Hop til indhold
newgame

Søger Gp med smukke fødder.

Recommended Posts

Hej Newgame.

Heldigvis har vi da forskellige præferencer, men her er et bud på din efterlysning.

 

De tilhører http://exclusive4173.wixsite.com/exclusive4173/jessica

Jeg kan garantere at hendes andre billeder er ægte, så mon ikke disse også er. Jeg har dog ikke set efter, da jeg har andre præferencer. 

Hun har fået flere fine anmeldelser herinde, og jeg kan også klart anbefale hende.

BR

 

 

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer an på om du kan lide dem små, store, senede eller mere kødfulde? :D 

Alice har umådelig fine futter, faktisk er alt tilsyneladende smukt på hende! Mén anmeldelserne af hende er delte, så måske er det lidt en chance at tage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newgame skrev, for 2 timer siden:

Nogen bud på hvilken Gp der har de smukkeste , velplejede fødder..?

det har de sku da alle sammen hvad med om du å på deres smil eller numes ellers bryster ??????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, Lige nu:

det har de sku da alle sammen hvad med om du å på deres smil eller numes ellers bryster ??????

Hvorfor har du evigt og altid behov for, at være nedladende og fordømmende, overfor andres tændingspunkter? 

Stop dig selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor har du evigt og altid behov for, at være nedladende og fordømmende, overfor andres tændingspunkter? 

Stop dig selv!

Ja dig kender man jo du er ikke en  bedre fødder er sku da ens på alle kvinder underlig fantasi at have så burde han gå et andet sted hen  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 14 minutter siden:

det har de sku da alle sammen hvad med om du å på deres smil eller numes ellers bryster ??????

Det skal du ikke bekymre dig om...men du kan da starte med at lære at stave.!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 14 minutter siden:

Ja dig kender man jo du er ikke en  bedre fødder er sku da ens på alle kvinder underlig fantasi at have så burde han gå et andet sted hen  

Han udviser nye former for intolerance og snæversyn. 

En sølle og sørgelig person :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 26 minutter siden:

Ja dig kender man jo du er ikke en  bedre fødder er sku da ens på alle kvinder underlig fantasi at have så burde han gå et andet sted hen  

... Og så er et hul vel et hul og så fremdeles, eller hvad @Glatpung?

Der må være dejligt enkelt at være, i din verden..... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 32 minutter siden:

Ja dig kender man jo du er ikke en  bedre fødder er sku da ens på alle kvinder underlig fantasi at have så burde han gå et andet sted hen  

Klovn - det er hvad du er.

Redigeret af Joey

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Der er en del piger som har fodfetish på deres menu. Ellers kan du finde en pige du syntes ser sød ud og spørge om hun har velplejede fødder. God dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Han udviser nye former for intolerance og snæversyn. 

En sølle og sørgelig person :(

Den der er sølle er da vist der der bruger de ord  ikke mr Aalborg Look kan nu godt forstå hvorfor du  her en sådant navn du finder jo jo dig selv  perfekt  ikke God wekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

Det kommer an på om du kan lide dem små, store, senede eller mere kødfulde? :D 

Alice har umådelig fine futter, faktisk er alt tilsyneladende smukt på hende! Mén anmeldelserne af hende er delte, så måske er det lidt en chance at tage. 

Her kommer min opskrift på lækre fødder...;).

Storetåen skal være den længste af tæerne, det skal max være str 39, høj vrist og svang -dog mindre betydning, uden hård hud, rene og klippede negle, og ja en ung slank og sund fod at se på...oftest på yngre modeller.....se det er noget som tænder...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det med fødder er de ikke så flinke til at afbilledige, men Salma her synes jeg har flotte fødder, i det hele taget er hun en flot pige, og har også fået flotte anmeldelser.

nu søger du jo her inde i det hårde område, men det ser oven i købet ud til at hun også gerne vil være din Domina, som hun skriver :

"Your leash holding DOMINA-
I can also be your dominant Madame and control you like a little sissy slave!
Grrrr, let me play with you"

billedet har jeg skåret ansigtet af, da jeg tidligere har fået slettet et billede, går ud fra at det var fordi der var ansigt på,  så håber dette får lov at blive på, men du kan jo selv se efter på linket

bemærk hun har sidste dag, allerede på mandag den 12 marts 2018, men mon ikke hun kommer tilbage.:)

jeg har ikke selv været der, men synes bare hun ser kanon dejlig ud, også hendes fødder er flotte og så  med de gode anmeldelser hun har, så er hun én, jeg godt selv kunne tænke mig, at besøge en dag.

