ppd 7847 Skrevet 1. Marts, 2018 Ny brunettepige hos SC i Gladsaxe,174 cm høj og 65kg, lover "våde kys", "anal m forbehold" og "urin" til dem som lyster.., En rimelig avanceret nybegynder hver mandag... http://www.sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 1. Marts, 2018 (edited) ppd skrev, 1 time siden: Ny brunettepige hos SC i Gladsaxe,174 cm høj og 65kg, lover "våde kys", "anal m forbehold" og "urin" til dem som lyster.., En rimelig avanceret nybegynder hver mandag... http://www.sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php Jeg går stærkt ud fra, at Pernille er den Pernille, som jeg - og en hel del andre - kender rigtig godt. Tidligere havde hun langt lyst hår, - nu har hun ændret farve, hvad håret angår. - Hendes øvrige kendetegn: højde og vægt, "våde kys" "anal med forbehold" og "urin" til de lystige, er vist de samme som før. - Selv hendes lår-lange støvler mener jeg at kunne genkende fra et tidligere besøg (eller et lille sexparty sammen med Saga) synes jeg at genkende. Jeg har selv manøvreret dem af hende, medens hun lå med stængerne i vejret. - De nye billeder ser spændende ud. Brysterne på første billede har jeg med bestemthed været i berøring med før. -Jeg glæder mig til snart at mødes med hende igen. (Prøv at søge under "Pernille og Saga". så finder du måske et foto af Pernille med langt lyst hår). Redigeret 1. Marts, 2018 af Pigeforskeren 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. Marts, 2018 Pigeforskeren skrev, for 11 minutter siden: Jeg går stærkt ud fra, at Pernille er den Pernille, som jeg - og en hel del andre - kender rigtig godt. Tidligere havde hun langt lyst hår, - nu har hun ændret farve, hvad håret angår. - Hendes øvrige kendetegn: højde og vægt, "våde kys" "anal med forbehold" og "urin" til de lystige, er vist de samme som før. - Selv hendes lår-lange støvler mener jeg at kunne genkende fra et tidligere besøg (eller et lille sexparty sammen med Saga) synes jeg at genkende. Jeg har selv manøvreret dem af hende, medens hun lå med stængerne i vejret. - De nye billeder ser spændende ud. Brysterne på første billede har jeg med bestemthed været i berøring med før. -Jeg glæder mig til snart at mødes med hende igen. (Prøv at søge under "Pernille og Saga". så finder du måske et foto af Pernille med langt lyst hår). Fantastisk indlæg. Tak for den godr information. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg