Hop til indhold

Søger sex med et par HJÆLP !!!

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen.

Som titlen også siger, så har jeg længe gået med tanken om, at dyrke sex med et par :) Har prøvede swingerklub m.m, men det er så bøvlet, da der skal skrives frem og tilbage og nogle svar aldrig tilbage på de beskeder man skriver. Så derfor heller ringe direkte til dem og få en aftale i hus :)

Ville høre, om i kunne hjælpe mig. Søger par til alt form for sex. Alder er lige meget, men skal dog være på Sjælland og helst nær København´s området :)

Håber i kan hjælpe mig.

Forsat rigtig god fredag / weekend

Mvh

BigLoad

Skrevet

Hvis du kommer over Fyn en dag sender du bare en pb:-) så kan jeg hjælpe dig med din drøm.. mvh ham med den liderlige kone..

Skrevet
Fynfyr86 skrev, for 2 timer siden:

Hvis du kommer over Fyn en dag sender du bare en pb:-) så kan jeg hjælpe dig med din drøm.. mvh ham med den liderlige kone..

Gælder det også for mig ? *SF

Skrevet
  • Author
Fynfyr86 skrev, for 7 timer siden:

Er hermed noteret Fynfyr86 ;)

Skrevet
pdrhan skrev, for 20 timer siden:

Gælder det også for mig ? *SF

Ja da... det gælder for alle;-) send PB..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.