Rejsenetværk 9744 Skrevet 24. Februar, 2018 (edited) Jeg har for år tilbage oprettet tråde om fællesbrunch mm, hvor oplægget har været at man tilkendegav sin interesse for deltagelse i tråden, og hvor vi mødte op og fandt ud hvem de andre var på dagen. Det var hyggeligt for dem der ville deltage, og man skrev om det i tråden før og efter. Mange valgte nok af samme grund ikke at deltage. Det er ikke mit ærinde med denne tråd, men jeg har en hang til brunchbuffet i den dyrere ende af skalaen, og for tiden kan jeg ikke rigtigt lokke vennerne, og da slet ikke med kort varsel. Så jeg spørger her om nogle fra chatten eller fra forum vil med her: Søndag den 25/2 kl 12 00: Hvis ja, så send mig en PM, og vi aftaler nærmer på pm. Dog vil man i princippet kunne møde, også andre end jeg, hvis flere vil med, så det må man være indstillet på. Jeg tør ikke bestille bord, og det bliver på chancen at vi gør det, hvis nogle vil med. Hvis der er udsolgt må vi finde et andet sted, i såfald nok knap så eksklusivt, men der er mange gode alternativer. Tivoli View Weekendbrunch I Tivoli View Restaurant på 11. sal tilbyder vi en lækker weekendbrunch med spektakulær udsigt over København. Vores luksuriøse brunchbuffet byder på et væld af udsøgte delikatesser og smagsoplevelser ud over det sædvanlige. Nyd en ekstraordinær brunchbuffet på Tivoli Hotel i København og del oplevelsen med venner, familie og din bedre halvdel. Der er mulighed for bordreservation hver lørdag og søndag fra kl. 11:30 – 14:00. Pris pr. person DKK 375 kr https://www.tivolihotel.dk/familie-storbyferie-tivoli-hotel/restauranter/tivoli-view-weekendbrunch/ Skip mig en pm, hvis I er interesseret. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 25. Februar, 2018 af Stabilizer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 24. Februar, 2018 Det lyder da som verdens bedste idé! Dog i den forkerte ende af landet. Men der er nok andre der kan så. Kunne også være sjovt hvis en gp ville med. Men mon ikke stemningen måske så ville ændres Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 268 Skrevet 24. Februar, 2018 Lyder hyggeligt, men kan ikke på det tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 24. Februar, 2018 Lyder som en hyggelig mulighed for at møde andre her fra. God fornøjelse til dig og dem der skal med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. Februar, 2018 Det er for kort varsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 24. Februar, 2018 Fin ide, men jeg forudser en meeeget lang tråd, hvis alle der IKKE kan, skriver et svar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 24. Februar, 2018 Ja det var et meget kort varsel, men jeg har en ret umulig kalender pt. Så nu foreslår jeg søndag den 25/3 i stedet, så send en pm, eller skriv i privaten hvis vi mødes i chatten Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnnaPigenKBH 142 Skrevet 25. Februar, 2018 (edited) Hvis i laver noget lignende i fremtiden må i gerne give mig besked Redigeret 25. Februar, 2018 af AnnaPigenKBH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 25. Februar, 2018 (edited) @AnnaPigenKBH Jeg/vi har tidligere arrangeret brunch i København, og også en enkelt gang eksklusiv fiskebuffet i Rågeleje. Interesserede skrev i tråden at de ville komme, og vi udvekslede hvor på pm. Og bagefter skrev vi om det i tråden, hvor hyggeligt det havde været. Det var arrangementer, hvor vi fandt sammen på stedet, men også hvor andre gæster kunne bemærke hvilket selskab vi var, hvis de lyttede efter. Det har formentlig afholdt nogle interesserede i at møde op. Derfor lægger jeg op til at I kan skrive en PM, uden at skrive noget i tråden, hverken før eller efter at vi mødes. Så tager vi den derfra, uden at nogen behøver at vide hvem der deltager, med mindre de selv vælger at give sig tilkende i tråden. Men husk, at der hvor vi mødes, vil der være risiko for at vi bliver bemærket af andre gæster, og kan man ikke leve med det, er det nok bedst ikke at møde op. Måske man skal prøve at arrangere et eller andet tys tys, og meget lukket en gang ved lejlighed, men så vil jeg gerne have hjælp til det, hvis vi gør det. Men stadig væk, jeg er frisk på luksusbrunch uden bordbestilling på Tivolihotel søndag den 25/3. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 25. Februar, 2018 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 25. Februar, 2018 Må hellere lige få meldt ud jeg ikke kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 25. Februar, 2018 Trinetease skrev, den 24/2/2018 at 10:57: Det er for kort varsel det er den 25 i 3 , det er om mere end en måned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 25. Februar, 2018 @decamaron Jeg havde oprindeligt oprettet tråden med 1 dags varsel til den 25/2. Nu hvor jeg har foreslået den 25/3, har en moderator med min accept ændret overskriften til den 25/3. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. Februar, 2018 Rejsenetværk skrev, for 20 minutter siden: @decamaron Jeg havde oprindeligt oprettet tråden med 1 dags varsel til den 25/2. Nu hvor jeg har foreslået den 25/3, har en moderator med min accept ændret overskriften til den 25/3. Venlig hilsen Rejsenetværk Hej Rejse. Håber du får, stablet det på benene. Og i får, en dejlig og hyggelig Brunch d 25 marts. Ja Kan,sige jeg, ikke kommer God søndag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg