Hop til indhold
Copenhagen

Super oplevelse i Berlin

Recommended Posts

Hej

Jeg er lidt ked af alle de hårde ord som tit bliver skrevet når Rejsenetværket lufter sin drøm om at få fornyet sexindustrien her i landet. Jeg tror en stor del at problemet ligger i, at det er svært at forstå og sætte sig ind i de vilkår, som gælder i Tyskland. Hvis flere besøgte nogle at de bedste steder i Tyskland, så tror jeg meget at den negative kritik at Rejsenetværkets forslag ville forstumme.

Jeg besøgte i sidste uge http://www.erlebniswohnung.com/en/ i Berlin. Sikker en herlig oplevelse. Jeg har skrevet om den på et internationalt forum (http://www.internationalsexguide.info/f ... ost1263449) og her derefter med rigtig god hjælp fra Google Oversæt lavet en dansk version, som følger herunder. Hvis I tror på det jeg har oplevet og måske selv prøver, så tror jeg vi kunne få realiseret Rejse's drøm en dag.

Stedet ligger lige ved siden af U-bahn station: Karl-Marx-Strasse på U7 lyseblå linje.

Oversat:

Erlebniswohnung i Berlin er himlen!

Jeg har besøgt en hel del Flatrate partytreffs klubber i Tyskland i løbet af de seneste 3 år eller deromkring. Aldrig har jeg besøgt en klub så god som denne ret nye klub i hjertet af Berlin. Jeg undskylder på forhånd for at lyde som en reklame for stedet. Men det er virkelig et fantastisk sted.

Jeg aflagde dem et besøg mandag d. 19. marts. Efter at have tilbragt en nat om bord på en bus fra København, jeg var meget spændt. Jeg blev mødt af Mustafa (ejeren eller manager). Vi gav hinanden hånden, og han gav mig en hurtig rundtur i lejligheden. Så jeg betalte 90 euro i entre, smed tøjet og fik min første brusebad. Den pris er jo mindre end hvad man betaler for sex med bare én kvinde i op til max. 30 minutter her i København. Det er virkelig et røverkøb for at have ubegrænset sjovt med 8 skønheder op til 10 timer for ca. 675 kr. Jeg fik al den sex jeg kunne klare i lykkedes 8,5 timer for bare 675 kr.

Som en ekstra bonus får du mad og drikke gratis. Maden var fantastisk - lige til min smag: oste, salater, oliven, brød, masser af frugt, chokolade, salte snacks og meget mere. Drikkevarerne omfatter mere end varme drikke og sodavand. Du skal bare åbne køleskabet og tage, hvad du vil. Men sex i lang tid og alkohol går ikke godt sammen.

De otte piger er ikke tilgængelige hele tiden. I begyndelsen kun en (Julia) på arbejdet. Perfekt krop og hun kunne nemt klare de få mænd, der var mødt op kl 12. Kun fordi vi alle (i hvert fald mig) kommer hurtigt, når det er den første gang på dagen. Faktisk kom jeg meget hurtigere end jeg havde håbet. Blowjob uden gummi er standard.

De andre piger viser sig i de to legerum én efter én over tid. 90% af tiden var 3-4 piger i gang ad gangen. Og de er både ung og attraktiv, og også meget indbydende: "Hvem er den næste?" og indbydende håndbevægelser er standard.

Efter de første 5 timer jeg var kommet 5 gange. WOW! Det er fantastisk for mine standarder.

At få et bad og noget mad i mellem hver session er også godt. Faktisk har jeg kun 2 negative kommentarer om denne klub: 1) Bruserne blev pludselig meget koldt efter et par minutter. Og du er nødt til at undgå vandstrålerne i 30-60 sekunder indtil det varme vand er tilbage. Og for det andet 2) Det er tilladt at ryge i spiserummet. Heldigvis var det ikke en meget overfyldt dag, men en vis regulering af rygning ville være yderst værdsat. Måske rygning kan være begrænset til 15 minutter hver time. Det ville være fantastisk, Mustafa.

Jeg er ikke særlig god til at huske navne. Undskyld. Men blandt de 8 piger havde jeg det sjovt med alle, bortset fra Anne og Veronica. Jeg tror, der var en ekstra pige ved navn Patricia også, men hun blev ikke nævnt på hjemmesiden. En rigtig skønhed er Elina. Blond og fantastisk. To piger sprang virkelig i øjnene. Begge med lys brun hud og meget slanke. Perfekte og de var klar til næsten alt. Du kan udforske dem med fingrene, og de var glade for at behage to fyre på samme tid. De bruger silikone gel ikke kun internt, men også på brysterne, som gør sex endnu vildere - i hvert fald for mig!

Efter de to første pops snød jeg lidt og slugte en blålig pille. Det var billigere version fra Indien eller Kina. Den virkede vidunderligt og helt uden bivirkninger.

