Hop til indhold
Guest pedeped

Point Wellness Rødovre

Recommended Posts

Guest pedeped

Jeg har nu nogle gange været på dette sted: http://www.pointwellness.dk.

Steder ligger foran en skrotplads og ser ærlig talt lidt snusket ud udefra. Indendørs er der rent og pænt, omend jeg stadig undrer mig over hvad knallerten laver under sit dækken i indgangen. Rene pæne værelser, rene håndklæder og brikse med hårde madrasser, som jeg kan lide det. Og pigerne; over deres teenage-år, vel 35-40, søde og kompetente! Både udi massagen og de efterfølgende øvelser. Pigerne er i mine øjne væsentligt kønnere end på billederne, og man bliver altid modtaget med glæde og venlige kommentarer. Steder har min absolutte anbefaling!

Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pede,

Har du - eller andre - prøvet deres "Remedy-naga behandling"?

Den har jeg ikke hørt om før, men den lyder interessant, ku' ha' lyst til at prøve.

Den "teoretiske" baggrund kan jeg jo vælge at se bort fra, den er lidt for metafysisk til mig ;0)

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

Hej Pede,

Har du - eller andre - prøvet deres "Remedy-naga behandling"?

Næ, ikke mig. Jeg vidste ikke hvad det var, og ved det stadig ikke rigtigt, og da jeg spurgte svarede den små søde ved at lægge en hånd på mine ædlere dele og sige at det havde jeg vist ikke rigtig brug for... men udover at det skulle være en speciel massage mod impotens ved jeg stadig ikke hvad det er... og det viste sig ganske rigtigt senere at der ikke var brug for det...

Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

"Ekstraydelser, som ikke står på menukortet" er vist under alle omstændigheder og alle steder noget, man snakker om individuelt på stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale dette sted. Her blive man mødt af en smilende pige og får et stort kram

Her er pænt og rent. jeg har været her nogle gange og man får en dejlig og god massage her.

Jeg har fået massage af Pat, Be og Malee og man får virkelig en dejlig massage.

Jeg vil blive ved med at komme for man føler sig velkommen her. :D:D:D:D:D:D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig. Stedet har på kort tid udviklet sig til et af de bedste i byen, vedrørende rigtig massage. Og det andre er sagtens heller ikke dårligt, især hvis man er lige så yndig som gamle Bananas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...