Hop til indhold
Friskfyr41

Første gang

Recommended Posts

For første gang nogen sinde har jeg, efter måneders overvejelse, booket en tid hos en GP. Som midelalderene og overvægtig mand har der været mange tanker om, hvorvidt der overhoved er nogen der gider knalde med mig, ud over min kone og om pigerne vil mene at det er absurd at knalde med en som mig og om det egentlig ikke mest af alt, ville være synd for dem.

Det må nu briste eller bære men jeg har en tro på at det bliver en god oplevelse og jeg er nød til at få det prøvet af. 

Jeg vil dog værdsætte gode råd om alt lige fra ankomst til afgang, og meget gerne fra glædespigerne også.

Det skal nævnes at jeg har bestilt tid hos et annerkendt sted i storkøbenhavn med danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Friskfyr41 skrev, for 6 minutter siden:

For første gang nogen sinde har jeg, efter måneders overvejelse, booket en tid hos en GP. Som midelalderene og overvægtig mand har der været mange tanker om, hvorvidt der overhoved er nogen der gider knalde med mig, ud over min kone og om pigerne vil mene at det er absurd at knalde med en som mig og om det egentlig ikke mest af alt, ville være synd for dem.

Det må nu briste eller bære men jeg har en tro på at det bliver en god oplevelse og jeg er nød til at få det prøvet af. 

Jeg vil dog værdsætte gode råd om alt lige fra ankomst til afgang, og meget gerne fra glædespigerne også.

Det skal nævnes at jeg har bestilt tid hos et annerkendt sted i storkøbenhavn med danske piger.

Det er meget meget simpelt.

Vær venlig, respektfuld, god opførsel, gør ikke noget du ikke selv ville bryde dig om. Hold dig til danske piger. Så er du i de fleste tilfælde garanteret en god oplevelse. Hvis det skal være rigtig godt, så gå efter de piger der har oplyst alder til slutningen af 20-erne, start 30. De er som regel lidt ældre end det. Min erfaring er, at de helt unge piger blot ligger som en halv død Barbie dukke, hvor i mod de lidt mere erfarne piger, kan give en helt fantastisk oplevelse.

Og vigtigst af alt, og sig ikke du IKKE blev advaret; lad være at starte på det her pis, for der er stor risiko for du bliver afhængig af det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap af, slap af OG slap af.

Vær dig selv og pas på med at skrue forventningerne for højt op i starten. Både til din egen præstation og pigens, så bliver du i hvert fald ikke skuffet.

De færreste fyre kan kneppe som en durracel kanin i timevis og sprøjte på kommando.  Og de færreste piger kan sno sig i alle mulige og umulige stillinger og samtidig se godt ud, smile og være der 110 % for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg kan sige at jeg også er omkring de 40 år og overvægtig. Jeg har efterhånden rundet de 50+ besøg hos gp'er og kun oplevet få decideret dårlige besøg. Mange her inde taler om at vælger du dansk, så går du aldrig galt i byen. Det kan godt være at det er rigtigt for dem, men jeg har heller aldrig haft en dårlig oplevelse med en pige der IKKE talte dansk. 

Du skal vælge de piger der reklamerer med kæreste oplevelser(gfe) og som har fået gode anmeldelser her på siden. Som hovedregel skal du  gå uden om dem der reklamerer med åbent 24 timer i døgnet. jeg ville nok råde dig til at vælge de piger der skriver at de er sidst i tyverne eller start trediverne. Der er en chance for at de rent faktisk tænder på dig, selvom du ikke er den kønneste på blokken. En 20 årig tænder næppe på dig, medmindre hun har en fetich for ældre mænd. 

Hygiejnen er det vigtigste. Altid god ånde, trim dit hår for neden, altid tage imod bad når du kommer.

Det kan godt være det ikke hjælper alle med de her råd, men det har virket for mig i knapt 2 år nu og jeg er hverken blevet yngre eller tyndere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode råd og opmuntning/advarsler.

Jeg er lige kommet hjem fra mit besøg hos den lækreste gp. Jeg blev taget rigtig godt imod og havde en virkelig god halv time og jeg skal da love for at hun kunne give et blowjob som jeg aldrig før har prøvet, det bliver ikke sidste gang jeg har været på grissebassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Friskfyr41 skrev, for 6 minutter siden:

Tak for de gode råd og opmuntning/advarsler.

Jeg er lige kommet hjem fra mit besøg hos den lækreste gp. Jeg blev taget rigtig godt imod og havde en virkelig god halv time og jeg skal da love for at hun kunne give et blowjob som jeg aldrig før har prøvet, det bliver ikke sidste gang jeg har været på grissebassen.

Det lyder sku godt. Har du lyst til at fortælle hvem du mødte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr41 skrev, for 14 timer siden:

Jessi Jade fra Seduction Girls, en rigtig sød pige med en virkelig stram krop og rigtig lækre omgivelser.

Og det fede er, at du overhovedet ikke behøvede at bekymre dig om, om personen bag Jessi Jade skulle mene at det er absurd at knalde med en som dig :wacko:

Du vil så heller aldrig kunne finde ud af det...

Og tillykke med din indtræden i sex-misbrugernes verden. Her får du rig mulighed for fuldkommen at smadre den forbundethed der normalt er mellem ens følelser og seksualitet, og derved udvikle en dejlig kold, kynisk og sygelig seksualitet. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Filosoffen skrev, den 01/03/2018 at 14:21:

Og det fede er, at du overhovedet ikke behøvede at bekymre dig om, om personen bag Jessi Jade skulle mene at det er absurd at knalde med en som dig :wacko:

Du vil så heller aldrig kunne finde ud af det...

Og tillykke med din indtræden i sex-misbrugernes verden. Her får du rig mulighed for fuldkommen at smadre den forbundethed der normalt er mellem ens følelser og seksualitet, og derved udvikle en dejlig kold, kynisk og sygelig seksualitet. God fornøjelse.

Sjovt... Jeg er selv blevet så meget MINDRE kynisk i min seksualitet efter jeg kom ind i denne verden og så hvor mange søde og dejlige mænd der faktisk er til, men sådan er vi så forskellige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...