spurgt55 13 Skrevet 11. Marts, 2018 er der nogen kvinder som er liderlige og vil give blowjob gratis?... 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 11. Marts, 2018 spurgt55 skrev, for 1 minut siden: er der nogen kvinder som er liderlige og vil give blowjob gratis?... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 11. Marts, 2018 Der er en der indimellem annoncerer på annoncelight, som er god nok. Men ellers skal du nok finde et andet forum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 11. Marts, 2018 Det er der med garanti, men du skal nok anstrenge dig lidt mere og søge andetsteds, hvis det skal lykkedes for dig. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 808 Skrevet 11. Marts, 2018 There is no such thing as a free lunch. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 295 Skrevet 11. Marts, 2018 (edited) He he, hvis hun er i stødet, hvad skulle hun så få ud af at give dig et gratis blowjob. Tror mere det er hende der vil have oral, og ikke give dig oral, prøv at vende den om, så får du nok mere held. Redigeret 11. Marts, 2018 af Tømreren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scouts 81 Skrevet 11. Marts, 2018 Jeg klæder mig da gerne ud i kjole og BH -at jeg så er ustyrlig grim som udklædt kvinde-må du tage med for et gratis blæs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 11. Marts, 2018 spurgt55 skrev, for 2 timer siden: er der nogen kvinder som er liderlige og vil give blowjob gratis?... kender kun en og det er Puk Elgård... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lolababe Skrevet 11. Marts, 2018 Jeg vil anbefale dig at gå ind i swinger miljøet. Nu skriver du ikke hvor du bor i landet. Men er selv aktiv i City swingers, der er ofte kvinder der søger mænd til Bukake. Du skal godt nok betale entre men det er stadig billigere end bordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dansk brunette Skrevet 11. Marts, 2018 Jeg vil også anbefale at han opsøger en swingerklub. Der er en del kvinder der gerne giver et blæs, men der er mange selektive kvinder de steder. ps manden skrev en pm til mig og spurgte om jeg gav et blowjob..Det er først nu jeg kan skrive, da jeg først er færdig med at grine så det gav kramper i maven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg