Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Retfærdighed
Slikkeprinsen skrev, for 12 minutter siden:

Jeg undrer mig over, at hun stadig er aktiv, nu ca. 18 timer efter jeg anmeldte hende!

Det skal du ikke undre dig over. Jeg har anmeldt en herre på SD for mulig rufferi, da han havde sendt mig en besked om nogle konkrete ting. Dette blev anmeldt til SD, og der er ikke sket en skid siden. Er du sikker på, at hun kun er 15? Jeg betvivler dig ikke, men det er mere om det er noget du ved 100 procent. 

Jeg synes, at det er flot af dig, at du skriver det her. Tror desværre ikke, at det er alle mænd, der tænker med hovedet i sådan en situation, men måske mere valuta for pengene. 

Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkeprinsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg undrer mig over, at hun stadig er aktiv, nu ca. 18 timer efter jeg anmeldte hende!

Sugardaters er fuldstændig ligeglade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 2 timer siden:

Det skal du ikke undre dig over. Jeg har anmeldt en herre på SD for mulig rufferi, da han havde sendt mig en besked om nogle konkrete ting. Dette blev anmeldt til SD, og der er ikke sket en skid siden. Er du sikker på, at hun kun er 15? Jeg betvivler dig ikke, men det er mere om det er noget du ved 100 procent. 

Jeg synes, at det er flot af dig, at du skriver det her. Tror desværre ikke, at det er alle mænd, der tænker med hovedet i sådan en situation, men måske mere valuta for pengene. 

Kh

For nogle vil det nok være en skjult reklame !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

De er generelt fuldstændig ligeglade med norm og etik, der skal bare penge i kassen. Det er min klare opfattelse efter at have frekventeret SD siden starten. Det slutter dog snart, da jeg synes, at deres seneste tiltag og øgede abonnementspris er helt i hampen, når de samtidig gør meget lidt for at rydde op i deres rod og scam-profiler.

 

Jeg ville i øvrigt ikke selv lave sådan en advarsel herinde, for jeg ville frygte svage sjæle eller lyssky personer, der ikke kan undlade at tage kontakt til pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
UerfarenM skrev, for 18 minutter siden:

De er generelt fuldstændig ligeglade med norm og etik, der skal bare penge i kassen. Det er min klare opfattelse efter at have frekventeret SD siden starten. Det slutter dog snart, da jeg synes, at deres seneste tiltag og øgede abonnementspris er helt i hampen, når de samtidig gør meget lidt for at rydde op i deres rod og scam-profiler.

 

Jeg ville i øvrigt ikke selv lave sådan en advarsel herinde, for jeg ville frygte svage sjæle eller lyssky personer, der ikke kan undlade at tage kontakt til pigen.

Jeg synes nu de har fået ryddet godt ud i profiler der kun sælger billeder eller snyder med forudbetaling. De reagerer faktisk konsekvent på ens anmeldelser. Også positivt at pigerne omsider ikke behøver at vise ansigt. Det er ved at blive dyrt enig og der kan spores en vis "tilsætning" af de faste "vaneforbrydere" af begge køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 22 timer siden:

Jeg synes nu de har fået ryddet godt ud i profiler der kun sælger billeder eller snyder med forudbetaling. De reagerer faktisk konsekvent på ens anmeldelser. Også positivt at pigerne omsider ikke behøver at vise ansigt. Det er ved at blive dyrt enig og der kan spores en vis "tilsætning" af de faste "vaneforbrydere" af begge køn.

piger har aldrig behøvet at vise ansigt, de kan bare kun se private eller andre album med foto

ingen som sælger fotos , af de jeg har anmeldt er slettet, og flere har det i deres profil tekst, ?? er du der inde ??? det lyder ikke sådan
tilsætning af vane af begge køn, hvad du kan da kun se pigernes profiler ikke mændene, så det kan du så heller ikke udtale dig om ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
decameron skrev, den 23/2/2018 at 15:07:

piger har aldrig behøvet at vise ansigt, de kan bare kun se private eller andre album med foto

ingen som sælger fotos , af de jeg har anmeldt er slettet, og flere har det i deres profil tekst, ?? er du der inde ??? det lyder ikke sådan
tilsætning af vane af begge køn, hvad du kan da kun se pigernes profiler ikke mændene, så det kan du så heller ikke udtale dig om ??

