Hop til indhold
Guest HanElefant

Kan ikke få svar

Recommended Posts

Guest HanElefant

Har sgu ikke haft den succes indtilvidere på Sugardaters, har skrevet til mange, men får ikke svar. Ved godt jeg er 57 og ikke ligefrem et smukt syn men så grim er jeg da heller ikke. Hvad gør I?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Brug tid på at læse profil teksten inden du henvender dig, lad være med at skrive en standard tekst til dem du skriver til.

Vær konkret i din henvendelse ud at overrumple modtageren :-)

Falder du udenfor sb kriterier, så  undlad at spilde din og hendes tid.

Håber mine små råd kan hjælpe dig tættere på en date.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Tak for råd, men læser allerede tekst og forsøger mig frem. Har også fået svar om at jeg var pervers fordi jeg forslog sex for penge, men har også forsøgt mig med gaver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det lyder som om du griber din henvendelse forkert an, der er ikke en "one fits all" løsning, læs profilen, lur hvad hun leder efter og kom så med et tilbud. Jeg skrev meget sjældent til dem der stort set intet havde skrevet på deres profil. Jeg var konkret med mit tilbud, og lagde lidt tid i at være sød/sjov i min henvendelse. Hvis du skriver "2000 for sex" og forventer de kaster sig fråddende over dig, så bliver du formentligt skuffet :) 

Der er en del piger derinde der er game, hvis du bare skriver x antal tusind for sex, men der er (heldigtvis) også rigtigt mange der søger mere... afvekslende.

Hvis du blot leder efter en at have sex med, så vil jeg - i min egen ydmyge og personlige mening - mene at der er meeeeeeget nemmere måder at opnå det på.

HanElefant skrev, for 4 minutter siden:

Har også fået svar om at jeg var pervers fordi jeg forslog sex for penge

Deeeet har så ikke været det hun søgte... hvad stod der i hendes profil? Hvordan ser er typisk brev fra dig ud?

Det er rigtigt svært at komme med gode råd, når man ikke helt ved hvad der går galt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Tak for svar, jammen har forsøgt mig med meget forskellig, lige fra:

"Hej <profil navn>"

"Hej, du ser sød ud, lyst til at skrive?"

"Hvad leder du efter"

til

"hvad siger du til 1time for 2000kr?" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
HanElefant skrev, for 8 minutter siden:

Tak for svar, jammen har forsøgt mig med meget forskellig, lige fra:

"Hej <profil navn>"

"Hej, du ser sød ud, lyst til at skrive?"

"Hvad leder du efter"

til

"hvad siger du til 1time for 2000kr?" 

Jeg kan godt forstå at du ikke får noget respons på den måde du henvender dig på.

Som der tidligere er nævnt i tråden skal du bruge lidt energi på at vise at du er oprigtig interesseret i en kontakt til SB.

Spørg konkret ind til noget som er nævnt i profilteksten, så modtageren af din henvendelse kan læse at du har læst og forstået teksten. Fortæl lidt om dig selv. Hvorfor er det lige at du skriver til den konkrete SB ( det er lidt ligesom at sende en ansøgning til et job :-) ).  God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Okay, jamen så er fejlen der :) 

De beskeder får de vil omkring 30-50 af om dagen (hvis ikke mere). Læg nogle tanker og lidt energi i, fortæl hvorfor de skal vælge dig og ikke en af de 49 andre der har skrevet den sidste time.

Spil på dine styrker, det er tidskrævende - men hvis du vil opnå noget som helst på sugardaters - så kan man ikke tillade sig at være doven, og det er så ligegyldigt om du er skåret i granit eller alm. dødelig.

HanElefant skrev, for 13 minutter siden:

"hvad siger du til 1time for 2000kr?" 

Og er det, det du leder efter... drop dog sugardaters, og find en sød GP, oplevelsen vil antageligt være bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Tak skal I begge 2 ha, det er gode svar :) og det har da givet mig noget at tænke over

Redigeret af HanElefant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skulle du skrive noget i retning af: Hej "profilnavn" Jeg synes din profil virker interessant, for nogle af de udfoldelser du lister op, passer helt fint til mig. 

Da vi som mennesker er forskellige og har forskellige parametre for hvorledes man definerer hyggeligt selskab, ville det være meget rart, om du havde lyst til at fortælle mig, 

hvad det betyder for dig, for måske kan vi nå til enighed om lidt rart samkvem for os begge.

Venlig hilsen

hanelefant. ............. dette er bare en af måderne at gøre det på, jeg har haft lidt succes med det, og er efter et par breve frem og tilbage nået frem til noget jeg kunne bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HanElefant

Mange tak, det vil jeg prøve og har nu prøvet lidt svarende dertil.

 

Og har også fået et par svar her og der, hvilket er fremskridt!!

Men desværre så dør samtalen efter et par beskedder = hun stopper med at svarer eller det er ikke til at få en aftale om at mødes...

Del dette indlæg


Link til indlæg
HanElefant skrev, for 2 timer siden:

Mange tak, det vil jeg prøve og har nu prøvet lidt svarende dertil.

 

Og har også fået et par svar her og der, hvilket er fremskridt!!

Men desværre så dør samtalen efter et par beskedder = hun stopper med at svarer eller det er ikke til at få en aftale om at mødes...

