Hop til indhold
Pappa-Oscar

Emma i Hampen.. igen..og igen.

Recommended Posts

Ungfyr1990 skrev, for 16 timer siden:

Var forbi Emma i dag hun har ikke støvler på;) 

Mega godt det var det så kom afsted 7400 

må jeg spøre hvorfor vil du ha hun skal ha de støvler på ?

Det er jo fantastisk at høre @Ungfyr1990 :-D

Jeg synes en lækker pige/kvinde iført et par lange støvler er det frækkeste der findes. Støvlerne på et flotte ben går simpelthen lige i lemmet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Jeg har aldrig oplevet hende i lange støvler, men hun er altid i høje hæle.... som i altid, også under akten :biggrin:

men mon ikke hun kan lokkes i støvler hvis du spørger pænt ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silkeborggrisen skrev, for 12 timer siden:

Jeg har aldrig oplevet hende i lange støvler, men hun er altid i høje hæle.... som i altid, også under akten 

men mon ikke hun kan lokkes i støvler hvis du spørger pænt 

 

Det kan man sikkert hun er jo det sødeste og dejligste der findes 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 14 timer siden:

Det er jo fantastisk at høre @Ungfyr1990 :-D

Jeg synes en lækker pige/kvinde iført et par lange støvler er det frækkeste der findes. Støvlerne på et flotte ben går simpelthen lige i lemmet ;-)

Kom afsted til hampen i dat imorgen tager hun hjem igen og ved hvor træls det er og vente 3 til 4 uger til hun kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Den skønne Emma er tilbage lige for tiden, hvis nogen skulle have overset det, hun er her til på søndag og så går der nogle måneder inden hun er tilbage.

Jeg har selv været der 3 gange i denne omgang :rolleyes: ja det er en dyr fornøjelse at finde så fantastisk en pige.. men det hele bliver bestemt ikke ringere jo bedre man lærer hende at kende ;)

Jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg skriver dette, andet end at hun fortjener al den ros der kan gives, for hendes fantastiske måde at være på.
Men samtidig gør en positiv kommentar herinde det jo åbenbart ikke mindre svært at få en ledig tid hos hende :mrgreen: så det giver jo lidt ris til egen røv ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes tungekys er meget voldsomme, de er lige kraftige nok efter min mening. En kanon sød pige .  Hun sagde til mig hun kom fra Letland , men boede i Berlin .Hun skiller sig ud fra andre pige , ved at snakke så meget bag efter, men meget behageligt.    PS hvis du bestille en halv time , så sæt hværfald en time af fra du går ind til du går ud.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...