Hop til indhold
Darth

Dagsformen hos Daisy Club

Recommended Posts

Hej 

Nogen der har været forbi Daisy Club de sidste 1-2 dage og ved om de har oppet sig rent service mæssigt ?

http://www.daisyclub.dk tænker på Jeni

Sidste jeg besøgte dem var det godt nok skidt hos Misaki.

På forhånd tak

Darth! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Igen

Besluttede mig i en anfald af dovenskab at tage forbi og møde Jeni. Hun er super sød og ligner sine billeder. http://www.daisyclub.dk/Images/Jeni1x.jpg

Bare det hun dukkede op i små "hello Kitty" trusser  og rottehaler viste jeg at det kun kunne blive bedre og helt klart det var det. utrolig service minded og var vild med at blive slikket.

Vi tog bad sammen før og efter så der er fremgang også der :-)

Snakkede kort med mutti om Misaki og fik at vide hun var sendt retur efter for mange klager. måske der er håb for DC

Takker

Darth!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glad to hear that the experience with Jeni was good as I am looking for an Asian girl. Being more specific and detailed will be a plus for me so I can decide if it is worth.

Was she shaved? Does she allow ass-licking? 

Thanks

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Darth skrev, for 1 time siden:

Hej Igen

Besluttede mig i en anfald af dovenskab at tage forbi og møde Jeni. Hun er super sød og ligner sine billeder. http://www.daisyclub.dk/Images/Jeni1x.jpg

Bare det hun dukkede op i små "hello Kitty" trusser  og rottehaler viste jeg at det kun kunne blive bedre og helt klart det var det. utrolig service minded og var vild med at blive slikket.

Vi tog bad sammen før og efter så der er fremgang også der :-)

Snakkede kort med mutti om Misaki og fik at vide hun var sendt retur efter for mange klager. måske der er håb for DC

Takker

Darth!

Lyder godt - var hun "trimmet" er ikke meget for en "kæmpe-dusk" ?!

Så du SASA og hvis, ligner hun så billedet, hun ser også meget sød ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello Both ( TboneDK  hope it is ok  answerer you both in English)

Jeni was trimmed down to almost nothing  and love to be licked, I think she may like it a little to much as she removed my head after 4-5 minuts and started finish herself with hand while moaning,  that did not stop me from giving her a little more and between both of us she got of nicely. gave a tip of the finger to help her too.

I sure she like to get her ass licked too but I did not try,  she was not to happy with a finger in there while i was licking her, but managed the tip of  my little finger.

Sasa have been there before I seem to remember the pictures but I did not see her yesterday so I could be mistaken.

The whole atmosphere yesterday was completely different from the last time I was there, I have a feeling they took the complaints and worked with them.

Darth

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi Tjodalv

Her English is not the best but you can communicate with her. Don't expect A level English with any of them. If you like to have conversation with her better bring an APP translator on your mobile.

As a smoker I can't say but I don't think it smells of smoke there, I think if they smoke it is in the private area where they eat and rest but not in the "action" rooms again as far as I know.

Be nice to Jeni as I will be back to see her again in the week t come :-)

Darth!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Jeni igår, og hun er en rigtig sød smilende pige. Meget nærværende og jeg fik en god omgang sex med hende.efter første omgang ville hun ligge i arm og bare hygge og nusse, inden hun igen fik pikken på højkant. Selv om hun gav den gas med munden og lidt hånd, måtte jeg dog til sidst opgive at komme anden gang. Er rimelig sikker på at jeg måtte have kommet i munden på hende, hvis jeg havde kunnet. Hun gjorde hvad hun kunne, så ikke hendes skyld at jeg opgav.

ægte billeder, flotte bryster og rimelig god indlevelse, samt for første gang på Daisyclub kunne jeg snakke med pigen på engelsk, og ikke over google translate.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor tager de ikke nogle billeder som ser ægte ud, taget i Danmark? Mange holder sig nok væk med de nuværende udenlandske glansbilleder, der ser lånte ud. 

Jenis bryster, er de tilkøbte? 

Har Jeni altid været pige/kvinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 1 time siden:

Hvorfor tager de ikke nogle billeder som ser ægte ud, taget i Danmark? Mange holder sig nok væk med de nuværende udenlandske glansbilleder, der ser lånte ud. 

Jenis bryster, er de tilkøbte? 

Har Jeni altid været pige/kvinde?

Det billede som @Darth linker til, er helt sikkert af Jeni, og bryster er sili, men dog lækre bløde. Aner ikke om hun har været hund eller mand tidligere, jeg opdagede kun at hun er en kvinde, så tror da altid at hun har været hunkøn ;-)

vil lige tilføje, at hun har silkeblød hud, virkelig dejlig at røre ved. Ved start af besøg havde hun noget i munden som kølede ved blowjob, mærkedes som noget mentol agtigt, det kunne jeg faktisk godt lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er første gang jeg har været på Daisyclub, men havde fornøjelsen af at lære Jeny at kende i en halv times tid i dag.

Hun er en rigtig flot dame med nogle dejligt bløde bryster og en flad mave. Om brysterne er silikone skal jeg ikke gøre mig klog på, men for mig føltes de rigtige og økologiske, med nogle gode humørknapper. Inden start var hun i bad så hun var ren og virkelig lækker.  Hun spurgte i øvrigt om jeg ville med i bad, men jeg har åbenbart haft en mindre kortslutning, for jeg afslog med den begrundelse, at jeg lige havde været i bad. Hmmmm…! 

I starten lå jeg blot på ryggen, mens hun gjorde mig begejstret med en gang superfransk – hvilket hun gjorde temmelig godt. Der var ikke noget der kunne minde om deep-throath, men det var heller ikke nødvendigt, hun koncentrerede sig om hovedet mens hun med fingrene havde fat i pungen og kildede mellemstykket, og det var åbenbart noget jeg kunne lide.

Så var det min tur, og jeg kunne så konstatere, at hun ikke har noget imod, at tungen går på ekspeditionstur både for og bag. Man skal bare være lidt nænsom foran, for hun bryder sig ikke om, at man fanger klitten med læberne, men vil hellere have en vibrerende tungespids.

Selve fuldbyrdelsen var den ordinære efter mit eget ønske, men dog med det lille twist, at hun – som mange andre, selvfølgelig  – kan ligge på ryggen og trække knæene helt op i armhulerne, så man kan komme i bund. Og det har jeg aldeles ikke noget imod.

Afskeden var rigtig god. Vi tante-kyssede lidt, talte på rimeligt engelsk om at hun var fri på markedet selv om hun stadig var i høj kurs hjemme i Kina, og at hun endnu ikke havde fået børn.

På med tøjet og så gør hun det, som jeg kun har oplevet asiatiske piger gøre: Hun retter min skjorte, knapper den knap jeg selv har glemt, får mit hår til at se nogenlunde normalt ud og giver mig lige et visuelt tjek, inden hun sender mig ud af døren. 

Jeny er helt klart meget anbefalelsesværdig, adressen er diskret og nem at komme til med gode parkeringsmuligheder.

Skal der lidt malurt i bægeret, så er det at lydisoleringen mellem rummene kunne måske godt have været bedre. Men hvem bemærker det når musikken spiller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...