Hop til indhold

Eroscenter Kiel

Featured Replies

Skrevet
freeman skrev, for 18 timer siden:

Har været der to gange.. og må sige nej
Ret underligt, er det i det hele taget normalt i tyskland man ikke bliver sendt under bruseren først?

Syntes heller ikke der flyder med håndklæder

Syntes virkeligt det lyder mærkeligt hvis ikke det er muligt... ikke specielt hygiejnisk... 

Skrevet
Ralphwiggumdk skrev, for 23 timer siden:

Syntes virkeligt det lyder mærkeligt hvis ikke det er muligt... ikke specielt hygiejnisk... 

Enig.

Hvad siger jer med erfaring med tyskland og bade forhold?

I berlin besøgte jeg et pænt sted som havde en håndvask med små håndklæder hvor man lige kunne friske sig lidt op..
hvad er normalt? er det virkelig så svært for dem at ha rene håndklæder liggende

Skrevet
freeman skrev, for 6 timer siden:

Enig.

Hvad siger jer med erfaring med tyskland og bade forhold?

I berlin besøgte jeg et pænt sted som havde en håndvask med små håndklæder hvor man lige kunne friske sig lidt op..
hvad er normalt? er det virkelig så svært for dem at ha rene håndklæder liggende

Jeg har kun erfaring fra Hannover og osnabruck. Klubber med poletsystemer. Her er fri adgang til bad og håndklæder. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.