Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245663

Besøgte denne herlige rødtop i dag. Bestilte 30 min.  og det var med 180 i timen. Billederne er lidt pyntet men af hende. Blev lukket ind af en tøs kun iført trusse og tyndt gennemsigtigt sjal. Blev nærmest overfaldet med knus kram og dybe tungekys, og hænder overalt. Jeg fik så også følt lidt på varerne og efter nogle hede minutter hvor vi begge blev lidt ophidsede, måtte jeg gøre opmærksom på at jeg lige skulle betale og have en skyller. Tilbage på værelset fortsatte vi hvor vi slap, og endte så på sengen. Og hold da op hun var vild. Hun sagde hun elskede sex og det var ikke løgn. Har aldrig set en røv arbejde så meget, så hurtigt og så længe. Jeg bevægede mig næsten ikke i nogen af stillingerne...hun klarede det hele og hun nød det. Hun er vild, men dejlig.

Redigeret af Ledvogter
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 7 timer siden:

Betalte du også for tungekys ellers gjorde hun det bare af sig selv ? 

Det gjorde hun uden opfordring, og før jeg havde betalt... Rigtig vildkat... Betalte ikke ekstra for tungekys. 

Redigeret af messi61

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/245663

Besøgte denne herlige rødtop i dag. Bestilte 30 min.  og det var med 180 i timen. Billederne er lidt pyntet men af hende. Blev lukket ind af en tøs kun iført trusse og tyndt gennemsigtigt sjal. Blev nærmest overfaldet med knus kram og dybe tungekys, og hænder overalt. Jeg fik så også følt lidt på varerne og efter nogle hede minutter hvor vi begge blev lidt ophidsede, måtte jeg gøre opmærksom på at jeg lige skulle betale og have en skyller. Tilbage på værelset fortsatte vi hvor vi slap, og endte så på sengen. Og hold da op hun var vild. Hun sagde hun elskede sex og det var ikke løgn. Har aldrig set en røv arbejde så meget, så hurtigt og så længe. Jeg bevægede mig næsten ikke i nogen af stillingerne...hun klarede det hele og hun nød det. Hun er vild, men dejlig.

Wow, der lyder sgu godt:-P Tror sjovt nok jeg skal forbi og handle ind ved Tarup Centeret snarest;)

Tak for info og en god beskrivelse Messi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro også jeg skal på indkøb i nærheden af Tarupcentret... 

Håber ikke fotovognen er ude når dejligheden fyrer op.. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha 

jeg har ikke fået pulsen ned endnu, selv om det er en Time siden jeg forlod rødtoppen,, 

Nærmere beretning følger senere i aften..

Så skulle der være nogen som får lyst at besøge Linda,  så pas på det er som at komme ind i en tornado.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 13 minutter siden:

Puha 

jeg har ikke fået pulsen ned endnu, selv om det er en Time siden jeg forlod rødtoppen,, 

Nærmere beretning følger senere i aften..

Så skulle der være nogen som får lyst at besøge Linda,  så pas på det er som at komme ind i en tornado.

Sexeren

Jamen altså... Er du kommet til penge igen? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Jamen altså... Er du kommet til penge igen? ;-) 

Der er sparet de sidste 3 uger.. krone på krone..= besøg hos Linda

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er pulsen nogen lunde normal..

Fik en aftale i stand, kl. ca. 16, ankom eksakt til tiden..

Nåede døren, den blev åbnet, ingen at se, gik ind, døren blev lukket..

Wow  Linda stod i næsten bar figur, kun et par små trusser dække det nederste..

Hold da op hvor så hun godt ud..  det jeg kunne nå at se, inden jeg blev overdænget med kys og kram .

Helt vilde kys..   Linda er ekstrem vild med at kysse..

Imens gik mine hænder på oplevelse, rundet på den dejlige krop..

Vi måtte lige stoppe, betaling, og hurtig bad.. tiltrængt, da sjoveren savlede helt vildt..

Vendte tilbage til Linda, i bar røv,  hvor jeg blev overfalder igen.

kys og hendes hænder over alt på min krop.. som blev gengældt fra min side..

Vi endte på madrassen,  hvor kysseriet fortsatte, med Linda oven på mig,

langsomt  fortsatte hun ned over min brystkasse, samtidig med at hendes dejlige bryster pirrede sjoveren.

Rundede lige min navle, inden Lindas tunge kom på opdagelse i mine nedre regioner,, hoved, skaft og pung kom under behandling..

Gavtyven kom under kraftig behandling, men jeg kunne jo ikke nå at føle på den dejlige krop..

Det blev der hurtigt ændret på, så hendes krop kom inden for rækkevide, hun ønske berøring på bryster men så sandelig også på den dejlige pussy...

Som hurtigt blev meget fugtigt..

Vupti, så lå vi i en 69er,  og sjoveren helt til roden,  kom der dejlig smag i min mund, hele vildt dejlig, jeg  slikke som en besat, blev savlet ind rundt om munden..

hele denne omgang resultere i et sprøjteorgie, Linda nåede lige at få den ud af munden.... inden ladningen landede på os begge.

Ikke nok med det, nu skulle jeg lege med Lindas klit, sammen med hende og hun slikke mine nosser..samtidig..

Hun er sku helt vild med sex i højeste gear, både for mig,  men så sandelig  også for sig selv. hun nyder det virkelig

Min puls, tror jeg nåede 180. så der gik nogle minutter inden jeg var helt klar..

Vi lå og nussede og snakked et stykke tid, Linda rejser meget, og nyder ferie..

