Hop til indhold
Guest Nytilsex

KENDRA in VESTERBRO

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Hun er fake. Holder til sammen med Barbie og en hel flok andre ungarske piger tæt på istedgade. Hun er nu meget sød, men virkede lidt som om hun var gravid. Hun sutter ok og jeg fik lov til at pule hende godt og grundigt i røven. Så til en hurtig runde analsex i gåafstand fra hovedbanen er det ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, 1 time siden:

Hun er fake. Holder til sammen med Barbie og en hel flok andre ungarske piger tæt på istedgade. Hun er nu meget sød, men virkede lidt som om hun var gravid. Hun sutter ok og jeg fik lov til at pule hende godt og grundigt i røven. Så til en hurtig runde analsex i gåafstand fra hovedbanen er det ok. 

er hun langt fra billederne? ikke det sædvanlige "too big" ved anal - hun tog den uden at brokke sig? va sagde taxametret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Hun er mørkhåret, men så stopper sammenligningen også. Hun er tynd, men alligevel med lidt dybde på en spændstig måde der får mig til at tænke hun er to måneder henne. Men vær obs på der kun er en gang sex med i prisen, så lad være med at booke en time. Jeg er rimelig normal i størrelsen, men jeg fik ingen klager, det virkede næsten som om hun stønnede mere da jeg kom godt i gang i toeren. Jeg kunne sagtens støde helt i bund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Men jeg havde nok hellere taget en tur med Monica der også tilbyder en billig gang anal, men der skulle prøves noget nyt og Nati har brændt mig af to gange i denne uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man skal altså huske at læse ALLE indlæggene også de lidt ældre inden man beslutter sig.

Besøgte Kendra (nu i Nordhavn) og det blev så absolut til en engangsfornøjelse for mit vedkommende.

Havde på forhånd afstemt ydelser (megafransk, anal, golden shower samt bad sammen) i en time for 1.600 kr. Da jeg ankom, måtte jeg vente i 20 min. over den aftalte tid, inden jeg blev lukket ind og havde da forgæves prøver ringeklokke (som aftalt), SMS, opkald, m.v., før hun sendte en SMS om at det varede 10 min.

Efter betaling og afklædning, blev der "trukket i land" - INGEN anal (hun havde "noget" med maven,), men fik et bad sammen. Hun beklagede sig så over at være sulten og meget træt. Så det blev til en gang rutine sut i et par min. og så kunne det blive til en ENTEN én gang dansk eller doggystyle - alt andet var ikke til diskussion (jeg foretrækker cowgirl). Så kunne vi få et bad og det var så det - jeg stod igen på gaden efter ca. 25 min !

Pigen har en pæn figur, og er egentlig m,eget sød og rar,  men tvivler lidt på hendes "21" år. Billederne ligner godt nok, men brysterne hang en anelse for meget for en 21-årig at være.

Sex 3/10 - Pigen 7/10 - Sted: Nyere stuelejlighed i Nordhavn, KBH. - Gendtagelsesfaktor: 0.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig med @thearsepe

Jeg besøgte hende i august, da hun var i lejligheden på Christianshavn. 

Pigen er bestemt ikke 21, men nærmere sidst i 20'erne. Og kan også nikke genkendende til det med stillingerne. Jeg måtte enten tage hende bagfra eller i missionær. Og så lagde hun sig, så jeg slet ikke kunne komme til. Endte med at hun måtte få mig til at komme med et handjob. 

Sex: 3/10

Pigen: 3/10

Kan slet ikke anbefales  (sorry for ikke at have skrevet før) . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...