Hop til indhold
jydefyren

Modne Bettina ved Vejle?

Recommended Posts

Bettina er ok, men måske lidt uengageret.

Til gengæld er det ikke det mest rene sted jeg har været. Er i tvivl om, der bliver skiftet lagen mellem kunderne.

Bettinas personlige hygiejne fejler derimod intet. Det var lækkert at slikke hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har endnu aldrig hørt om steder som skifter lagen mellem kunderne. Hold da op en evig vask der må være. Det normale er at der bliver skiftet lagen efter hver endt vagt/ vagtskifte eller ved "uheld" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kar en pointe, men så har jeg normalt oplevet, at der er blevet lagt et rent håndklæde på. Her var der tale om. at der allerede så ud til at være pletter, og det virkede så nusset, at jeg rent privat havde haft skiftet tidligere.

Bettina har forøvrigt skiftet navn til Hanne, uvist af hvilken grund, for billeder og annoncering er genkendelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har endnu aldrig hørt om steder som skifter lagen mellem kunderne. Hold da op en evig vask der må være. Det normale er at der bliver skiftet lagen efter hver endt vagt/ vagtskifte eller ved "uheld" :D

Der fik jeg så lige en nedtur. Det er da ekstremt ulækkert. Vasker i piger jer heller ikke mellem hver kunde - ud over mellem benene???

Der hvor jeg kommer mest (og som ikke vil nævnes på div. fora) dufter der dejligt af nyvaskede lagner og håndklæder. Man kan også se folderne i lagnet. Men det er s´følig også et thai sted.

Iøvrigt kommer diverse linnedservice steder gerne og leverer nye lagner, håndklæder osv. for en meget beskeden pris. Mener det er under en 10´er for et lagen. Det er der vel nok råd til Sanne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som bn1958 også skrev, så ligger man de fleste steder et stort håndklæde over lagnet inden legen går igang. Dette skal imidlertidigt ikke dække over et beskidt lagen, men netop for at lagen ikke skal skiftes konstant. Jeg håber så sandelig pigerne selv eller deres tlf piger tjekker om et lagen er beskidt og øjeblikkelig får det skiftet. Ser I som gæster et beskidt lagen, så er I da i Jeres fulde ret til at be om et rent. Personligt skifter jeg håndklæder mellem hver gæst, men jeg har desværre læst i diverse anmeldelser at dette ikke er tilfældet for alle. Så ser I som gæster en pige pænt ligge det brugte håndklæde sammen og anrette det på sengen igen, så syntes jeg bestemt I bør nævne det. Adddrrr.

At få lagen og linnedservice koblet på de forskellige klinikker, det tror jeg desværre ikke kommer til at ske. Klinikkerne vil se det som alt for dyr en udgift. Pigernes udgifter vil også stige voldsomt og jeg tror simpelthen ikke på at ret mange piger vil betale mere i husleje, end de i forvejen alt for høje udgifter vi allerede nu betaler på klinikkerne.

Hvad angår pigernes renlighed og vask mellem gæsterne, det syntes jeg ikke kan sammenlignes med skiftning af lagner. Ser, lugter eller hører I om piger der ikke kan finde ud af at vaske sig mellem hver gæst, ja så håber jeg så sandelig at I går i en STOR bue udenom.

Lækker og god hygiejne er altså bare et must i denne branche og det gælder BEGGE veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sanne tak for respons. Stadig synes jeg der er ulækkert der ikke bliver skiftet lagen. Lækkert med rent håndklæde, men det dækker jo ikke sengen. Hvis der er lidt gang den - og det er der sikkert med dig - så kommer man nemt udenfor lagnet. Det vil altså ikke koste ret meget at få linnedservice på. Faktisk tror jeg det er billigere end telefondamen bruger tid på at vaske, købe maskine, tørre i el forbrugende tumbler osv oav. Er enig i det er for dyrt for jer at leje jer ind på klinikkerne, men i kan jo også stille krav. Der er sgu da jer der skaffer indtægterne.

Ja renlighed går begge vegne. Derfor undrer det mig også at ikke alle klinikker tilbyder bad til kunden før og efter. Jeg vil da have det bedst med at være nybadet når jeg skal nyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...