Men der skal jo penge til, derfor arbejde som giver penge, men også tilfredsstiller hendes store sexbehov..

En hurtig skyller, kys og kram,  et klap i den dejlige numse, som dansede rundt om mig..

Mens jeg kom i tøjet..

Masser af kys, fulgte mig helt til dørs, inden jeg forlod skønne Linda, vildt forpustet..

Sexeren

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Argh! Har lige besøgt hende, og ja hun er sød og hygge snakker gerne - men : billeder er enten ret gamle eller tunet lige lovlig meget. Damen man møder har noget længere bryster og en hel del mere blævr på maven og er lidt bredere generelt. Hun tungekysser, som en uerfaren teenager hvor tungekys er lig med at stikke tungen så langt ned i den andens hals og så ellers roterer ned den så vildt som muligt. Ja jeg skulle være gået igen, blev "narret" ind ved at hun gemte sig bag døren til jeg var helt inde og hun lukkede den, så er det sværer at gå igen. virkelig Fine rene håndklæder men lidt usselt bad. Sex var ikke dårlig, hun arbejder for sagen og ja tror faktisk hun nyder sex. 

Men nogen spændstig godte er hun altså ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

må indrømme jeg har kigget meget på denne unge kvinde, om det var noget, ja, men så kom der en lidt anden tilbage melding fra MalleDegrain, så nu over vejer jeg om jeg skal tage til Diana i Svendborg i stedet. I skal nok høre nærmere om mit valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik oplyst, under mit besøg, at i løbet af juli ville hun komme tilbage, hvis muligheden var der..

Så der er kun at håbe...

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ringer klokkerne, igen..

Læste at Linda var tilbage i Tarup..

Der må være noget ved de Fynske mænd, når dejlige piger kommer tilbage for at nyde os..

Jeg trænger til en ordentlig tunge slasker, kys og kys,  slikke slikke ja over det hele, gensidig wow ved Linda..

husker hende som en skøn kvinde som er vild i varmen.. Og det nyder jeg.. Meget..

Var ude af huset her mandag formiddag, så var muligheden der , men ak ak 

optaget øv øv..

må prøve senere, igen .. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en lækker lille steg.... men jeg kommer desværre ikke og besøger hende så længe man kun kan betale med mobilepay og ikke gode gammeldags sedler.... håber ikke dette er den nye trend for adressen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare en ekstra mulighed med mobilepay? Kan man virkelig ikke bruge kontanter - der står da cash i annoncen.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor tæt på tarupcentret er det ? - bor selv i nærheden !

er det i nogle af blokkene eller er det en villa ?

 

mvh natdyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tager imod gode danske sedler..

ikke noget problem, men har også mobilpay..

Linda opholder sig på midterste hylde i Løvbjerg;):D

ikke i villa, men i blok..få hundrede M fra centret...

sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på uledsaget udgang  mandag aften,. Prøvede at booke en tid kl. Ca. 21 men men optaget ..

desværre.  

Håber det lykkes på et tidpunkt..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 1 time siden:

Var på uledsaget udgang  mandag aften,. Prøvede at booke en tid kl. Ca. 21 men men optaget ..

desværre.  

Håber det lykkes på et tidpunkt..

Sexeren

Du er sgu da også uheldig :smile:. Tror da snart selv jeg kunne finde på at besøge hende, efter den fine omtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 10 timer siden:

Du er sgu da også uheldig :smile:. Tror da snart selv jeg kunne finde på at besøge hende, efter den fine omtale.

Det er du velkommen til, men du viger for mig, hvis jeg kommer ud alene..

god fornøjelse, super lækker kvindemenneske.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onsdag middag, fik jeg kringlet en  udgangstilladelse,.. det er sku ikke nemt..

Kørte mod Tarup..

Fandt en diskret parkeringsplads, tæt på Besøgsstedet, og søgte på Annoncelight, efter Linda..

Intet..

Så på Eroguide, her var et link, annonce var ikke  opdateret i 5 dage.  men  mobilnummer kom frem..

Ringede, Ingen svar..

Øv øv, fuglen var fløjet..

Så bliver det torsdag morgen,  læser på Annoncelight at "SILVI HOT AND HORNY GIRL ", er kommet på stedet..

Skulle til Tarup, men sammen med fruen..

Øv ØV,  at jeg var ikke alene..

Lige en størrelse der passer til min højde.,  god dejlig krop..

Nu må jeg så prøve igen, at få fabrikeret en ny uledsaget udgang, sammen..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 18 timer siden:

Onsdag middag, fik jeg kringlet en  udgangstilladelse,.. det er sku ikke nemt..

Kørte mod Tarup..

Fandt en diskret parkeringsplads, tæt på Besøgsstedet, og søgte på Annoncelight, efter Linda..

Intet..

Så på Eroguide, her var et link, annonce var ikke  opdateret i 5 dage.  men  mobilnummer kom frem..

Ringede, Ingen svar..

Øv øv, fuglen var fløjet..

Så bliver det torsdag morgen,  læser på Annoncelight at "SILVI HOT AND HORNY GIRL ", er kommet på stedet..

Skulle til Tarup, men sammen med fruen..

Øv ØV,  at jeg var ikke alene..

Lige en størrelse der passer til min højde.,  god dejlig krop..

Nu må jeg så prøve igen, at få fabrikeret en ny uledsaget udgang, sammen..

Sexeren

Du har det fandeme hårdt.... ;-) Stakkel.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...