Hop til indhold
Ginne

Claire i Flensburg

Recommended Posts

Så måtte jeg afsted og have tantra massage. Denne gang havde jeg en god veninde med. Hun fik 2 timer tantra og var vild begejstret.

Jeg vandrede så rundt i byen. Måtte jo ikke være med.

Men det blev også min tur. Fantastisk synes hun bliver bedre og bedre. Blidt og indføling som det skal være. Gik derfra fyldt op med energi. Måske jeg når en tur mere. Hun fortalte hun skulle være der 3 uger dennegang.

Måtte grine da hun indledningsvis fortalte at sidst hun var der. At der kom en mand der gik igen. Begrundelse at hun ikke var den på billederne i sexnord.de . Men jeg kan bekræfte det er hende 100%. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle forbi Flensborg for nogle uger siden og var lige forbi Claire.
Det er ikke som noget jeg ellers har prøvet. Er fransktalende og vi snakkede fransk sammen og det var en fantastisk oplevelse. Hun går hele kroppen igennem. Hun tror selv på at hun er en "force de nature" og hun er ikke helt forkert på det. Eneste var at da jeg skulle møde med en af mine venner sagde han "jeg siger ikke noget til din kone" - fordi jeg duftede åbenbart meget af kvinde...
Synes hendes comms er lidt kortfattede og det var svær at finde ind til hende pga de underlige telefonsignaler I byen - men det lykkedes. Fik fuld valuta for pengene og det var da herligt at tale fransk igen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der igen aftalt en tid hos Claire.

glæder mig meget. Hun er en fantastisk dygtig tantra massør. At hun så også har en lækker krop, tidligere model i Paris, gør jo ikke oplevelsen dårligere.

hun skrev at hun er i Flenburg de næste 14 dage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det igen til en 2 timers tantra. Hvor er hun bare god. Blid og arbejder energien op.

Man  er ikke i vivl om at hun har en god uddannelse indenfor tantraen. Og nej der er ikke sex i det. 
Hun fortalte mig at hun endelig kommer til Danmark nærmere bestemt Århus først i November.

Men bare en uge. Men mon ikke jeg lige når en tur mere. Er blevet noget afhængig af det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

22 ud af 31 posts i denne tråd er fra samme person. Det begynder at stinke langt væk af reklame - og hvis det ikke er, så har vi andre fattet budskabet, at du er glad for hende... lad nogle andre anmelde hende i stedet, så dine positive oplevelser kan blive underbygget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 23 minutter siden:

lad nogle andre anmelde hende i stedet,

Det står jo enhver frit for ;) men ingen kan jo tvinge nogen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden:

Det står jo enhver frit for ;) men ingen kan jo tvinge nogen

 

Jeps - men bare fordi at man kan lide en pige, behøver man ikke blive ved og ved med at poste omkring hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, den 10.10.2019 at 11:39:

22 ud af 31 posts i denne tråd er fra samme person. Det begynder at stinke langt væk af reklame - og hvis det ikke er, så har vi andre fattet budskabet, at du er glad for hende... lad nogle andre anmelde hende i stedet, så dine positive oplevelser kan blive underbygget 

Ifølge hende kommer der mange danske mænd der. Men de har nok ikke lyst til at skrive om deres oplevelser. Desværre.

Men måske det ændrer sig når hun kommer til Århus. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...