Hop til indhold
Dinosdk69

Den 13. måned - Febuar

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Det er den nye ordbog :) Men jeg tror vi holder os til den gamle, så jeg kigger på det ;) Tak for observationen. Det tog alt for lang tid for mig selv at forstå dit spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Desværre tog det kun et par sekunder at rette, men umiddelbart flere år at finde fejlen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange ville der mon være, der faldt i, hvis en pige annoncerede med en gratis tur den 30. februar? Eller den 31. april? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Hvor mange ville der mon være, der faldt i, hvis en pige annoncerede med en gratis tur den 30. februar? Eller den 31. april? :D

Æhm, reddi reddi mange! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Æhm, reddi reddi mange! :P 

Uden tvivl. Og lemminge-effekten vil som et typisk dansk folkefænomen bidrage yderligere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Hvor mange ville der mon være, der faldt i, hvis en pige annoncerede med en gratis tur den 30. februar? Eller den 31. april? :D

Altså jeg tænker reelt man kan bilde en mand alt ind, så længe man på samme tid roder lidt med hans sexfantasi. Hvilket jeg skal huske næste gange jeg får Eroguide.dk til at gå ned pga. en fejl i min kode :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 8 minutter siden:

Altså jeg tænker reelt man kan bilde en mand alt ind, så længe man på samme tid roder lidt med hans sexfantasi. Hvilket jeg skal huske næste gange jeg får Eroguide.dk til at gå ned pga. en fejl i min kode :)

Du er da bare en dejlig M/K :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Du er da bare en dejlig M/K :)

Virkelig dårlig stil. Men det er jo sådan jeg desværre ofte ser transkønnede blive behandlet herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 4 minutter siden:

Virkelig dårlig stil. Men det er jo sådan jeg desværre ofte ser transkønnede blive behandlet herinde.

Udskyld, men mine intensioner var faktisk de bedste.

Jeg ville påskønne dit arbejde herinde, men jeg kan godt se, at du som transkønnet kan komme lidt i uføre. Det var ikke min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...