 

 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 6 timer siden:

Ja dig kender man jo du er ikke en  bedre fødder er sku da ens på alle kvinder underlig fantasi at have så burde han gå et andet sted hen  

Kors hvor er du dog dum og snævertsynet menneske, tror vist det er dig som skal finde et sted hvor der ikke er andre mennesker...din rummelighed taget i betragtning....sølle menneske..!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newgame skrev, 1 time siden:

Her kommer min opskrift på lækre fødder...;).

Storetåen skal være den længste af tæerne, det skal max være str 39, høj vrist og svang -dog mindre betydning, uden hård hud, rene og klippede negle, og ja en ung slank og sund fod at se på...oftest på yngre modeller.....se det er noget som tænder...;)

 

 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 26 minutter siden:

Hvis der er flere i denne tråd der får lyst til at poste billeder i ikke har rettigheder til, så falder der advarsel.

hvorfor er det, at der ikke må være billeder på?

de kommer jo fra de piger, der har lagt dem ind på deres annonce, for at vi alle skal kunne se dem, så de må da kun være interesseret i, at de bliver delt.

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 2 timer siden:

hvorfor er det, at der ikke må være billeder på?

de kommer jo fra de piger, der har lagt dem ind på deres annonce, for at vi alle skal kunne se dem, så de må da kun være interesseret i, at de bliver delt.

Kan kun henvise til punkt 2.2 i retningslinjerne. 

Hvis du vil have dem ændret, kan du henvende dig til Admin 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også lejlighedsvis fodmand. Selvfølgelig er der enorm forskel på fødder, som også IV svagt antyder :-) Det mest frusterende i min verden, er en kvinde med, i min optik, perfekte fødder, som ikke vil lade dem få den opmærksomhed de fortjener :-D

Til de, der tilbyder fodfetish og læser med her, sender jeg en opfordring til at lægge billeder af de eftertragtede objekter på deres profiler. Måske en ide til en ny type selfie-tråd?

Til trådstarter kan jeg sige, at jeg synes at erindre at have set et billede af IV’s, og de var (er) både små og nydelige eksemplarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
F67 skrev, for 4 timer siden:

Jeg er også lejlighedsvis fodmand. Selvfølgelig er der enorm forskel på fødder, som også IV svagt antyder :-) Det mest frusterende i min verden, er en kvinde med, i min optik, perfekte fødder, som ikke vil lade dem få den opmærksomhed de fortjener :-D

Til de, der tilbyder fodfetish og læser med her, sender jeg en opfordring til at lægge billeder af de eftertragtede objekter på deres profiler. Måske en ide til en ny type selfie-tråd?

Til trådstarter kan jeg sige, at jeg synes at erindre at have set et billede af IV’s, og de var (er) både små og nydelige eksemplarer.

Er fuldstændig enig.

 

ang IV....findes der billeder af hende eller hendes fødder nogen steder..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
F67 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er også lejlighedsvis fodmand. Selvfølgelig er der enorm forskel på fødder, som også IV svagt antyder :-) Det mest frusterende i min verden, er en kvinde med, i min optik, perfekte fødder, som ikke vil lade dem få den opmærksomhed de fortjener :-D

Til de, der tilbyder fodfetish og læser med her, sender jeg en opfordring til at lægge billeder af de eftertragtede objekter på deres profiler. Måske en ide til en ny type selfie-tråd?

Til trådstarter kan jeg sige, at jeg synes at erindre at have set et billede af IV’s, og de var (er) både små og nydelige eksemplarer.

Iv’s?? Måske jeg ik’ lige er med - men hvem er Iv?:)p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey skrev, for 10 minutter siden:

Iv’s?? Måske jeg ik’ lige er med - men hvem er Iv?:)p

Så faldt tiøren - hold nu kæft:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M

hallo boys i bruger alt alt  for meget tid og energi herinde på at svine hinanden til om jeres lyster/Fantasier,Alle har  hver især deres forskelligheder, og syntes at i skulle vise hinanden lidt mere respekt for hinandens lyster og fantasier, God Lørdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...