FAKE profiler som adm. af SUGARDATING selv.....se nu udløber mit medlemskab imorgen og har med garanti 5-10 beskeder eller billede anmodninger....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
maxmuld skrev, for 16 timer siden:

FAKE profiler som adm. af SUGARDATING selv.....se nu udløber mit medlemskab imorgen og har med garanti 5-10 beskeder eller billede anmodninger....

Din påstand, det har jeg aldrig oplevet i de 4-5 år jeg har været der :-)

tag et screem shot en af dagene..så vi andre kan se det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 12/3/2018 at 20:01:

Jeg kan godt forstå at du ikke får noget respons på den måde du henvender dig på.

Som der tidligere er nævnt i tråden skal du bruge lidt energi på at vise at du er oprigtig interesseret i en kontakt til SB.

Spørg konkret ind til noget som er nævnt i profilteksten, så modtageren af din henvendelse kan læse at du har læst og forstået teksten. Fortæl lidt om dig selv. Hvorfor er det lige at du skriver til den konkrete SB ( det er lidt ligesom at sende en ansøgning til et job :-) ).  God fornøjelse

Helt nøgternt vurderet syntes jeg at dine forslag lyder fornuftige. Problemet er bare at rigtig mange SD profiler er temmelig indholdsløse. Der er ofte ikke noget at forstå, da der simpelthen ikke står noget i profilen. Og mange gange kan man ikke tage det de skriver i teksten for pålydende. SD er på mange måder et ret skummelt site der virker meget fordækt. Man ved aldrig om man har med ren prostitution at gøre, eller snakker med en kvinde der ønsker noget der minder om mere traditionel dating. 

Når jeg har mødt en kvinde derinde fra, så ved jeg aldrig om man skal tage hendes ord for gode varer. Om hun blot smigrer en for at få det hele til at forløbe let og problemløst, eller om hun fortæller historier opfundet til lejligheden. Jeg ved ikke om hun er "på arbejde", eller blot bruger sin fritid på at få oplevelser. Det er også sjovt som der er mange der bruger andre navne end deres rigtige borgerlige navne når man møder dem, og i det hele taget holder mange ting fra deres privat liv meget skjult. 

Min pointe er blot at SD ikke helt kan sammenlignes med almindelige dating sites, hvor der gælder bestemte uskrevne regler, og hvor man trods alt bevarer et vist element af autencitet i interaktionen.  SD minder langt mere om net prostitution når det kommer til stykket. Jeg har selv rendt rundt på mere almindelige dating sites, og i sammenligning med SD, er tonen og omgangsformen bare langt mere høflig og ærlig. Dermed ikke sagt at der ikke findes meget dårlig adfærd og falskhed på de mere almindelige dating sites. Men SD er bare i en helt anden klasse hvad dette angår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Jeg har en kammerart som er på på det forum, nu ved jeg ikke om du har billede på din profil, men han siger at i starten havde han intet billede på og fik intet respons, så smed han et billede på, og Wupti så væltede det ind med piger... måske det er dit problem, han møder sågar piger som faktisk ikke vil andet end at have sex for 0 kr :-o  men jeg fortrækker nu at finde nogle dejlige GPere, det dejligt nemt og sikkert billigere i sidste ende, men jeg er klar over at det ikke er det samme som en fra Sugar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, den 21/3/2018 at 01:04:

Helt nøgternt vurderet syntes jeg at dine forslag lyder fornuftige. Problemet er bare at rigtig mange SD profiler er temmelig indholdsløse. Der er ofte ikke noget at forstå, da der simpelthen ikke står noget i profilen. Og mange gange kan man ikke tage det de skriver i teksten for pålydende. SD er på mange måder et ret skummelt site der virker meget fordækt. Man ved aldrig om man har med ren prostitution at gøre, eller snakker med en kvinde der ønsker noget der minder om mere traditionel dating. 

Når jeg har mødt en kvinde derinde fra, så ved jeg aldrig om man skal tage hendes ord for gode varer. Om hun blot smigrer en for at få det hele til at forløbe let og problemløst, eller om hun fortæller historier opfundet til lejligheden. Jeg ved ikke om hun er "på arbejde", eller blot bruger sin fritid på at få oplevelser. Det er også sjovt som der er mange der bruger andre navne end deres rigtige borgerlige navne når man møder dem, og i det hele taget holder mange ting fra deres privat liv meget skjult. 

Min pointe er blot at SD ikke helt kan sammenlignes med almindelige dating sites, hvor der gælder bestemte uskrevne regler, og hvor man trods alt bevarer et vist element af autencitet i interaktionen.  SD minder langt mere om net prostitution når det kommer til stykket. Jeg har selv rendt rundt på mere almindelige dating sites, og i sammenligning med SD, er tonen og omgangsformen bare langt mere høflig og ærlig. Dermed ikke sagt at der ikke findes meget dårlig adfærd og falskhed på de mere almindelige dating sites. Men SD er bare i en helt anden klasse hvad dette angår. 

Enig der er meget bluf! Men da der er mange stalkere og andet må man jo beskytte sit privatliv

Men rolig nu kun hver 25 måske ! Svarer ! Oh af den løber igen hver 25 ud i sandet

Har nu ikke oplevet at tonen ikke er høflig !det har jeg til gengæld på alm dating sider

Men sådan er vi jo forskellige !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...