Gæst Skrevet 25. Februar, 2018 I dag i radioen hørte jeg et nummer jeg genkendte for nogle år siden. Jeg var sammen med en italiensk gp på et hotel i London. Musikken spillede og alt var godt. Inden action bad hun mig om at sætte et bestemt nummer på. Som fuck-sang virkede nummeret... Rolig, mediterende indledning der kulminerer i vildskab. Tracket var: Angel med Massive Attack. Hvad er Jeres bud på bedste fuck-sang? /DB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poptrold 247 Skrevet 25. Februar, 2018 I mine unge dage brugte jeg Ravel’s Bolero eller soundtracket fra The Big Blue. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2018 Ratata skrev, for 17 minutter siden: Insatiable Ja, så er vi ude i GFE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 25. Februar, 2018 Doingbusiness skrev, for 1 minut siden: Ja, så er vi ude i GFE Er vi ikke altid det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnnaPigenKBH 142 Skrevet 25. Februar, 2018 Fuck you betta - neon hitch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskfyr 97 Skrevet 25. Februar, 2018 Mange gode ... shine bright like a diamond .... knocking on heavens door ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 278 Skrevet 25. Februar, 2018 Enigma - Return to innocence. Eller her, lidt til den komiske side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2018 Ratata skrev, for 8 minutter siden: Er vi ikke altid det ? Ikke altid - ved ikke hvor godt den ville virke til Deep throat, anal mv..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poptrold 247 Skrevet 25. Februar, 2018 Notch Johnson skrev, Lige nu: Enigma - Return to innocence. Eller her, lidt til den komiske side. LOL. Har ikke hørt 2LiveCrew i tæt på 25 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dingo. 1196 Skrevet 25. Februar, 2018 Den bedste musik for mig, er kvindens stønnen. Et nr. jeg dog finder sexet er dette her. Hess Is More - Yes Boss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 25. Februar, 2018 Har fået mit bedste og mest uforglemmelige sex til det her, prøv det! Psytrance mix Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 25. Februar, 2018 MrLovaLova skrev, for 36 minutter siden: Har fået mit bedste og mest uforglemmelige sex til det her, prøv det! Psytrance mix DET lyder interessant! Med hvem var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 25. Februar, 2018 Hvis man ikke får mindreværdskomplekser af lidt sort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 25. Februar, 2018 To styks med Frank Zappa: Dynamoh Hum og Dirty Love. De virkede og jeg fik kneppet vennens kæreste (min debut) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Februar, 2018 Her er et elsk mig straks nummer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2018 Et andet GFE-nummer jeg har haft stor fornøjelse af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 25. Februar, 2018 Samson skrev, for 6 timer siden: DET lyder interessant! Med hvem var det? En møgfræk elskerinde på 24 jeg havde i et par måneder, det var s... vildt, jeg havde flere gange nærmest blackout når jeg fik orgasme. Nu stod der jo bedste fuck-sang? Jeg bemærker at flertallet af sangene i denne tråd er kæreste/elske-med sange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 27. Februar, 2018 Han du holde tempoet alle 39 min, så behøver du aldrig mere betale for sex Og den her, om ikke anden kan man se på videoen, hvis hende du er sammen med er for kedelig : www.xvideos.com/video25905643/ggg_girls_music_video_4_turn_down_for_what Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 28. Februar, 2018 Samson skrev, for 21 timer siden: Han du holde tempoet alle 39 min, så behøver du aldrig mere betale for sex Og den her, om ikke anden kan man se på videoen, hvis hende du er sammen med er for kedelig : www.xvideos.com/video25905643/ggg_girls_music_video_4_turn_down_for_what Kæft nogle fede sange til at kneppe vildt, det skal da prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg