Hop til indhold
Jogge

GP frem for Tinder

Recommended Posts

Min kone og jeg har erkendt at mit sexdrive er større end hendes, men at vi fortsat ønsker at leve sammen. 

Jeg har derfor i en periode fået løbepas til at finde en elskerinde. Det jeg troede skulle være en drøm, er drøn hårdt arbejde, uden specielt meget fisse, men tilgengæld en del frustration, spænding og uforløste drømme. 

Ved en simpel og ærlig profil på tinde får jeg faktisk en del match, og en del af pigerne er faktisk tændt på hele konceptet. Vi skriver lidenskabeligt med hinanden, og bygger op til det helt store.  Og så kommer nedturen. Når det gpr op for dem, at vi kun skal mødes et par timer engang i mellem for at knalde, og at jeg ikke kommer til at sove hos dem, gå ud med dem osv. Så trækker de stikket. De vidste det godt fra starten, men når det bliver konkret så trækker de sig. 

De eneste hvor det rent faktisk følelsesmæssigt kan lade sig gøre, er de piger der også er i forhold, men så har vi ikke nogle steder at være... 

kort sagt er det drøn hårdt arbejde for utroligt lidt. Og de gange hvor jeg er blevet aflyst i sidste øjeblik, har jeg trøstet mig med en god gammel GP, altså ikke den samme hver gang, men en ny, og så har jeg nydt glædespigerns største fordel, man kan komme, komme og så gå igen. Alt sammen inden for 40 minutter. 

Mig der troede at jeg savne ægte lidenskab fra piger der vælger mig uden at få penge. Ja tak, hvis vi altså kan blive enige om at det kun er sex, og de er svære at finde. 

Jeg giver det et par uger mere, men som det er nu tager det alt for lang tid for hvert knald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvor attraktiv du ellers er, men jeg har da haft en del held med Sugardaters, hvor mange af pigerne gerne har villet have en eller anden form for forhold, bare uden alt dagligdagsbøvlet. Det er vel det du kan tilbyde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det tager lidt for lang tid med Tinder.. Syntes selv jeg ser meget gennemsnitlig ud. Midten af 30'erne. Løfter lidt vægte, dyrker idræt 3*ugeligt, spiser sundt og hverken ryger eller drikker.. 

"Hvad laver du? Hvad tjener du? Hvor bor du osv.." osv er de typiske ord.. Vi skal først lære hinanden at kende.. Inviter mig ud. "

Altså...Nogle gange har jeg bare lyst til at tilfredsstille pigen og slikke mis så hun spinder.. 

Måske er Visper bedre..? :huh:

04d6d4a993110f241103cae7c1b990b158dfba-w

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det handler meget om hvad du kan få? :huh: Helst uden, selv at give noget, intet handler om hvad du kan give, i en sådan relation. 

Det virker temmelig... naivt, at tro at det bare er at logge på Tinder og så står der en kø af vidunderlige kvinder, der brændende ønsker, at være sammen med en anden kvindes mand, som bare har sin pik at byde på. :D 

Jeg forstår godt, at de ikke ønsker at være ‘hende den anden’, uden selv at få andet end pik ud af den relation. :) Jeg tænker, at de fleste kvinder gerne vil føle sig set og hørt, føle at du giver dig tid, føle at du giver lidt af dig og har en oprigtig lyst, til hende som menneske, selvom det “bare” er sex. - det er faktisk muligt, uden at I sover sammen og går ud sammen. Men det er ikke en ukompliceret leg.. 

Det du tilsyneladende søger, det tror jeg er nemmere at finde en aften i byen, eller ja, ved at besøge en luder. - så er der intet på spil, for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at der er større succes på Victoria Milan end Tinder.

Er nemlig i samme situation som Jogge.

Jeg er så også en del i Dogging miljøet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 2 timer siden:

 

De eneste hvor det rent faktisk følelsesmæssigt kan lade sig gøre, er de piger der også er i forhold, men så har vi ikke nogle steder at være... 

Er du for nærig til at leje et værelse et sted? 

Vil anbefale dig at nøjes med gp´er - husk at det du betaler for der, er at kunne gå igen uden komplikationer :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 timer siden:

Jeg synes, at det handler meget om hvad du kan få? :huh: Helst uden, selv at give noget, intet handler om hvad du kan give, i en sådan relation. 

Det virker temmelig... naivt, at tro at det bare er at logge på Tinder og så står der en kø af vidunderlige kvinder, der brændende ønsker, at være sammen med en anden kvindes mand, som bare har sin pik at byde på. :D 

Jeg forstår godt, at de ikke ønsker at være ‘hende den anden’, uden selv at få andet end pik ud af den relation. :) Jeg tænker, at de fleste kvinder gerne vil føle sig set og hørt, føle at du giver dig tid, føle at du giver lidt af dig og har en oprigtig lyst, til hende som menneske, selvom det “bare” er sex. - det er faktisk muligt, uden at I sover sammen og går ud sammen. Men det er ikke en ukompliceret leg.. 

Det du tilsyneladende søger, det tror jeg er nemmere at finde en aften i byen, eller ja, ved at besøge en luder. - så er der intet på spil, for dig. 

