Hop til indhold
FookMiFookYu

Jenifer real babe with natural cup size 95 D - erfaringer?

Recommended Posts

Jeg fik dog besøgt hende i januar. Ja, hendes engelsk kundskaber er begrænsede og hun er mere buttet i virkeligheden. Dengang holdt hun til i samme lejlighed som Mercedes. Hun aflyste pludseligt vores aftale, da jeg nåede frem og sendte en SMS om, at jeg godt kendte den virkelige adresse på den rigtige side af gaden. Af en eller anden grund virkede dette mistænkeligt på hende, at jeg havde besøgt Mercedes der og vidste at hun, Jenifer, også holdt til der. Jeg burde være gået men var liderlig og magelig. Hun lod mig stå og blomstre nede på den trafikerede gade, men efter flere SMS’er blev jeg endelig lukket ind, eller rettere hun kom ned i morgenkåbe og lukkede mig ind. Ikke videre diskret (det samme gjorde Mercedes, da jeg besøgte hende). Jenifer, spillede bagefter dum og sagde, at det ikke var hendes skyld, at hun ikke ville lukke mig ind, da det var noget Mercedes havde bestemt. Åh, ja, helt sikkert.

Det er hendes fotos, men de må være nogle år gamle, da hun som sagt er mere buttet og slidt at se på i dag. Hendes blæs var middelmådigt. Dog har hun en flot stor barm, men babserne hænger en del, hvilket kan forklare, at hun ikke flasher dem noget mere åbenlyst på fotos. 

Efter at have holdt mig for nar, var det klart at Jenifer skulle ha’ en ordentlig kneppetur. Jeg får lyst til at bruge udtrykket “straffekneppes”, selv om det sikkert vil få radikale kernevælgere til at se rødt, eller få Mette Frederiksen, der ellers for tiden har nok i at passe formandsposten hos “kammeraterne”, til at hive sit korstog mod prostitution op af mølposen. Jenifer skal da også ha’ den ros at hun kunne klare en go’ rusketur uden at kny. Måske var det sprogbarrieren, der gjorde at hun virkede fraværende (også før den stenhårde københavnske baghyler), men hun virkede nu heller ikke som den mest kløgtige pige i klassen. Jeg kommer ikke igen.

 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...