Hop til indhold

Recommended Posts

Det drejer sig om Thaimassage. Det kan je godt lide det. Dels den gode massage og dels spillet, hvor man ligger nøgen...efter en halv time vender sig om og så er der de her strejf på p....., hvor du enten skal tænke på Anders And, for at den ikke kommer op at stå eller, hvor du bare er ligeglad og tænker "hun ved jeg synes hun er skide lækker".

Nå, men der er dukket et nyt sted op: potong-thaimassage.dk o det tænkte jeg at jeg måtte besøge.

Egenligt var jeg ikke med på det helt store på det seksuelle plan, så jeg besluttede mig for at holde igen, hvis hun ikke var totalt lækker, så ville jeg bar tage en halv time. MEN jeg havde behov for en ok massage.

Ringede og det var en mandestemme der svarede (vist ham fra Tamarind). Jeg spurgte om de havde piger til massage og det havde de.

Ankom og i døren stod en omkring 40 årig thai. blev lidt skuffet men fulgte ind. Sagde at jeg ønskede en halv time oliemassage og to tøjet af.

Må sige, at hun så helt ok ud. lidt kraftig, men alligevel en flot krop.

Massagen gik i gang og allerede efter 5 minutter kunne jeg mærke at noget helt specielt var i gang. Det her ville blive en SUPER god massage. Sagde allerede her at massagen godt måtte vare en time. Det blev hun glad for.

JEG HAR VÆRET MANGE STEDER. DETTE ER DEN BEDSTE MASSAGE JEG HAR FÅET. Bedre en Surin, som før har haft føretrøjen. Jeg fik en fast og relativ hård massage, som gik fuldstændig til bunds. Ben, arme, krop, ansigt, skulder, hænder, føder mv.

Det her bliver mit stamsted. En times massage koster 400, og det er absolut prisen værd.

Pigen hed vist Mam, og der var ikke noget sensuelt over massagen. Hun spurgte om jeg ville have svensk, men jeg takkede nej. Ville bare nyde massagen.

Virkelig godt...

PS, jeg kan ikke oprette nyt emne under Thaimassage....andre der har samme problemer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt, det ryger på listen over steder der skal prøves, det er lidt et lotteri om man kan få en god massage eller det mest handler om at sælge ekstra.

Hvis du skal oprette et nyt emne under Thaimassage skal du helt ned i bunden og vælge hvilket område det drejer sig om, Jylland, Fyn, Sjælland/Kbh, så kan du skrive der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Bergi.

Det var nu også lige så meget ment som en opfordring til folk om at anføre kilden, så vi alle kan kigge med over skulderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...