Det er ikke rigtigt for at få en gratis profil oprettet har det før skulle være ansigts billede når ikke alle har haft skyldesange senere har ændret billederne

Der er stor forskel på hvor mange profiler der sælger billeder ... Lige nu er det næsten ingen. Og den der forsøger prøver at være mere snedige og lokke en over på skype eller snap med det samme

Kan kun skyldes profilerne blokeres af sugardaters 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 14 minutter siden:

Det er ikke rigtigt for at få en gratis profil oprettet har det før skulle være ansigts billede når ikke alle har haft skyldesange senere har ændret billederne

Der er stor forskel på hvor mange profiler der sælger billeder ... Lige nu er det næsten ingen. Og den der forsøger prøver at være mere snedige og lokke en over på skype eller snap med det samme

Kan kun skyldes profilerne blokeres af sugardaters 

man har aldrig skullet have foto, for at få en gratis profil som kvinde, du bliver bare ved og ved med at udtale dig om noget du intet aner om hvorfor går du det kloge åge
man kunne uden profil foto, se andres private og album 
med profilfoto kan men se alt

har set en del profiler, af de jeg har mødtes med , så det ved jeg ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
decameron skrev, den 28/2/2018 at 12:17:

man har aldrig skullet have foto, for at få en gratis profil som kvinde, du bliver bare ved og ved med at udtale dig om noget du intet aner om hvorfor går du det kloge åge
man kunne uden profil foto, se andres private og album 
med profilfoto kan men se alt

har set en del profiler, af de jeg har mødtes med , så det ved jeg ??

Du har ikke ret Decameron Det er et krav af pigerne skal have et tydeligt ansigtsbillede på sugardaters hvis de ikke er betalende medlem. Nogle af dem ændre så uretmæssigt på billederne senere. jeg kender konkrete eksempler på at profilerne bliver blokeret hvis der ikke er tydelige ansigt. Hvorfor tror du ellers piger finder på åbenlyst at tage penge for sex med billeder hvor de er fuldt genkendelige? Hvis du ser på annoncelight fx har ingen danske piger billeder hvor de kan genkendes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Sting222 skrev, for 6 minutter siden:

Du har ikke ret Decameron Det er et krav af pigerne skal have et tydeligt ansigtsbillede på sugardaters hvis de ikke er betalende medlem. Nogle af dem ændre så uretmæssigt på billederne senere. jeg kender konkrete eksempler på at profilerne bliver blokeret hvis der ikke er tydelige ansigt. Hvorfor tror du ellers piger finder på åbenlyst at tage penge for sex med billeder hvor de er fuldt genkendelige? Hvis du ser på annoncelight fx har ingen danske piger billeder hvor de kan genkendes.

Der en masser af kvindelige profiler, uden offentlige billeder, med foto i album..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
8270 skrev, for 3 minutter siden:

Der en masser af kvindelige profiler, uden offentlige billeder, med foto i album..

De er betalende medlemmer eller også har de som gratis profiler senere slettet det påkrævede ansigtsbillede Hvad ikke er tillagt og påtales. Pointen gik på gratisprofilerne som de fleste unge piger benytter sig af, og som på en i mine øjne uetisk måde lokkes til være genkendelige, selv om de tilbyder sex for penge (for det er jo kun sugardating), for at spare 400 kr ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Sting222 skrev, for 31 minutter siden:

De er betalende medlemmer eller også har de som gratis profiler senere slettet det påkrævede ansigtsbillede Hvad ikke er tillagt og påtales. Pointen gik på gratisprofilerne som de fleste unge piger benytter sig af, og som på en i mine øjne uetisk måde lokkes til være genkendelige, selv om de tilbyder sex for penge (for det er jo kun sugardating), for at spare 400 kr ...

 

Hvor har du den info fra ?

eller er det bare noget du tror el mener ?

du lyder ikke til at være tilhænger af sd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
8270 skrev, for 7 minutter siden:

Hvor har du den info fra ?

eller er det bare noget du tror el mener ?

du lyder ikke til at være tilhænger af sd :-)

Det er pigerne der fortæller det når jeg undre mig over de ikke er mere diskrete med deres identitet. To har fortalt de fik spærret  profilen nogle dage som beskrevet. Og så har jeg prøvet at oprette mig som kvindelig bruger for at tjekke ud hvordan mændene agere ...

