Hop til indhold
stone69

....sex unden condom

Recommended Posts

Der er flere annoncer med næsten enslydende overskrift inkl samme stavefejl.

Priserne er også ens.

Fx

ANDRA SEX UNDEN CONDOM

Ikke fordi jeg lader mig friste af »unden condom«, men jeg kunne godt lade mig friste af de smækre, unge tøse.

Men billeder og måske annoncer er vel fake, eller er der nogen som kender til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om billeder er fake eller ej aner jeg ikke, men jeg er helt tilfreds med at de skriver det i annoncen så jeg kan undgå udbyderne

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror billederne er ægte nok, men det er næppe billeder af de piger du vil møde, og næppe billeder af piger som nogensinde har være i DK.

Jeg er ret sikker på at hvis du sender en SMS til nr'et i annoncerne, så kan du få deres addresse, og der vil også være piger der, som tilbyder sex uden gummi til få penge. Men hvordan pigerne ser ud i real life, har jeg ingen idee om.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en pige som tilbød ovenstående. Det var Britney Spears anno 1998 i videoen "Hit me baby one more time". Men så ringende vækkeuret... :( 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 timer siden:

Jeg besøgte en pige som tilbød ovenstående. Det var Britney Spears anno 1998 i videoen "Hit me baby one more time". Men så ringende vækkeuret... :( 

Synd, du ikke nåede at gennemføre samlejet, før du vågnede. - Så havde du virkelig fået englefisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mitficker

Det er ofte samme sted hvor der er 2 piger... Måske 3... Men uden gummi er go nok, men ofte er det ikke dem men  de ser ret ok ud. Sa noget fake er der... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...