være stamkunder, som nu Knajten, der er flink til at formidle piger og steds nye tilbud.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også tak til Knajten herfra. Og nej, jeg tror desværre ikke vi ses, for hvem i alverden, udover pensionister, kan komme en ganske almindelig onsdag ved middagstid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat: "hvem i alverden, udover pensionister, kan komme en ganske almindelig onsdag ved middagstid?"

Det kan alle de ret lokalboende der bruger f. eks. tandlægebesøg som undskyldning for et par timers fravær midt på dagen ;) .

For mit vedkommende er der min. 1 times transport fra vestsjælland til hovedstadsområdet hvor der overhovedet findes tilgængelige klinikker, det begrænser mulighederne til aftenbesøg :| .

Venligst

Spunsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

BorendeX

Interessant betragtning af dig. Faktisk har Pussy Galores kørt i flere år med sexparty på tirsdag eftermiddage, hvor der kom op til 18 - 20 deltagende mænd i 4 timer til party med 3 piger, at dømme på anmeldelser af samme.

Mon ikke der på dagens arbejdsmarked er mange der kan disponere egen arbejdsdag, særligt de mere vellønnede og veludddannede, samt vel også en del håndværkere.

SMS Planet kom så på banen med et lørdagsparty, hvor netop færre kunne deltage, men de opnåede megen goodwill og nogle rigtig gode anmeldelser af deres party med ca 8 - 12 deltagende mænd i 4 timer, 2500 kr i døren, 2200 kr ved forudbetaling.

Det var populært hos de der kunne deltage, at der ikke kom så mange som ville kunne forventes på en hverdag. De er nu gået tilbage til 3000 kr for deltagelse, men har til nu kun holdt et nyt party til denne pris.

En skam synes jeg, for jeg tror at de havde fat i et koncept der kastede megen positiv omtale af sig, til gavn for hele deres virksomhed, også den normale til daglig.

De havde også enkelte gangbangs i 1 time for 1200 kr ved op til 4 deltagere, og 1300 kr ved op til 8 deltagere i 2 timer. Det ser ud til art det er helt slut for SMS Planet med at køre sådan solo i markedet - desværre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hej Knajt

Hvor mange deltager der normalt til et GB?

Der er mellem 5-10 deltagere

så du kan snildt få alt det frække du har behov for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Også tak til Knajten herfra. Og nej, jeg tror desværre ikke vi ses, for hvem i alverden, udover pensionister, kan komme en ganske almindelig onsdag ved middagstid?

tja man ser tit håndværkere der holder middagspause, rejsende i dit og dat

man har prøvet at holde det om aftenen og der kom nada personer så

eftermiddag er det bedste..

I ålborg hvor der var 2 x 2 timer kom der 7-8 mand til det om eftermiddagen

og kun 2 til det sene gb og så var vi 2 der var med til begge

Det er da nemmere at finde en undskyldning om dagen end om aftenen

det siger de fleste da..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super oplysende..

Har stadig min debut i GB tilgode, men er da bestemt blevet mere tændt på at prøve..

Der er jo masser af fordomme....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...