Hop til indhold
Guest karl47

gp med tatoo anbefaling søges

Recommended Posts

Guest karl47

som overskriften   , så søger jeg en slank pige ,godt med tatoos. pigen skal være etnisk dansk.da jeg er blevet træt af div romaer.ungarer,polakker..osv    look like   anni-angel   fra my dirty hobby,   stram  krop og resten skal også være stram........ alder på pigen er ikke afgørende.

anni-angel-geburtstag-anniangel-camgirl-eronite.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest karl47
Lolababe skrev, for 32 minutter siden:

Hvor i landet søger du? 

sjælland og øerne  ,det er der efterlysningen er ,,,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lytter lige med her.

For år tilbage i Brøndby Strand annoncerede en ret tatoveret dansk "fitness-pige" med privatbesøg hos hende. Slank og meget veltrænet. Måske kender/kan du huske hende, karl47, når slanke, tatoverede, danske piger er din interesse?

Jeg ved ikke, om hun fortsat er aktiv, men jeg blev pga. efterlysningen mindet om hende og kunne egentlig godt tænke mig et genbesøg. Beklager, at jeg ikke kan bidrage med konkret forslag, men måske kan min post her kaste lys over, om nævnte pige er aktiv p.t.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lolababe
karl47 skrev, for 1 time siden:

sjælland og øerne  ,det er der efterlysningen er ,,,

Okay jeg kunne ikke lige det på min mobil. Luna på Cassiopeia er tatoveret og slank. Ved også Emma er tatoveret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest karl47
Lolababe skrev, for 8 minutter siden:

Okay jeg kunne ikke lige det på min mobil. Luna på Cassiopeia er tatoveret og slank. Ved også Emma er tatoveret 

takker ser på det/dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest karl47
Swoosh skrev, 1 time siden:

Jeg lytter lige med her.

For år tilbage i Brøndby Strand annoncerede en ret tatoveret dansk "fitness-pige" med privatbesøg hos hende. Slank og meget veltrænet. Måske kender/kan du huske hende, karl47, når slanke, tatoverede, danske piger er din interesse?

Jeg ved ikke, om hun fortsat er aktiv, men jeg blev pga. efterlysningen mindet om hende og kunne egentlig godt tænke mig et genbesøg. Beklager, at jeg ikke kan bidrage med konkret forslag, men måske kan min post her kaste lys over, om nævnte pige er aktiv p.t.

ja husker hende,tror hun er stoppet desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
karl47 skrev, den 25/2/2018 at 09:05:

som overskriften   , så søger jeg en slank pige ,godt med tatoos. pigen skal være etnisk dansk.da jeg er blevet træt af div romaer.ungarer,polakker..osv    look like   anni-angel   fra my dirty hobby,   stram  krop og resten skal også være stram........ alder på pigen er ikke afgørende.

http://www.romantica.dk/profil.php?id=71

http://www.sexyclub.dk/girls/rikke/index.php

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/rikke/index.php

http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/rikke/index.php

Rikke opfylder vist en god del af dine ønsker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rollespilsmand
Angelina Angel skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har ret mange - men jeg har lidt flere kurver end hende han henviser til :rolleyes:

Du er ellers helt perfekt søde. Måske jeg skulle se at finde tid til at besøge dig igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxhard skrev, den 14/3/2018 at 00:22:

http://www.romantica.dk/profil.php?id=24

jennifer på romantica opfylder tattookravet

Uhh.. Jeg har kun tre små tekster tusset sweets:D.. Så desværre passer jeg nok ikke ind i kravende.. 

Men som pigeforskeren nævner har Rikke mange tusser.. Meget smukke tusser.. Og hun er så fantastisk skøn udover det.. Hehe.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 13/3/2018 at 18:05:

God fornøjelse med Rikke. - Hun er rigtig sød at fordybe sig i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
karl47 skrev, den 25/2/2018 at 09:05:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 time siden:

Og rigtig stram at trænge ind i.

Hun er ikke genert når hun først får munden omkring din erigerede pik

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor genopliver I en 1½ år gammel efterlysning med forslag som er helt irrelevante for efterlysningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...