Det tog derefter 3,5 timer før jeg kom d. 6. gang. Den eneste østeuropæiske eller mellemøstlige pige kastede al sin opmærksomhed på mig. Hun forsøgte ivrigt at få mig til at komme igen i sammenlagt langt over en time. Hver gang måtte jeg give op og hvile mig lidt gik jeg til det anden bollerum for at se på. Og hver gang kom denne vidunderlige pige efter mig og prøvede igen. Hun og den blå pille gjorde deres bedste. Og da jeg til sidst kom var det med en af de lysebrune piger bagfra - Jeg følte lidt dårlig samvittighed overfor den mellemøstlige pige, som sendte mig et blik! Undskyld, skat!

Alt i alt kan jeg helt sikkert anbefale dette sted, hvis altså du ikke har noget imod at have det sjovt, mens andre mænd og piger ser. Stedet er godt vedigeholdt og kørt. Mustafa er konstant over det hele, for at sikre, at alle har det godt. På et tidspunkt bad han en pige til at flytte til det andet bollerum af en eller anden grund. Det efterlod en fyr fra Rusland i en mærkelig situation. Han havde ventet på dette Elina i temmelig lang tid. Og hans sjov blev afbrudt - bare for at se hendes igang med en anden fyr i den anden bollerum. Det lignede racisme. Det kunne have været håndteret langt mere elegant ved blot at forklare den russiske fyr, hvorfor hun blev bedt om at flytte til den andet rum.

Man fornemmer, at Mustafa har styr på alt i lejligheden. Maden bliver konstant fyldt op og to andre mænd forsøger at holde rummene rene og vaske alle håndklæderne. Alle gør et godt stykke arbejde.

Jeg håber, at jeg får chance for at vende tilbage til dette sted i himlen.

/ CPH.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Copenhagen

Tak for de venlige ord, men vi er nok henvist til at søge mod syd, efter vores drømmes oplevelser - det gør vi så :)

Og som jeg altid har pointeret, der er det ikke de ydelser som fransk uden/med eller uden slug, der er så udbredt i Tyskland jeg efterspørger som en forandring i Danmark. Jeg benytter dem konsekvent ikke, som jeg også nævner i mine beretninger, men jo, er fristet, mener bare ikke at det skal være sådan i Danmark.

Det er såmænd bare nogle alternativer rammer omkring købesex, uden alt den legen skæg og blå briller når man går på bordel i Danmark, jeg godt kunne ønske mig. Ejheller tyske priser, men bare nogle andre priser, der kunne afspejle sig i nogle forskellige forretningsmodeller, der gjorde priserne attraktive for flere piger samme sted til flere gæster.

Men suk nej, det ser ud til at blive ved drømmen - ergo Tyskland we go :(

Sikke en succesfuld oplevelse du havde, skøn læsning - håber vi ses dernede en gang i fremtiden. Er selv helt klar til en tur mellem torsdag den 12/4 og mandag den 16/4, men ingen har kunnet melde positivt tilbage endnu, linker lige til min tråd:

Gangbang Berlin - Polen

viewtopic.php?f=37&t=251

Har selv med hjælp fra Google oversat beretninger om Erlebniswohnung, det ser ud til at stedet på kort tid har opnået en fantastisk goodwill:

Erlebniswohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/

Jeg har sammen med Nille en gang tidligere mødt Copenhagen på Goldentime i NRW, det var en fornøjelse, men desværre kan jeg ikke holde ud at køre i en bus til og fra Berlin, særligt ikke om natten, men det er en meget billig mulighed.

Men jeg er klar på tog eller fly, hvis nogle vil med til Berlin.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med interesse læst Netværkets forskellige beretninger fra Tyskland. Jeg er selv halvt tysk og begår mig derfor helt ubesværet på sproget, så det var måske noget, jeg skulle interessere mig lidt mere for.

Men jeg ved ikke, hvordan man begår sig et sådant sted. Jeg kan regne ud, at FKK må betyde Freie- Körper-Kultur – det gjorde det i hvert fald i de tider, vi idag ikke gerne mindes med glæde – og begrebet dækker rent faktisk over nudisme.

Men tilbage til spørgsmålet: Går man ind, klæder sig af, og spankulerer man så nøgen rundt med høj "cigar"føring?

Måske kunne Netværket skrive en lille "håndbog" over forholdene (bare ikke for lang)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja FKK købesex klubber, har rigtig nok adobteret nudist betegnelsen Frei Körper Kultur, som forkortelsen over bordel varianten, hvor man også oftest går/kan gå nøgen rundt.

Rigtigt er det også at nudisme var meget populært i det tidligere DDR, hvor det åbenbart kom til udtryk som en form for personlig frihed, det var muligt at dyrke.

