Hop til indhold
knallert

venus massage horsens

Recommended Posts

Jeg har været på adressen 5-7 gange med gode oplevelser men så lukkede klinikken for ca 3 mdr. siden. Det var en Aarhuspige drev stedet.

Men dette ser lovende ud. Horsens har været en ørken længe.

Takker for info.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet... Ja hun ser godt ud, men hun snyder med tiden og ydelserne. 

Besøget startede godt med at vi forhandlede prisen 1.000, kr. for en time med det hele. Hun startede med body to body lad os slå fast det er en  kompetence hun mestre.

Så gav hun blow uden, det var frækt og dejligt. Hun giver blow uden. Så ville jeg gerne at vi starte med sex. Jeg var oppe i hende så kort tid så jeg næsten ikke nåede at mærke det. Så efter 1 min syntes hun det var nok og ville sutte mig til jeg kom godt hjulpet at hendes hånd. Ja jeg kom, men lå med en tom følelse. Der var gået en halv time og hun havde ikke ydet det aftalte. Heldigvis havde jeg ikke betalt forud så jeg betalte det jeg mente ydelsen var værd til stor frustration til pigen.

jeg kan på ingen måde anbefale pigen. Ja Horsens er helt dødt. Vejle er klasser bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt stedet... Ja hun ser godt ud, men hun snyder med tiden og ydelserne. 

Besøget startede godt med at vi forhandlede prisen 1.000, kr. for en time med det hele. Hun startede med body to body lad os slå fast det er en  kompetence hun mestre.

Så gav hun blow uden, det var frækt og dejligt. Hun giver blow uden. Så ville jeg gerne at vi starte med sex. Jeg var oppe i hende så kort tid så jeg næsten ikke nåede at mærke det. Så efter 1 min syntes hun det var nok og ville sutte mig til jeg kom godt hjulpet at hendes hånd. Ja jeg kom, men lå med en tom følelse. Der var gået en halv time og hun havde ikke ydet det aftalte. Heldigvis havde jeg ikke betalt forud så jeg betalte det jeg mente ydelsen var værd til stor frustration til pigen.

jeg kan på ingen måde anbefale pigen. Ja Horsens er helt dødt. Vejle er klasser bedre

Så havde du også lidt penge til en ristet i pølsevognen overfor. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
airman skrev, for 14 minutter siden:

Er det pigen på billederne?

andre der har været forbi?

ellers må jeg snart forbi

Ja pigen på billedet, men hun er ikke så pæn. mit råd er at tage til vejle der er kvaliteten større og meget større udvalg

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 42 minutter siden:

Ja pigen på billedet, men hun er ikke så pæn. mit råd er at tage til vejle der er kvaliteten større og meget større udvalg

Det er ret tydeligt, at der er gået ikke helt få år mellem de topløse billeder til det med avisen. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der i sidste uge.  Pigen er hende der er på billederne.  Dog yder billederne ikke pigen refærdighed, da hun er meget smukkere irl.  Jeg købte 45 min til kr 1000,- lidt over hvad jeg normalt vil betale, men kan sige at det var de bedste kroner jeg længe har givet ud.  Startede med massage. Derefter b2b.  Hun slikkede mig og jeg slikkede hende til tre fantastiske orgasmer. Den sidste så kraftig at hun ikke kunne ligge på sine knæ (69) over mig længere.  Hele hendes krop rystede i lang tid og jeg nussede hendes krop, bryster og røv imens orgasmen rullede videre i hendes krop - tro det varede 4-6 minutter.  Hun var så liderlig og kærlig bagefter, men jeg var kommet imens, men det havde hun ikke opdaget.  Vi lå længe og snakke ( engelsk) som hun mestre til fulde. Hun sagde at jeg var vild god med min tunge og at hun aldrig selv kom når hun var sammen med kunder.  Hendes krop er rigtig smuk og hun er ca 40 år.  Behandel hende pænt.  Hvis nogle skulle have en kr 1000,- til overs tager jeg gerne en tur mere hos hende.  Jeg har bare brugt denne og sidste måneds budget på købe piger.  Doner kom frisk ;-)  

Bossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 15 timer siden:

Det er ret tydeligt, at der er gået ikke helt få år mellem de topløse billeder til det med avisen. :( 

haha... ja beauty mode og diverse mobil apps er en bitch..... nu kan alle lige blive glattet ud på de rigtige steder på få minutter... :)) 555

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 god og 1 dårlig anmeldelse. Er der nogen der har været der de sidste dage og vil berette om det??

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
airman skrev, den 3/3/2018 at 09:11:

Er brysterne ægte og ved I om hun kysser?

Prøv at se på den meget snoede vinduesramme bag hendes bryst på et af billederne. Så er det meget tydeligt at brysterne ikke er ægte, men bare meget elendig photoshopping.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 21 timer siden:

Prøv at se på den meget snoede vinduesramme bag hendes bryst på et af billederne. Så er det meget tydeligt at brysterne ikke er ægte, men bare meget elendig photoshopping.

Det er i hvert fald en god indikator af at det ikke er helt som det bør være ... jeg synes så også hendes ansigt er langt kønnere på det billede med avisen ... og er det samme pige på alle billederne så tror jeg også der er gået en del år imellem dem ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Besøgte hende i denne uge. Billeder eller ej, hun er mega lækker. Har besøgt en del, men hun er med i toppen. Hun kysser desværre ikke. Om brysterne er ægte, det ville jeg mene, de var super skønne. 

Hun har på ingen måde brug for photoshop.

Nyd turen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...