Hop til indhold
GBFyn

Privat gang bang, Vestfyn, lørdag 10. marts kl. 21.00

Recommended Posts

Vi havde sidste år en rigtig god oplevelse med et gang bang i lejede lokaler. Nu vil vi gerne prøve igen, men denne gang privat hjemme hos mig:

LØRDAG DEN 10. MARTS KL. 21.00 PÅ VESTFYN!

Vi søger derfor 4-5 friske og seriøse mænd, der har lyst til at give Linda endnu en fræk og lækker oplevelse. Vi ønsker at finde mænd, der har almindelig pli og høflighed. Som forstår at "samarbejde" om Linda, så alle får en super aften. Samtidig mænd der forstår, at når det foregår i et privat hjem, så er diskretion ekstra vigtig.

Vi sørger for øl og vand, ligesom der er mulighed for bad såvel før som efter. Du skal selv medbringe nødvendige kondomer samt min. to håndklæder (et til at sidde på, når du ikke er "i kamp" og et når du tager bad)

Prisen for at deltage er 800 kr. pr. mand - som skal betales kontant ved ankomst - altså ingen MobilePay. Vi regner med at GB'et tager et par timer, men tiden er på ingen måde afgørende. Vi fortsætter, så længe lysten er der :D

Hvis du har lyst til at deltage og kan opfylde ovenstående "krav", så send en mail til: [email protected]

Skriv gerne lidt om dig selv og din erfaring med GB. Og hvis vi skulle komme ud for, at der er flere end 5 mænd, der ønsker at deltage, og vi derfor skal vælge, så skriv måske også lidt om, hvorfor vi skal vælge dig.

Bemærk: Der SKAL opgives mobilnummer, hvortil adressen sendes kl. 20.00 på lørdag.

 

I nedenstående link kan I se billeder af Linda og en beskrivelse af hende. De vilkår for sex, som er nævnt i linket, er også gældende på lørdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for oplysningen slikkefrans, jeg havde sådan håbet at lige du ville være klar til dette arrangement, så er glad for der du lige melder ud at du ikke kan.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...