Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har afprøvet Nat, og det var en meget god oplevelse! Meget flotte bryster! Jeg har skrevet en længre anmeldelse, hvis du søger på Adelgade.

Tror ikke jeg har læst noget om de andre piger på Adelgade 108, Dada og Pim... kunne være interesant at høre om der er nogen herinde der har erfaringer med dem :) 

Skrevet
  • Author

Takk Minute-man. 

Vad kan man förvänta sig av Pat? Får man känna på hennes bröst? Kan man få handjob eller blowjob?

Skrevet
Leif1 skrev, for 5 timer siden:

Takk Minute-man. 

Vad kan man förvänta sig av Pat? Får man känna på hennes bröst? Kan man få handjob eller blowjob?

Jeg fik et handjob! Jeg fik også lov til at føle på hendes røv og patter :D

Skrevet
minute-man skrev, for 7 timer siden:

Jeg har afprøvet Nat, og det var en meget god oplevelse! Meget flotte bryster! Jeg har skrevet en længre anmeldelse, hvis du søger på Adelgade.

Tror ikke jeg har læst noget om de andre piger på Adelgade 108, Dada og Pim... kunne være interesant at høre om der er nogen herinde der har erfaringer med dem :) 

Dada er omtalt meget rosende i anden tråd.

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 timer siden:

Dada er omtalt meget rosende i anden tråd.

Det er vist ikke samme Dada?

Hvis det er Dada i Valby du mener, så er det en anden Dada. Dadaen på Adelgade er en noget ældre pige.

Skrevet
  • Author

Hur mycket extra kostar handjob, eller är det inkluderat i priset? Är blowjib möjligt med Nat?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.