Jeg er nu næppe den mest nærligggende til at skrive en lille håndbog over forholdene i en FKK klub. Andre har mere erfaring ud i genren end jeg, men jeg kan da forsøge -suppler/opponer endelig.

Nogle klubber udleverer blot et håndklæde, som man slår om livet, men udbredt er det at udlevere også en slåbrock sammen med håndklædet. Mændene går så rundt i slåbrock, eller med et håndklæde om livet, mens pigerne for de flestes vedkommende går helt nøgne rundt, enkelte i blandt kan så have lidt lingeri på.

Der kan være undtagelser på temadage, såsom dessous, lack und leder tage, hvor pigerne er lettere tildækkede.

Personligt foretrækker jeg nu at pigerne som et helt harem render splitternøgne rundt i klubben, når nu man har timevis til at nyde dette syn, der kan få en til føle sig hensat til paradis - men smag og behag er jo forskelligt.

Det er så bare at finde sig tilrette, som ens temperament er til. Start i baren med kaffe, eller et koldt glas, gå ombord i buffeten. Er sprogkundskaberne til det, ja så fald i snak med piger og mænd, mange er yderst imødekommende og hjælper gerne en på vej, særligt nye gæster i klubben.

Alt dette med forbehold for setuppet og klubbens størrelse. Der kan være stor forskel, både i entre prisen og hvad den inkluderer, men i de større klubber, kan man somregel nærmest flytte ind aften, og så få alle ens behov dækket under opholdet, mad og drikke, samt ikke mindst adgang til at købe sex af de skønne unge kvinder i klubben.

Kun kan det være ualmindeligt svært at vælge - selv de tyske priser sætter jo en grænse for de fleste økonomisk, og så er det jo også et spørgsmål om hvad man kan præstere. Jeg selv nøjes somregel, med at være sammen med 2 - 3 piger, nogle gang kun en pige.

Har oplevet at nogle kan både 4 og 5 gange over 8 - 12 timer. Er det et ønske at nå så mange piger om muligt, kan det anbefales at få en recept af sin læge på potenspiller, for mig hjælper det til at kunne mere, hvilket har knebet tidligere, trods pigernes skønhed.

Ofte kan man få sådan en aften for 12 - 1500 kr alt inclusive, hvilket ikke er meget mere end en glad aften i byen koster hjemme, uden score garanti.

Men ellers, så er jeg lidt på retræte i min interesse for FKK i Tyskland. Der sker så meget interessant konceptudvikling, såsom gangbang og sexparty at min fokus for nuværende er her på.

Glæder mig rigtig meget til Erlebniswohnung onsdag den11/4 og fredag den 13/4 - hvad torsdagen imellem bringer vides ikke, men Nille er ikke til Shemales, så han går nok på Artemis, mens jeg går på Cafe Valentino, hvor de smukke shemales venter :)

Vi vil begge gøre vores til at interesserede læsere, efterfølgende kan læse om vores oplevelser på turen.

Og kan/vil nogle støde til os, er I hjerteligt velkomne sammen med os på turen.

Mens admin knokler med at udvikle alt de nye, som han har stillet os i udsigt, er det vi kan gøre, at sørge for at skrive så mange nye anmeldelser og beretninger som muligt i forum, sådan at dette nye site kan fastholde brugere og læsere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet.

Jeg skal en tur til Berlin med en god ven - og vi vil gerne opleve de frække piger.

Vi havde glædet os til at besøge "hotel-bordellet" Pascha, som desværre er blevet lukket i Berlin.

Er der nogen der kender til et lignende sted, hvor pigerne kan vurderes på samme måde ?

Har prøvet "Flensborg konceptet" med at kigge på billeder og besøge pigen i en lejlighed. Er nu mere tiltrukket at det andet princip med at pigen sidder uden for sit værelse og man kan gå rundt og vurdere pigerne inden købet.

Er bekendt med Atemis, og det er også i overvejelserne. Men er der et godt alternativ til Pascha ???

Tak på forhånd

Jacob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet.

Jeg skal en tur til Berlin med en god ven - og vi vil gerne opleve de frække piger.

Vi havde glædet os til at besøge "hotel-bordellet" Pascha, som desværre er blevet lukket i Berlin.

Er der nogen der kender til et lignende sted, hvor pigerne kan vurderes på samme måde ?

Har prøvet "Flensborg konceptet" med at kigge på billeder og besøge pigen i en lejlighed. Er nu mere tiltrukket at det andet princip med at pigen sidder uden for sit værelse og man kan gå rundt og vurdere pigerne inden købet.

Er bekendt med Atemis, og det er også i overvejelserne. Men er der et godt alternativ til Pascha ???

Tak på forhånd

Jacob

Dette er et alternativ og billigt.

http://www.freudenhaus-hase.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...