Hop til indhold
underdog40

Fagre nye verden (Robot-gpérne kommer)

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Nope, dem der ligger døde under legen er der masser af i levende live, og helt gratis ;) 

 

Helt gratis, der har du squ været heldig, jeg har også oplevet sådanne i købebranchen, faktisk overvejede jeg om de skulle reanimeres, men da jeg tog affære og lagde an til mund-til-mund, viste de sig alligevel at være lidt i live. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
TheVoice skrev, Lige nu:

ja, man er da noget i stykke vej.   Der kan også idag vælges i mellem nogle programmer, så dukker ikke udelukkende taler dirty. 

Nå okay :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tvivler på at det på nogen måder kan erstatte de behov de får opfyldt typisk via købesex (nærvær, intimitet m.v.)  Til gengæld tror jeg at de personer der allerede synes det lyder spændende at kneppe en død dukke,  der måske kan sige "Ooooh baby i am so horny", at da vil det blive et hit i takt med at tale progremmer udvikles.   

Selvfølgelig kan de ikke erstatte en kvinde som ånder dig i øret og giver dig alt det kun et rigtigt menneske kan. Det er åbenlyst.

Men hvis du havde spurgt mig for bare et år siden om jeg troede der ville åbne et bordel med dukker i februar 2018 havde jeg grint dig op i dit åbne ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, Lige nu:

Selvfølgelig kan de ikke erstatte en kvinde som ånder dig i øret og giver dig alt det kun et rigtigt menneske kan. Det er åbenlyst.

Men hvis du havde spurgt mig for bare et år siden om jeg troede der ville åbne et bordel med dukker i februar 2018 havde jeg grint dig op i dit åbne ansigt.

En ting er jo at åbne et sådan sted, noget andet er jo at kunne gøre det til en forretning - Det må tiden jo vise, jeg kan have min tvivl. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

En ting er jo at åbne et sådan sted, noget andet er jo at kunne gøre det til en forretning - Det må tiden jo vise, jeg kan have min tvivl. :)

Apropos. Nu er jeg selv tidligere bankansat. Gad vide hvad jeg havde tænkt hvis jeg sad som rådgiver til et møde om et lån til den forretningsidé :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Apropos. Nu er jeg selv tidligere bankansat. Gad vide hvad jeg havde tænkt hvis jeg sad som rådgiver til et møde om et lån til den forretningsidé :) 

:D mon ikke du havde sagde "Øh hørte jeg rigtigt første gang"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...