Jeg har det ambivalent med det og finder det uetisk at opfordre til unge piger opfører sig totalt tankeløst

Men jeg har været bruger på af om off i 3 år og har en del gode oplevelser langt bedre end på bordel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Sting222 skrev, den 27/3/2018 at 18:21:

Det er pigerne der fortæller det når jeg undre mig over de ikke er mere diskrete med deres identitet. To har fortalt de fik spærret  profilen nogle dage som beskrevet. Og så har jeg prøvet at oprette mig som kvindelig bruger for at tjekke ud hvordan mændene agere ...

Jeg har det ambivalent med det og finder det uetisk at opfordre til unge piger opfører sig totalt tankeløst

Men jeg har været bruger på af om off i 3 år og har en del gode oplevelser langt bedre end på bordel

Her er et eksempel fra i dag hvor en pige får profilen spærret fordi hun ikke har ansigtsbillede:

''Jeg har ikke kunne komme på har fået en besked fra sd at jeg ikke kunne skrive eller læse før jeg have profilbilede og tekst .så nu har jeg ændret tekst så må vi se om jeg ryger af''

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Sting222 skrev, den 3/27/2018 at 18:21:

Og så har jeg prøvet at oprette mig som kvindelig bruger for at tjekke ud hvordan mændene agere ...

Erm... seriøst?

Det er... sært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 27/3/2018 at 18:21:

 Og så har jeg prøvet at oprette mig som kvindelig bruger for at tjekke ud hvordan mændene agere ...

Hvordan er det så gået med din kvindelige profil ?? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er det så gået med din kvindelige profil ?? :)

Og så er der mange her inde, der er træt af FAKE profiler, Ohhhh The Irony! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Hvordan er det så gået med din kvindelige profil ?? :)

Altså jeg har ikke skrevet med nogen ville bare se hvordan Der fungere for en kvindelig bruger. Og de får mange beskeder selv om det ikke var et super babe billede fra Italien jeg brugte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Sting222 skrev, for 44 minutter siden:

Altså jeg har ikke skrevet med nogen ville bare se hvordan Der fungere for en kvindelig bruger. Og de får mange beskeder selv om det ikke var et super babe billede fra Italien jeg brugte 

Hvad er profil navnet .. et link :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 4 timer siden:

Og så er der mange her inde, der er træt af FAKE profiler, Ohhhh The Irony! 

I mine øjne er der forskel på at oprette en profil med modsat fortegn for at se siden fra den anden side og så oprette en bevidst fake profil med profit for øje. Hvis fyren i dette tilfælde tager kontakt med nogen stikker folk blår i øjnene eller på anden måde snyder er hans handling ikke ok......men så længe det er en slags eksperiment så er der vel ikke noget galt i at han prøver at se sagen fra en en anden side :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 29/3/2018 at 23:50:

Erm... seriøst?

Det er... sært.

Jeg har prøvet det samme (i et døgns tid, før jeg slettede den igen). Det var interessant så mange og så mange elendige henvendelser man får. Uden billede eller mere end en linjes profiltekst bliver man bestormet med tilbud om alt muligt til en oplyst pris.

Det særligt interessante var også at opdage, hvordan en henvendelse hurtigt drukner, fordi den bliver presset ned af alle de nye. Det må være et surt arbejde at holde en dialog - systemet burde i det mindste prioritere de beskeder, man selv har responderet på øverst. (Jeg skrev til et par enkelte mænd, for at fortælle dem, at deres billeder gjorde dem meget lette at identificere).

Alt i alt forstod jeg meget bedre, hvorfor så mange ikke svarer, eller glemmer en dialog der er i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Alt i alt forstod jeg meget bedre, hvorfor så mange ikke svarer, eller glemmer en dialog der er i gang.

En anden grund kan være at 50% af "pigerne" derinde er mænd... der lige skulle se :D 

Det er stadigt... sært - men det er bare mit take på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...