Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er fake. Holder til sammen med Barbie og en hel flok andre ungarske piger tæt på istedgade. Hun er nu meget sød, men virkede lidt som om hun var gravid. Hun sutter ok og jeg fik lov til at pule hende godt og grundigt i røven. Så til en hurtig runde analsex i gåafstand fra hovedbanen er det ok. 

• Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
sugarshooter skrev, 1 time siden:

Hun er fake. Holder til sammen med Barbie og en hel flok andre ungarske piger tæt på istedgade. Hun er nu meget sød, men virkede lidt som om hun var gravid. Hun sutter ok og jeg fik lov til at pule hende godt og grundigt i røven. Så til en hurtig runde analsex i gåafstand fra hovedbanen er det ok. 

er hun langt fra billederne? ikke det sædvanlige "too big" ved anal - hun tog den uden at brokke sig? va sagde taxametret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er mørkhåret, men så stopper sammenligningen også. Hun er tynd, men alligevel med lidt dybde på en spændstig måde der får mig til at tænke hun er to måneder henne. Men vær obs på der kun er en gang sex med i prisen, så lad være med at booke en time. Jeg er rimelig normal i størrelsen, men jeg fik ingen klager, det virkede næsten som om hun stønnede mere da jeg kom godt i gang i toeren. Jeg kunne sagtens støde helt i bund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg havde nok hellere taget en tur med Monica der også tilbyder en billig gang anal, men der skulle prøves noget nyt og Nati har brændt mig af to gange i denne uge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu