hansen6270 22 Skrevet 9. Marts, 2018 Jeg skal et smut forbi hjemstavnen ( Tønder) og vil lige høre om der er noget spændende at berette? f.eks. om der skulle være dukket noget spændende Thai-massage op? Gerne med en håndtrold på menuen . Så hvis der er nogen der kender til spændende ting i Tønder og omegn, så lad høre. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 10. Marts, 2018 Har stødt på dette sted via Facebook: https://www.facebook.com/search/top/?q=karma thaimassage Har ikke besøgt stedet endnu, men det er under overvejelse når jeg engang kommer i nærheden af Tønder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 13. Marts, 2018 Et sted på Ribe Landevej kan du få det du eftersøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 13. Marts, 2018 Jan Hom Thai Massage v/Anong Pedersen Vestergade 72, 6270 Tønder Har ikke været der, men indehaveren ser i hvert fald meget appetitlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 14. Marts, 2018 Onslow skrev, for 8 timer siden: Jan Hom Thai Massage v/Anong Pedersen Vestergade 72, 6270 Tønder Har ikke været der, men indehaveren ser i hvert fald meget appetitlig ud. Har hørt at der ikke gives meget andet end massage.. Men jeg kan jo tage fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansen6270 22 Skrevet 14. Marts, 2018 Ribe Landevej er i Sølsted er lukket, med hensyn til Jan Hom, har jeg to gange fået en håndtrold oven i massagen, men det har ikke været af indehaveren, hende ville jeg nu gerne prøve det hele med , men det er svært, at få kontakt med stedet, hun tager ikke telefonen, og for det meste er butikken lukket, når jeg kommer forbi, det både i dag.- og aftentimerne. Nogen der har prøvet den nye ? Karma Massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 14. Marts, 2018 Jeg var forbi Karma i weekenden. Der var der lukket. Når man ser bygning og butikker i ejendommen så tror jeg ikke at der er meget fjas der, men er før blevet snydt,så høre også gerne 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 24. April, 2018 Har du været der siden? Googlede mig lidt frem, og kunne se at indehaveren er af flot støbning... For at sige det mildt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 24. April, 2018 8000 skrev, den 14/3/2018 at 14:17: Jeg var forbi Karma i weekenden. Der var der lukket. Når man ser bygning og butikker i ejendommen så tror jeg ikke at der er meget fjas der, men er før blevet snydt,så høre også gerne 8000 Glemte at citere dig, men har lagt en kommentar ovenover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 24. April, 2018 Supermayn skrev, for 3 timer siden: Glemte at citere dig, men har lagt en kommentar ovenover. Nej har ikke været der siden. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg