Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg prøvet soap massage med Bum hos http://www.classicmassage.dk. Det var en stor succes.

Selve massagen koster 1300 kr og jeg smed lidt oveni og sagde at nu skulle vi bare slå os løs. Det var Bum helt med på. :D

Bum er en virkelig sød thaipige på ca 27 år. Hun har en dejlig slank krop og relativt store bryster, men hun er ikke et lille nips. Det skyldes at hun er ret høj for en thaipige. Hun fortalte mig at hun ikke tager så mange kunder i løbet af dagen. Fordelen er at hun virker frisk, glad og veloplagt, og hun kan helt klart tændes, så hun selv bliver totalt liderlig og får lyst til at kneppe. Det skete i hvert fald for mig og det var virkelig fedt. Bum er en sød og sjov pige. Hendes engelsk er ok. Da vi først kom i gang var der masser af tungekys og det blev helt GFE-agtigt.

Vi startede med en tur i jacuzzien hvor vi lå og hyggede med hinanden inden jeg kom hen på luftmadrassen. Soapmassagen er en speciel og rigtig lækker oplevelse hvor hun glider hen over dig og bruger hele kroppen, først på ryggen og bagefter på bagefter på maven. Jeg var stiv som et koben da jeg kom om og lå med front mod hende. Jeg var ved at eksplodere efter at kneppe hende, men hun holdt mig tilbage og sagde at vi havde god tid. :) Jeg fik ikke rigtig lov at komme til, men det ændrede sig meget hurtigt da vi gik fra luftmadrassen og hen på den store seng. Så kunne hun heller ikke holde sig længere og vi kastede os frådende over hinanden. Det var en fed oplevelse og ingen tvivl om at hun nød det 100%. Men jeg var også rigtig rigtig god ved hende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karse

Lyder som om du har fået en ordentlig behnadling.

Var det på Hvidovrevej det foregik eller i Herlev?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, jeg blev i den grad ordnet. :) Det var på Hvidovrevej.

Jag förstår att att mitt positiva omdöme om Bum och Clasic Massage mer än väl uppfylldes vid ditt besök. Grattis!!!!!!!!!!! :P:P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder super lækkert med hende BUM, Men er der nogen der kan fortæller mig hvad forskellen er på soap og nuru massage. Har hørt at nuru skulle være totalt fedt, og at er skulle være nogle der tilbyder det i danmark...

mh

RAS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Susanne Møller kan indvie dig i herlighederne:

http://legelyst.dk/?page_id=731

med venlig hilsen

lyder super lækkert med hende BUM, Men er der nogen der kan fortæller mig hvad forskellen er på soap og nuru massage. Har hørt at nuru skulle være totalt fedt, og at er skulle være nogle der tilbyder det i danmark...

mh

RAS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SOI - tak ;-)

Jeg ved hun tilbyder, men vil heller have en lille sprød Thai. Ved du, hvor man kan få Nuru massagen i DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SOI - tak ;-)

Jeg ved hun tilbyder, men vil heller have en lille sprød Thai. Ved du, hvor man kan få Nuru massagen i DK?

Hos http://blue-diamond.dk/cms/index.php erbjuder man Nuru Soap. Jag tror att det är vanlig Body Soap men har inte testat. Man rekommenderar att ta ½ tim Nuru Soap och ½ tim Body Tantra för att det kan bli för kallt med 1 tim Nuru Soap.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...