Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Blow-kompetencer.,..

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

F@ck - får en forespørgsel på mine blowjob-kompetencer...

Men er jeg den rette til at kommentere dette ?

Næppe...

Kan vi ikke starte en tråd, hvor vi kommenterer på BJ-kompetencer.. ?? 

LOL - kom såå... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha fed tråd.. Det bedste DU kan sige er, om du selv nyder det og i hvilken grad. Det er noget vi manner opdager med det samme.. jeg gør hvertfald. Og kan jeg mærke at det ikke er tilfældet, er det ikk godt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaeee, hvis du har lyst til at svare ærligt og "objektivt beskrivende",  så er det da ikke umuligt for dig at yde den service til dine potentielle kunder. Hvordan den enkelte kunde så oplever det blæs, du giver ham, det kan du naturligvis ikke give et seriøst bud på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Undercover skrev, for 2 minutter siden:

Ha ha fed tråd.. Det bedste DU kan sige er, om du selv nyder det og i hvilken grad. Det er noget vi manner opdager med det samme.. jeg gør hvertfald. Og kan jeg mærke at det ikke er tilfældet, er det ikk godt..

Kvinder, der er vilde med at give BJ, giver som regel også blow i topklasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det var præcist det, som jeg svarede.. At jeg ELSKER pik og at det da i sandheden er en fornøjelse at tage en skøn pik i munden...

 

MEN - lad os add´e lidt sjovt...

Bedste BJ ever ??? 

Kom med jeres bud... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Hejsansan skrev, for 2 minutter siden:

Kollega til sidste firmafest. Toilettet på baren. Første der var taget mig til roden. Og slugt. 

FEDT med den slags oplevelser !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Medmenneskelig

Min dejlige sugarbabe .. sutter, slikker op af skaftet, kæler for kuglerne, tager den til roden, dejligt vådt .. og når jeg kommer tager hun den helt ned til roden, kører hovedet frem og tilbage .. sluger til sidste dråbe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Måske jeg skal berette om mit eget bedste blowjob - altså på mig... 

Jeg så en subM i en periode. Han gjorde rent for mig. Nøgen og i maske. Og en dag satte jeg ham til at slikke mig. Og han bar latexhandsker, fordi hans hænder jo var beskidte efter rengøring. Og jeg face-fuckede ham og sagde til ham, at han skulle presse 3 fingre op i min våde fisse. Samtidig med han slikkede mig. Han stod på knæ foran mig. Jeg holdt fast i hans hoved og da hans fingre havde stimuleret mit gpunkt og hans tunge bearbejdet min klit - kom jeg simpelthen så inderligt voldsomt, at jeg knap kunne holde ud, at han fortsatte med at slikke mig.. Derefter bad jeg ham fiste mig. Hvilket forstærkede hele oplevelsen med en infam livmoder-orgasme.. shit for real.. - til gengæld var subM ikke værd at kneppe.. sådan er der så meget.. smf..

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lækker gp der absolut ikke kun gjorde det for sugaren s skyld som i den grad forstod at vise sit begær efter en stiv liderlig pik og damm hun ku slikke med savl og spyt og liderlig øjenkontakt thats my Best blow ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 23 minutter siden:

Måske jeg skal berette om mit eget bedste blowjob - altså på mig... 

Jeg så en subM i en periode. Han gjorde rent for mig. Nøgen og i maske. Og en dag satte jeg ham til at slikke mig. Og han bar latexhandsker, fordi hans hænder jo var beskidte efter rengøring. Og jeg face-fuckede ham og sagde til ham, at han skulle presse 3 fingre op i min våde fisse. Samtidig med han slikkede mig. Han stod på knæ foran mig. Jeg holdt fast i hans hoved og da hans fingre havde stimuleret mit gpunkt og hans tunge bearbejdet min klit - kom jeg simpelthen så inderligt voldsomt, at jeg knap kunne holde ud, at han fortsatte med at slikke mig.. Derefter bad jeg ham fiste mig. Hvilket forstærkede hele oplevelsen med en infam livmoder-orgasme.. shit for real.. - til gengæld var subM ikke værd at kneppe.. sådan er der så meget.. smf..

Fuck det lyder lækkert og gir endnu mere lyst

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moppydick skrev, for 4 minutter siden:

En lækker gp der absolut ikke kun gjorde det for sugaren s skyld som i den grad forstod at vise sit begær efter en stiv liderlig pik og damm hun ku slikke med savl og spyt og liderlig øjenkontakt thats my Best blow ever

Og når så ens stive pik forsvinder fuldstændig i halsen mens den varme sæd sprøjter og hun begærligt kigger på en og siger tak så er man sku lykkelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Medmenneskelig
FrokostUartig skrev, for 37 minutter siden:

Måske jeg skal berette om mit eget bedste blowjob - altså på mig... 

