Hop til indhold
Guest Dansk brunette

Privat GangBang

Recommended Posts

Guest Dansk brunette

Jeg ved godt det er ret svært for fyre og forstå at der er nogen der kan finde på og sætte et GangBang op som slet ikke kommer til at koste det mindste, men det er altså tilfældet hos mig. 

Jeg er bare i hopla og vil smitte mit humør af på fyrene. 

Jeg invitere hermed 5 fyre inden for i mit private rammer. Det bliver i postnr 7870 Roslev og de 5 fyre jeg gerne vil bruge tiden sammen med forventer jeg at de er;

Alder 30-55 år

Du er normalvægtig +/- et par kg gør ikke noget

Du ønsker diskretion, ligesom jeg selv forventer.

Du medbringer de kondomer som du mener du får brug for. Og benytter dem ved samleje, har du ingen kondom, så er der intet sex.

Jeg sutter gerne uden kondom. 

Analsex er udelukket. 

De som ikke ved hvordan jeg ser ud og er som person, så får hermed en beskrivelse af hvordan jeg ser ud og er.

Alder 20 år

højde 1.62cm

erotisk buttet ca 75 kg siger vægten

naturlige 75E skåls bryster

rund fast numse og glat mis

Jeg tænker nok at tema´ et for GangBang´ et bliver skolepige looket med rottehaler, frækt lingeri, stilleter.

Dagen bliver på Torsdag kl 12.

Så er der lige et par dage at fyrene kan overveje om de har tid og lyst til at deltage.

Og så den kedelige del.

Lad være med at melde dig til og blive væk, det er efterhånden et fænomen som er kendt. Så jeg bliver nødt til at sige det på denne måde, det er kun de 5 første fremmødte fyre der lukkes indenfor.

Send en PM til mig, hvis dette frister dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 25 minutter siden:

Jeg ved godt det er ret svært for fyre og forstå at der er nogen der kan finde på og sætte et GangBang op som slet ikke kommer til at koste det mindste, men det er altså tilfældet hos mig. 

Jeg er bare i hopla og vil smitte mit humør af på fyrene. 

Jeg invitere hermed 5 fyre inden for i mit private rammer. Det bliver i postnr 7870 Roslev og de 5 fyre jeg gerne vil bruge tiden sammen med forventer jeg at de er;

Alder 30-55 år

Du er normalvægtig +/- et par kg gør ikke noget

Du ønsker diskretion, ligesom jeg selv forventer.

Du medbringer de kondomer som du mener du får brug for. Og benytter dem ved samleje, har du ingen kondom, så er der intet sex.

Jeg sutter gerne uden kondom. 

Analsex er udelukket. 

De som ikke ved hvordan jeg ser ud og er som person, så får hermed en beskrivelse af hvordan jeg ser ud og er.

Alder 20 år

højde 1.62cm

erotisk buttet ca 75 kg siger vægten

naturlige 75E skåls bryster

rund fast numse og glat mis

Jeg tænker nok at tema´ et for GangBang´ et bliver skolepige looket med rottehaler, frækt lingeri, stilleter.

Dagen bliver på Torsdag kl 12.

Så er der lige et par dage at fyrene kan overveje om de har tid og lyst til at deltage.

Og så den kedelige del.

Lad være med at melde dig til og blive væk, det er efterhånden et fænomen som er kendt. Så jeg bliver nødt til at sige det på denne måde, det er kun de 5 første fremmødte fyre der lukkes indenfor.

Send en PM til mig, hvis dette frister dig.

 

Hvor er i bare heldige deroppe højt mod nord..dette er jo en ones  in a life time expirience. Et GB som udelukkende er sat op af lyst, og ikke koster en krone. Det kan da næsten kun gå godt, specielt også når det er 110% af lyst og intet andet ;-)  Ønsker alle i 5 heldige fyre en rigtig god dag deroppe, og selvfølgeligt ønsker jeg også dig Brunette en super skøn oplevelse, og håber fyrene forkæler dig rigtigt meget. Du fortjener da i det mindste en flot buket blomster som værtindegave, for din smukke gestus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 2 timer siden:

Øv, er nok 20 kg over normalvægten.

Så er det da bare en tur på toilettet - så er den klaret :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
youngatheart skrev, for 9 timer siden:

Hvor er i bare heldige deroppe højt mod nord..dette er jo en ones  in a life time expirience. Et GB som udelukkende er sat op af lyst, og ikke koster en krone. Det kan da næsten kun gå godt, specielt også når det er 110% af lyst og intet andet ;-)  Ønsker alle i 5 heldige fyre en rigtig god dag deroppe, og selvfølgeligt ønsker jeg også dig Brunette en super skøn oplevelse, og håber fyrene forkæler dig rigtigt meget. Du fortjener da i det mindste en flot buket blomster som værtindegave, for din smukke gestus.

Alt hvad jeg foretager mig er kun når lysten er til stede, om det så er gratis eller koster. Og havde det ikke været fordi jeg sad på scor og så hvor mange useriøse der gemmer sig derovre, så var det der jeg havde trukket i fyrene. Det er så bare ikke tilfældet.

Om det så havde kostet en 500 kr, så var det også af lysten som drev mig. Men kommer jeg derop, hvor de skal koste hvis man skulle havde analsex og sex uden gummi for et tillæg, så var det ren galskab.

Jeg takker mange gange for dine ord og jeg håber selv at der står 5 fyre på stedet og disse bliver lukket ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja desværre er jeg for gammel og vejer for meget og desuden hvem gider køre til en evt lukket dør 

Man kunne jo lyve om alder og vægt og så blive afvist i døren

Håber I får et godt event 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 2 timer siden:

Øv er ikke for gammel men ved ikke hvad en normal vægt er:D

”1.62 75kg” Godt! Det må betyde at jag er normalvægtig, 1.87 99kg (tom en kilo til gode). Eller det er o-lige måttstock på mænd og kvinder? :huh:

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 54 år og deltager gerne torsdag kl 12.00. Har erfaring fra tidligere GB. Men det er surt at køre fra Silkeborg og så er der mere end 5 mænd og man bliver ikke lukket ind. Hvordan får man garanti for at komme ind. Er 100 % SERIØS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

I kan da godt få af vide herinde at det er aflyst, mon fyrene så vil læse det. De læser det ihvertfald når jeg skriver det i den PM som jeg bad fyrene skrive og ikke herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...