Jeg er faktisk helt enig, men sådan er mange mænd i deres primitive tankegang som er styret af pikken, og hvor er det befriende at en GP tør bruge luder herinde, jeg troede ellers det var et fy ord herinde, men kommer måske an på hvilken mund ordet kommer ud af ;-) Ordet luder er ikke nødvendigvis nedladende i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 19 timer siden:

Jeg synes, at det handler meget om hvad du kan få? :huh: Helst uden, selv at give noget, intet handler om hvad du kan give, i en sådan relation. 

Det virker temmelig... naivt, at tro at det bare er at logge på Tinder og så står der en kø af vidunderlige kvinder, der brændende ønsker, at være sammen med en anden kvindes mand, som bare har sin pik at byde på. :D 

Jeg forstår godt, at de ikke ønsker at være ‘hende den anden’, uden selv at få andet end pik ud af den relation. :) Jeg tænker, at de fleste kvinder gerne vil føle sig set og hørt, føle at du giver dig tid, føle at du giver lidt af dig og har en oprigtig lyst, til hende som menneske, selvom det “bare” er sex. - det er faktisk muligt, uden at I sover sammen og går ud sammen. Men det er ikke en ukompliceret leg.. 

Det du tilsyneladende søger, det tror jeg er nemmere at finde en aften i byen, eller ja, ved at besøge en luder. - så er der intet på spil, for dig. 

Helt enig. Og deri ligger nok en stor forskel på mænd og kvinder. For jeg tror nok en kvinde der eftersøgte det sammme som mig, vil have en hel kø af mænd stående. Også selvom “hun kun havde sin fisse at byde på. :)

Det sjove ved det er at kvinderne faktisk står i kø (okay ikke så lang men 2-3 stykker), og at de tænder på tanken, sender frække billeder osv. Og når det så bliver konkret, så trækker de sig. Men okay jeg har godt nok fået nogle dejlige frække billeder og små film inden da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok tænder de fleste kvinder ikke på at være din go to pussy, når konen ikke gider uanset om det er indforstået derhjemme.;)

Det vidner om en vis naivitet, eller en forveksling mellem det virkelige liv og købesexverdenen, når mænd tror at man kan score uden at lægge arbejde i sagen. Medmindre du ligner Clooney eller har en bankkonto som dyne-Larsen, så skal du nok forvente lidt mere indsats end blot et match på en app - Tinder skaber muligvis kontakt, men de fleste kvinder spreder altså ikke bare lige benene for dig bare fordi i matcher på en app. Med det du leder efter(har selv været der) så er du bedre sat med swingerklubber og dertil relaterede datingsites - alternativt må du frem med pengene:mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, men det er da sjovt at en del mænd vil ha det fint med at være en kvindes “go to dick” når manden ikke lige vil derhjemme. Altså i disse tider hvor ligestillingen raser, og kvinder er så seksuelt frigjorte. 

Jeg har ingen problemer med det? Men muntre mig lidt over at løsningen med GP’er, som jeg troede var en lappeløsning, i virkeligheden nok er den optimale for mig, og sikkert for rigtig mange andre mænd også.  

Nå men jeg har da et par aftaler jeg lige skal se til før jeg forkaster det helt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo i perioder huseret på det infamøse Victoria Milan, og har da også haft heldet med mig op til flere gange. Der ER faktisk også kvinder i ægteskab derinde som søger lidt adspredelse i livet og lidt sex med en anden mand. Ikke kun falske profiler. :D 

Men jeg har også lært den kæmpe store fordel ved at søge elskerinde kontra at besøge en GP. For selvom en GP tænder for æggeuret og kan koste en familietur i Lalandia, så er det samtidig krævende både tidsmæssigt og følelsesmæssigt at engagere sig i en elskerinde. Der skal ikke kun knaldes, der skal også kommunikeres på alle mulige tidspunkter. Man skal gå ind i ‘projektet’ med stor vilje og gå-på-mod. Hvis man ikke gør det, så kan man kigge langt efter en elskerinde, og det kræver formentlig også mere end ét forsøg. Men sex kan være ekstremt godt uden man ser lønkontoen blive lænset.

Sammenlignet kan et besøg hos GP’en være et fredeligt og ukompliceret afbræk. Det er ren ferie og selvforkælelse i tidsrummet, og man mødes ikke med en GP med risiko for at blive afvist. Det er rart og komfortabelt - og den slags afklarede aftaler betaler man så for. 

Begge dele har fordele og ulemper, kræver noget forskelligt, men er bedst når man ikke bruger det af nød eller som flugt fra sit officielle liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 27/2/2018 at 14:21:

Min kone og jeg har erkendt at mit sexdrive er større end hendes, men at vi fortsat ønsker at leve sammen.

Ens sexdrive er ikke medfødt, men noget man kan styre og selv bestemme hvor stor det skal være. Hvorfor har du bestemt dig for at have et stort sexdrive?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Filosoffen skrev, for 5 timer siden:

Ens sexdrive er ikke medfødt, men noget man kan styre og selv bestemme hvor stor det skal være. Hvorfor har du bestemt dig for at have et stort sexdrive?

Jeg giver dig generelt ret i dine skrivelser og tanker, men man vælger sku ikke selv sit sexdrive. Hvordan man løser det, er derimod noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...