Jeg så en subM i en periode. Han gjorde rent for mig. Nøgen og i maske. Og en dag satte jeg ham til at slikke mig. Og han bar latexhandsker, fordi hans hænder jo var beskidte efter rengøring. Og jeg face-fuckede ham og sagde til ham, at han skulle presse 3 fingre op i min våde fisse. Samtidig med han slikkede mig. Han stod på knæ foran mig. Jeg holdt fast i hans hoved og da hans fingre havde stimuleret mit gpunkt og hans tunge bearbejdet min klit - kom jeg simpelthen så inderligt voldsomt, at jeg knap kunne holde ud, at han fortsatte med at slikke mig.. Derefter bad jeg ham fiste mig. Hvilket forstærkede hele oplevelsen med en infam livmoder-orgasme.. shit for real.. - til gengæld var subM ikke værd at kneppe.. sådan er der så meget.. smf..

Hold nu k... dejlig oplevelse. Du er sgu en fræk sag.

Vil jo også gerne høre, hvordan jeres "bedst" oplevelse er ved at give blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Medmenneskelig skrev, for 35 minutter siden:

Hold nu k... dejlig oplevelse. Du er sgu en fræk sag.

Vil jo også gerne høre, hvordan jeres "bedst" oplevelse er ved at give blow.

Jeg har fået 3 af mine kærester til at græde efter blow fordi de simpelthen ikke kunne styre det. De sagde det kildede i hele kroppen og de var fuldstændig udmattede og energiske på samme tid. 

Det har været mine bedste oplevelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Et godt blowjob, det må da være når det sortner for fyrens øjne.

Det er nok derfor en del fyre aldrig har indgivet nogen klger på det jeg nyder..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Medmenneskelig
Lolababe skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har fået 3 af mine kærester til at græde efter blow fordi de simpelthen ikke kunne styre det. De sagde det kildede i hele kroppen og de var fuldstændig udmattede og energiske på samme tid. 

Det har været mine bedste oplevelser 

Alle 3 samtidig .. du er vist en værre en .. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Medmenneskelig skrev, for 19 minutter siden:

Alle 3 samtidig .. du er vist en værre en .. <3

Haha så heldig var jeg desværre ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Medmenneskelig

Tror alvorligt, at du hurtigst mulig skal søge læge .. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medmenneskelig skrev, for 36 minutter siden:

Tror alvorligt, at du hurtigst mulig skal søge læge .. :D

Hvorfor det?
Vi er heldigvis alle forskellige - nogen tænder på en partner af samme køn og nogen er til SM.
Og jeg syntes bare der er meget andet der er bedre end blowjob, og har aldrig fået udløsning af et blowjob trods ihærdige forsøg.
Så de rer ingen grund til at jeg går til lægen, men måske du skal prøve at udvide dine horrisont.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

Hvorfor det?
Vi er heldigvis alle forskellige - nogen tænder på en partner af samme køn og nogen er til SM.
Og jeg syntes bare der er meget andet der er bedre end blowjob, og har aldrig fået udløsning af et blowjob trods ihærdige forsøg.
Så de rer ingen grund til at jeg går til lægen, men måske du skal prøve at udvide dine horrisont.

Du har ingen grund til at søge for dette ;) Er blot vanskeligt at forstå, at du ikke nyder det lige så meget som jeg. For mig er det superlækkert, hvis hun giver et blidt, dybt og vådt blow, uden tænder og uden gagging. Andre synes om tænder eller gagging eller andre varianter og heldigvis for det. Og heldigvis mærker den dygtige GP det hurtigt og giver dig det blow du kan lide.

Bedste blow jeg har fået var på en rustur, de andre var gået i seng og jeg lå på sofaen med en medtutor. Hun nød simpelthen at lege med den og den var helt ren bagefter, hun havde labbet alle safter i sig. Desværre ville hun ikke kneppe, da ingen af os havde kondom med. Hendes fisse var i øvrigt også lækker.

Værste blow, var hos en GP. Der var tandmærker på den bagefter...AVS! Hun kneppede til gengæld rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 16 timer siden:

Jeg har fået 3 af mine kærester til at græde efter blow fordi de simpelthen ikke kunne styre det. De sagde det kildede i hele kroppen og de var fuldstændig udmattede og energiske på samme tid. 

Det har været mine bedste oplevelser 

Den med følelsesmæssig påvirkning, kan jeg godt stikke.  Jeg har fået flere kvinder til at give mig en lussing så hele mit hovedet ringede, bare fordi mine orale evner påvirkede dem så stærkt at de simpelhen ikke kunne styre deres begejstring. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...